Przetargi.pl
Przebudowa pomieszczeń gospodarczych i zaplecza kuchennego na pomieszczenia sali konsumpcyjnej oraz pomieszczenie sali lekcyjnej w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Zbytowa.

Urząd Miejski w Bierutowie ogłasza przetarg

  • Adres: 56420 Bierutów, ul. Moniuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3146251 w. 31 , fax. 713 146 432
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Bierutowie
    ul. Moniuszki 12
    56420 Bierutów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3146251 w. 31, fax. 713 146 432
    REGON: 52862300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bierutow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa pomieszczeń gospodarczych i zaplecza kuchennego na pomieszczenia sali konsumpcyjnej oraz pomieszczenie sali lekcyjnej w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Zbytowa.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa pomieszczeń gospodarczych i zaplecza kuchennego na pomieszczenia sali konsumpcyjnej oraz pomieszczenie sali lekcyjnej w budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Zbytowa”. 2.Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń gospodarczych oraz część pomieszczeń zaplecza kuchennego na salę konsumpcyjną oraz salę lekcyjną w zakresie: 1)Sala konsumpcyjna. Pomieszczenie sali konsumpcyjnej powinno mieć powierzchnię około 40 m2 i wysokości 3,1m dla 28 osób jednocześnie przebywających w pomieszczeniu. W tym celu projekt przewiduje wyburzenie ścian miedzy pomieszczeniami. Po wykonaniu słupów wraz podciągiem oraz wyburzeniu ścian, należy całą istniejącą posadzkę skuć co najmniej 7cm poniżej istniejącej posadzki w korytarzu usytuowanym przy wejściu do pomieszczenia. Następnie wykonać przeróbkę istniejących instalacji centralnego ogrzewania. Następnie wykonać instalacje projektowane w posadzce. Między projektowaną salą konsumpcyjną a pomieszczeniem kotłowni wykonać ściankę działową, murowaną z pustaków ceramicznych PTH o grubości 11,5cm. W celu zapewnienia odpowiedniej ilości światła dziennego w sali konsumpcyjnej, projektuje się w ścianie zewnętrznej w osi 5-5 wykonać dwa otwory okienne. Wysokość dolnej części nadproży oraz wysokość okien dostosować do wysokości istniejących otworów okiennych w/w ścianie. Nowo projektowane okna mają tworzyć jedną linię z oknami istniejącymi. Wymiary okien podane w załączonym do projektu wykazie stolarki okiennej są poglądowe. Po zakończeniu robót wyburzeniowych, wykonać na wcześniej przygotowanym odpowiednio podłożu, warstwę wyrównawczą o grubości co najmniej 5 cm. W pomieszczeniu sali konsumpcyjnej przewidziano wentylację mechaniczną nawiewno wywiewną. Po wykonaniu instalacji wentylacji oraz instalacji elektrycznej wykonać sufit podwieszany np. w systemie RIGIPS wraz z obudową kanałów wentylacyjnych; 2)Pomieszczenie porządkowe. Istniejące pomieszczenia usytuowane przy projektowanej sali konsumpcyjnej należy zaadaptować na pomieszczenie porządkowe, służące do utrzymania czystości pomieszczeń projektowanych do przebudowy. Dostęp do pomieszczenia przewidziano bezpośrednio z sali konsumpcyjnej. Istniejące drzwi zewnętrzne w pomieszczeniu projektuje się zamurować lub pozostawić na stałe zamknięte. W pomieszczeniu projektuje się zlewozmywak gospodarczy, jednokomorowy usytuowany 50 cm nad posadzką oraz regały na sprzęt i środki używane do sprzątania, mycia i dezynfekcji. Do zlewozmywaka doprowadzona będzie woda ciepła i zimna; 3)Zaplecze kuchenne, zmywalnia, kuchnia: Istniejące pomieszczenie kuchni projektuje się przebudować i przystosować do obowiązujących przepisów. W tym celu trzeba wyburzyć ściany między pomieszczeniami. Istniejący komin znajdujący się w kuchni należy pozostawić, a istniejący trzon kuchenny rozebrać. Z uzyskanej po wyburzeniu powierzchni trzeba wydzielić za pomocą ścianek działowych o konstrukcji lekkiej z płyt g-k np. w systemie np. RIGIPS trzy pomieszczenia: zaplecza kuchennego, zmywalni, kuchni. 3.Opis przedmiotu zamówienia wraz z warunkami technicznymi wykonania robót określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji. 4.Kompletny projekt budowlany został opracowany przez Pracownię Architektoniczną ArchWiz-studio mgr inż. architekt Przemysław Mosoń, ul. Piastowska 3/3, 49-300 Brzeg. 5.Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów własnych. 6.Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8.500,00 PLN (słownie: osiem tysięcy pięcset złotych 00/100). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r.,poz.359 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – IR.2710.5.2018.JP”. 5.Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia – wg załącznika nr 3 do SIWZ. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę na zasadzie spełnia/nie spełnia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 2.Kosztorys ofertowy – wg załącznika nr 2 do SIWZ; 3. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 6.2.SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.; 5.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6.Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. O ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; 7.Dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach