Przetargi.pl
Przebudowa nawierzchni drogowej na ulicy Wierzbińskiej i drogi wewnętrznej w Orzyszu z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa nawierzchni drogowej na ulicy Wierzbińskiej ( działki o nr 411/92, 274/2, 278/2)- Etap I oraz Zadanie nr 2: Przebudowa drogi wewnętrznej w Orzyszu - Etap II ( działka nr 411/93)

Gmina Orzysz ogłasza przetarg

  • Adres: 12-250 Orzysz, Giżycka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 424 10 40 , fax. 87 424 10 50
  • Data zamieszczenia: 2017-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orzysz
    Giżycka 15
    12-250 Orzysz, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 424 10 40, fax. 87 424 10 50
    REGON: 790671515
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.orzysz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa nawierzchni drogowej na ulicy Wierzbińskiej i drogi wewnętrznej w Orzyszu z podziałem na następujące zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa nawierzchni drogowej na ulicy Wierzbińskiej ( działki o nr 411/92, 274/2, 278/2)- Etap I oraz Zadanie nr 2: Przebudowa drogi wewnętrznej w Orzyszu - Etap II ( działka nr 411/93)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogowej na ulicy Wierzbińskiej i drogi wewnętrznej w Orzyszu Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części: Zadanie nr 1:) Przebudowa nawierzchni drogowej na ulicy Wierzbińskiej ( działki o nr 411/92, 274/2, 278/2)- Etap I, na odcinku 140 mb, obręb Orzysz Zadanie nr 2: Przebudowa drogi wewnętrznej w Orzyszu - Etap II ( działka nr 411/93), na odcinku 130 mb, obręb Orzysz ( od ulicy Wierzbińskiej do Cmentarza Komunalnego) Zadanie nr 1: Zakres zamówienia obejmuje obsługę geodezyjną i wykonanie robót drogowych w tym: • Wytyczenie pasa drogowego przez geodetę oraz sporządzenie liniowego pomiaru powykonawczego drogi, z zaznaczeniem kilometrażu oraz działek ewidencyjnych na których wykonano prace ( sporządzony na mapie ewidencyjnej lub sytuacyjno-wysokościowej) • uzgodnienie zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej Nr 4660N w związku z wykonaniem połączenia nawierzchni drogowej drogi gminnej z droga powiatową, z wniesieniem do PZD w Piszu opłaty za zajęcie pasa drogowego na czas trwania robót drogowych • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego • Wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z masy asfaltowej • Wykonanie chodnika z kostki betonowej • Rozplantowanie i zagęszczanie pospółki • Wykonanie zjazdów z kostki betonowej • Ustawienie oznakowania pionowego Zadanie nr 2: Zakres zamówienia obejmuje obsługę geodezyjną i wykonanie robót drogowych w tym: • Wytyczenie pasa drogowego przez geodetę oraz sporządzenie liniowego pomiaru powykonawczego drogi, z zaznaczeniem kilometrażu oraz działek ewidencyjnych na których wykonano prace ( sporządzony na mapie ewidencyjnej lub sytuacyjno-wysokościowej) • wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego • Wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z masy asfaltowej • Malowanie linii segregacyjnych Integralną część zamówienia stanowi także przedmiar robót oraz mapy- Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca w terminie do upływu terminu składania ofert wniesie wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 3000,00 złotych (słownie: trzy tysiące złotych). Zadanie nr 2: 2000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądza, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu PARP (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 wraz z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego w Warmińsko-Mazurskim Bank Spółdzielczy o/ Orzysz nr 02 9364 0000 2003 0001 9817 0007 do upływu terminu składania ofert. W tytule przelewu należy podać nazwę Wykonawcy oraz dopisek Wadium – Przetarg nieograniczony Przebudowa nawierzchni drogowej na ulicy Wierzbińskiej i drogi wewnętrznej w Orzyszu oraz Zadanie Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto UM w Orzyszu przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. „przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego”. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1988) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 4. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca, przed złożeniem oferty w Punkcie Obsługi Interesanta pok. nr 4, musi dostarczyć w formie „ORYGINAŁU” do Wydziału Pozyskiwania Środków, Strategii i Rozwoju pok. nr 12 lub „ORYGINAŁ” w odrębnej kopercie dołączyć do koperty zawierającej ofertę przetargową Wykonawcy. W przypadku, gdy „ORYGINAŁ” zostanie w trwały sposób dołączony do złożonej oferty Zamawiający nie będzie mógł zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócić dokumentu, ponieważ stanowił on będzie integralną część oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale 6 ust. 1 pkt 2 SIWZ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że spełniają warunki udziału w postępowaniu a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach