Gmina Miejska Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59700 Bolesławiec, ul. Rynek
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 756 456 400 , fax. 756 456 402
- Data zamieszczenia: 2018-07-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Bolesławiec
ul. Rynek 41
59700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 756 456 400, fax. 756 456 402
REGON: 23082140500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń Domu Dziennego Pobytu znajdujących się na parterze budynku przy ul. Staroszkolnej 6 C w Bolesławcu, celem utworzenia Dziennego Domu „Senior+ (II postępowanie) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń Domu Dziennego Pobytu znajdujących się na parterze budynku przy ul. Staroszkolnej 6 C w Bolesławcu, celem utworzenia Dziennego Domu „Senior+”. 1.1 Zakres robót w szczególności obejmuje: - rozebranie szybu windy towarowej w poziomie parteru i 1-szego piętra, - rozebranie istniejących ścianek działowych z cegieł, - rozebranie ścianek działowych z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie metalowym, - rozebranie okładziny ściennej z płytek ceramicznych, - wykucie otworów w ścianach nośnych na drzwi, - rozebranie posadzek z deszczułek nie nadających się do dalszego wbudowania wraz ze skuciem kleju pod parkietem, - zerwanie posadzki z wykładziny z tworzyw sztucznych i paneli podłogowych, - rozebranie posadzki z płytek ceramicznych i płytek GRES, - skucie okładziny schodów z lastriko, - demontaż okapu kuchennego, - demontaż balustrady schodowej i poręczy (pochwytu), - wywiezienie gruzu samochodami samowyładowczymi 5 t. na odległość 20 km, - montaż krzesełka schodowego na schodach dwubiegowych ze spocznikiem, - wykonanie dokumentacji powykonawczą w 3 egz, 1.2 Roboty budowlane należy wykonywać wyłącznie w dni robocze oraz soboty, w godzinach od 06:00 do 18:00 – w uzgodnieniu z Kierownikiem Domu Dziennego Pobytu. 1.3 Szczegółowy zakres robót/przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji służącej do opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącej ZAŁĄCZNIK A do specyfikacji (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA. 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców wraz z OFERTĄ – załącznik nr 1: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie zawierające informacje stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Uwaga: a) Treść i zakres wymaganego oświadczenia zamawiający przekazuje na: - ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ - dotyczy spełniania warunków udziału w postępowaniu, - ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ - dotyczy przesłanek wykluczenia z postępowania. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 3) aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - w przypadku wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedmiotowy dokument należy złożyć w odniesieniu do tych podmiotów. 2. Oświadczenia lub dokumenty, składane przez wykonawcę na WEZWANIE zamawiającego, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 1) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga: a) Dokument składany jest na potwierdzenie spełniania warunku udziału określonego w pkt V lit. D. ppkt 3 poz. 2) SIWZ. b) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ – WYKAZ OSÓB. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wyżej wymieniony dokument Wykonawcy składają wspólnie. c) W przypadku dysponowania osobami, o których mowa w ppkt 7 UWAGI zawartej w ust. V lit. D ppkt 3), Wykonawca składa stosowne zobowiązanie - ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Zakładzie Karnym w Kłodzku
Dodano: 2024-05-10 - Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
Dodano: 2024-04-29 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-08-25 - Wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w Zespole Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Lubaniu – etap I
Dodano: 2023-08-22 - „Modernizacja sieci LAN w budynkach Urzędu Miejskiego w Nowej Rudzie wraz z dostawą i instalacją cyfrowej centrali telefonicznej w ramach programu Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-03-28 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-03-01 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-02-28 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-02-28 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-02-27 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-02-23