Przetargi.pl
„Przebudowa kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Gimnazjum nr 5.”

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Gimnazjum nr 5.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: „Przebudowa kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Gimnazjum nr 5.” Przedmiot główny: CPV: 45.21.42.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem Przedmioty dodatkowe: CPV: 39.14.10.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Meble i wyposażenie kuchni Przedmiotem zamówienia jest przebudowa kuchni i pomieszczeń kuchennych w Gimnazjum nr 5 przy ul. Agrykola 6 w Elblągu wraz z budową zejścia do pomieszczeń magazynowych wzdłuż wschodniej części elewacji budynku oraz utwardzeniem dojścia do schodów z poziomu terenu, na działce nr 74, obręb 18. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowane przez firmę: Project-System Piotr Pałdyna, z siedzibą w Elblągu (82-300) przy ul. Kumieli 1-2: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) NAZWA INWESTYCJI: Przebudowy kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Gimnazjum nr 5 ADRES INWESTYCJI: ul. Agrykoli 6, 82-300 Elbląg NAZWA INWESTORA: Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA: ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg b) NAZWA INWESTYCJI : Przebudowa kuchni i pomieszczeń pomocniczych w Gimnazjum nr 5 w Elblągu ADRES INWESTYCJI : 82-300 ELBLĄG ul. Agrykola 6 INWESTOR : Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA : 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1 BRANŻA : Elektryczna c) NAZWA INWESTYCJI: PRZEBUDOWA KUCHNI I POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH W GIMNAZJUM NR 5 ADRES INWESTYCJI: UL. AGRYKOLA 82-300 ELBLĄG NAZWA INWESTORA: Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA: ul.Łączności 1 82-300 Elbląg BRANŻE: wentylacja mechaniczna d) NAZWA INWESTYCJI: PRZEBUDOWA KUCHNI I POMIESZCZEŃ POMOCNICZYCH W GIMNAZJUM NR 5 ADRES INWESTYCJI: UL. AGRYKOLA 82-300 ELBLĄG NAZWA INWESTORA: Gmina Miasto Elbląg ADRES INWESTORA: ul.Łączności 1 82-300 Elbląg BRANŻE: sanitarna - instalacje wewnętrzne 2) PROJEKTY: a) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: ARCHITEKTURA, KONSTRUKCJA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG b) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: TECHNOLOGIA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG c) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: INSTALACJE ELEKTRYCZNE ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG d) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY I WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: ARCHITEKTURA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG 2) RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJA ELEKTRYCZNA OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: INSTALACJE ELEKTRYCZNE ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG 3) RODZAJ OPRACOWANIA: SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT - INSTALACJE SANITARNE OBIEKT: BUDYNEK SZKOLNY KATEGORIA IX BRANŻA: SANITARNA ADRES OBIEKTU: UL. AGRYKOLA 6 82-300 ELBLĄG; obręb 18, działka Nr 74 INWESTOR: GMINA MIASTO ELBLĄG UL. ŁĄCZNOŚCI 1, 82-300 ELBLĄG Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. 3. Zakres zamówienia obejmuje przystosowanie zaplecza kuchennego, magazynowego, socjalnego i konsumpcyjnego do użytkowania, w tym m.in.: a) utworzenie: kuchni, jadalni, zmywalni, pomieszczenia przygotowalni wstępnej, magazynu chłodniczego, magazynu produktów suchych, magazynu owoców i warzyw, magazynu opakowań zwrotnych, magazynu na odpadki, pomieszczenia porządkowego, toalet, pomieszczenia socjalnego dla pracowników, b) budowę zejścia do pomieszczeń magazynowych wzdłuż wschodniej części elewacji budynku, c) utwardzenie dojścia do schodów d) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym:. - instalacji oświetlenia podstawowego, - instalacji oświetlenia awaryjnego, - instalacji gniazd wtyczkowych, - instalacji siłowej dla urządzeń elektrycznych, - instalacji przeciwpożarowej, - instalacji przeciwpięciowej, - instalacji przeciwporażeniowej, - instalacji sygnalizacji pożaru, e) wykonanie instalacji sanitarnych, w tym: - wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji, - kanalizacji sanitarnej, - wewnętrznej instalacji gazowej, - instalacji wentylacji mechanicznej, - demontażu nieczynnych instalacji sanitarnych, f) demontaż, transport i montaż wskazanego wyposażenia pomieszczeń kuchni (pozycje przedmiarowe wskazane w przedmiarze branży architektura i konstrukcja w pozycjach: 125; 126; 129; 130; 135; 137; 138; 145; 147; 148; 150; 158; 159; 160; 162; 165; 167-176 należy zdemontować z kuchni z budynku Gimnazjum nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu, przewieźć i zamontować w kuchni budynku Gimnazjum nr 5 przy ul. Agrykola 6 w Elblągu, g) dostawę i montaż wyposażenia pomieszczeń zgodnie z dokumentacją projektową (pozostałe pozycje przedmiarowe niewymienione w pkt. f). Szczegółowy zakres robót do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga udzielenia: a) dla robót budowlanych co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego robót, b) na wyposażenie: okres gwarancji zgodny z gwarancją udzielaną przez producenta, nie krótszy niż 24 miesiące (2 lata), od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego, potwierdzonego protokołem. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 6. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz przedmiarów robót, koszty dostawy i montażu wyposażenia, demontażu, transportu i montażu wskazanego wyposażenia, jak również nieujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, instrukcji obsługi, szkoleń w zakresie obsługi i użytkowania obiektu, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności odbiorowe itp., 7. Roboty będą prowadzone pod nadzorem konserwatorskim. 8. Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c) za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje. 9. Roboty realizowane będą na terenie funkcjonującej placówki, w związku z tym harmonogram robót budowlanych i dostaw wyposażenia musi być zatwierdzony przez Użytkownika - Dyrektora Szkoły. 10. Wykonawca zobowiązany będzie dokonać demontażu wskazanego w przedmiarze wyposażenia znajdującego się w kuchni budynku Gimnazjum nr 2 w Elblągu przy ul. Robotniczej 173, przewiezienia i montażu wyposażenia w kuchni budynku Gimnazjum nr 5 przy ul. Agrykola 6, zgodnie z dokumentacją projektową. 11. Zamawiający informuje, że z placówki Gimnazjum nr 2 przy ul. Robotniczej 173 w Elblągu należy przenieść wyposażenie (sprzęt) zawarty w przedmiarze branży architektura i konstrukcja w pozycjach: 125; 126; 129; 130; 135; 137; 138; 145; 147; 148; 150; 158; 159; 160; 162; 165; 167-176. 12. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej w obu placówkach. 13. Zamawiający informuje, że do wyceny oferty nie należy ujmować zakupu wyposażenia ujętego w przedmiarze branży architektura i konstrukcja w pozycjach: 125; 126; 129; 130; 135; 137; 138; 145; 147; 148; 150; 158; 159; 160; 162; 165; 167-176, a jedynie jego demontaż z Gimnazjum nr 2, przewiezienie i montaż w kuchni Gimnazjum nr 5 w Elblągu. 14. Zamawiający informuje, że Wykonawca zobowiązany będzie zakupić nowe wyposażenie znajdujące się w pozycjach niewymienionych w pkt. 11, a ujętych przedmiarze branża architektura i konstrukcja. Zamawiający informuje, że wymiary wyposażenia są wymiarami orientacyjnymi i dopuszcza różnicę w wielkości +/- 5%. 15. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie wobec osób trzecich. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy. 16. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. 17. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 18. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 19. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 20. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 21. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 22. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 23. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 24. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 25. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 złotych (słownie: piętnaście tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach