POWIAT LUBAŃSKI ogłasza przetarg
- Adres: 59-800 Lubań, ul. Adama Mickiewicza 2
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 75 64 64 364
- Data zamieszczenia: 2023-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: POWIAT LUBAŃSKI
ul. Adama Mickiewicza 2
59-800 Lubań, woj. dolnośląskie
tel. 75 64 64 364
REGON: 230821374 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatluban.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w Zespole Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Lubaniu – etap I - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznych oświetlenia podstawowego i awaryjnego na potrzeby modernizacji sal lekcyjnych oraz pozostałych pomieszczeń budynku Zespołu Szkół Elektryczno-Mechanicznych w Lubaniu, ul. Leśna 8, 59-800 Lubań. W budynku będącym przedmiotem opracowania znajduje się instalacja elektryczna oświetleniapodstawowego i awaryjnego, którą należy zdemontować i zastąpić nowoprojektowaną instalacją.UWAGA: Zgodnie z opisem zawartym w TOMIE III do niniejszej SWZ projekt obejmuje wymianę oświetlenia w całym budynku, natomiast niniejsze postępowanie obejmuje wymianę oświetlenia na parterze budynku z wyłączeniem 3 pomieszczeń wyremontowanych wcześniej, tj. • pracowni szkolnej oznaczonej na projekcie numerem 17/0• połowy pomieszczenia warsztatowego oznaczonego na projekcie nr 21/0• pracowni szkolnej oznaczonej na projekcie nr 39/0, gdzie w zakres prac wychodzi tylko wymiana oświetlenia (lamp) na energooszczędne. Zgodnie z projektem instalację należy poprowadzić pod warstwą tynku, natomiast Zamawiający dopuszcza poprowadzenie instalacji natynkowo. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniudotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia konkretnego warunku w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 200.000,00 zł (słownie:dwieście tysięcy złotych 00/100).d) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi:1) wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na wymianieinstalacji elektrycznej lub oświetlenia o wartości minimum 50 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejscawykonania lub wykonywania oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te wykonane zostały należycie;2) W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówieniadołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególniwykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-08-25 - „Modernizacja sieci LAN w budynkach Urzędu Miejskiego w Nowej Rudzie wraz z dostawą i instalacją cyfrowej centrali telefonicznej w ramach programu Cyfrowa Gmina”
Dodano: 2023-03-28 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-03-01 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-02-28 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-02-28 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-02-27 - Wykonanie instalacji oraz montaż urządzeń systemu ochrony przeciwpożarowej budynku bramnego (biblioteki) w zespole Zamek Książ
Dodano: 2023-02-23 - Gazy medyczne, modernizacja źródeł sieci i instalacji gazów medycznych w Zespole Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2022-03-04 - Przebudowa instalacji chłodniczej dla Magazynu Starych Druków
Dodano: 2021-03-12 - Przebudowa części pomieszczeń budynku Szpitala Miejskiego w Brzegu Dolnym Aleje Jerozolimskie 26, 56-120 Brzeg Dolny w zakresie dostosowania do wymagań ochrony przeciwpożarowej wraz z instalacjami oraz wykonania instalacji elektrycznej wysoko- i niskoprądowych
Dodano: 2021-02-22