Przetargi.pl
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa placu zabaw dla dzieci w Parku Planty w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 r.

Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Krakusa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 234 10 75 , fax. 55 234 15 16
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej w Elblągu
    ul. Krakusa
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 234 10 75, fax. 55 234 15 16
    REGON: 28056230100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla zadania inwestycyjnego pn.: „Rozbudowa placu zabaw dla dzieci w Parku Planty w Elblągu” w ramach Budżetu Obywatelskiego 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    dostawa i montaż urządzeń zabawowych wraz z remontem istniejących zestawów zabawowych (Z1 i Z2) w Parku Planty w Elblągu. (dz. nr 154/28, obr. 15) w tym: • montaż urządzeń zabawowych, • remont i zmiana lokalizacji istniejących urządzeń zabawowych (Z1 i Z2), • montaż elementów małej architektury, • remont i zmiana lokalizacji istniejących ław piknikowych. • wykonanie nawierzchni piaszczystej wraz z obrzeżem. 1) DANE LICZBOWE Nawierzchnie: • nawierzchnia piaszczysta - ~260m2 • obrzeża betonowe – 84,300 mb Elementy zagospodarowania działki: • elementy małej architektury i urządzenia zabawowe: o zestaw zabawowy dla małych dzieci (ZM) – 1 kpl., o ścianka (S) – 1 kpl., o huśtawka (H) – 1 kpl., o piaskownica (P) – 1 kpl., o remontowany zestaw zabawowy (Z1) – 1 kpl., o remontowany zestaw zabawowy (Z2) – 1 kpl., o ławki rekreacyjne z oparciem i podłokietnikami(Ł) – 6 kpl., o remontowane ławy piknikowe (ŁP) – 3 kpl., o kosze na odpady(K) – 2 kpl., o remontowana tablica informacyjna (T)– 1 kpl. 2) Na terenie objętym przedmiotową inwestycją przewiduje się następujące elementy przeznaczone do rozbiórki/demontażu: • demontaż zestawu zabawowego nr 1 w celu wykonania prac remontowych oraz ponownego montażu na terenie inwestycji, • demontaż zestawu zabawowego nr 2 w celu wykonania prac remontowych oraz ponownego montażu na terenie inwestycji, • demontaż ław piknikowych w celu wykonania prac remontowych oraz ponownego montażu ich na terenie inwestycji, • demontaż tablicy informacyjnej w celu wykonania prac remontowych oraz ponownego montażu jej na terenie inwestycji, • demontaż 4 szt. bujaków sprężynowych oraz piaskownicy – zdemontowane elementy do przekazania w zasoby Zarządcy Terenu, • demontaż elementów małej architektury: ławki rekreacyjne, kosze na odpady – zdemontowane elementy do przekazania w zasoby Zarządcy Terenu. 3) Zakres prac remontowych - elementy przeznaczone do wymiany / uzupełnienia: Zestaw zabawowy (Z1) Drabinka podwójna: - szczebelki – 6 szt., - słupek – 2 szt., Linarium: - lina pionowa skrajna – 2 szt. - lina pionowa środkowa – 1 szt. - lina pozioma dolna – 2 szt. - lina pozioma górna – 1 szt. Panel z falą - zacisk – 1 szt., Wieża duża: - panel podłogi – 13 szt., Ścianka wspinaczkowa: - panel ścianki – 17 szt., Mostek fala: - panel podłogi – 11 szt. Wieża mała: - panel podłogi – 7 szt. Zestaw zabawowy (Z2) Elementy przeznaczone do wymiany / uzupełnienia: Moduł ślizgawka: - zjazd metalowy – 1 szt., Stolik niski: - miseczka – 1szt., - podkładka – 1 szt., - blat duży – 1 szt., Dwie drabinki: - szczebelek – 7 szt., - słupek – 1 szt., Drabinka duża: - szczebelki – 5 szt., - kliny – 10 szt., - słupek drabiny – 2 szt., Mały panel: - kubeczek – 1 szt., - śruba 10x40 – 1 szt., - kapsel – 1 szt., - panelik mały – 1 szt., - śruba – 1 szt., Lina wspinaczkowa: - kula żółta – 2 szt., - śruby – 8 szt., - lina pionowa krótka lewa – 2 szt., - lina pionowa krótka prawa – 2 szt., - lina pionowa długa – 3 szt. - lina pozioma krótka – 4 szt., - lina pozioma długa – 3 szt., Mostek: - panel boczny – 10 szt., - belka dolna – 2 szt., - panel podłogi – 10 szt., - ściągi dolne – 2 szt., Wieża duża: - szczebel podłogi – 10 szt., - kapsel 1 strona – 2 szt., - kapsel 2 strona – 2 szt., - kapselek 1 strona – 2 szt., - kapselek 2 strona – 2 szt., - śrubki – 6 szt., - daszek duży – 1 szt., - daszek mały – 1 szt., Wieża środkowa: - szczebel podłogi – 7 szt., Wieża z lin: - lina – 1 szt., - koszyczek – 1 szt., - łącznik – 1 szt. Tablica z regulaminem użytkowania musi posiadać wymiary: wysokość ~200 cm, szerokość ~60 cm Wymiary blach tablicy z regulaminem: 60x50 cm. Tablica informacyjna o Budżecie Obywatelskim musi posiadać wymiary: szer. 0,4 m x wys. 0,3 m. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego treści każdej z tablic przed jej zamontowaniem. Konstrukcja - stal ocynkowana malowana proszkowo Płyta tablicy - sklejka wodoodporna Blacha tablicy – blacha ocynkowana i malowana z nadrukiem treści Wzór tablicy informacyjnej stanowi ZAŁĄCZNIK NR 10 do SIWZ. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez firmę KONFIG Projektowanie i doradztwo techniczne Bartłomiej Figur z siedzibą ul. Porębskiego 33 lok. 1, Gdańsk (80-180), biuro: ul. Świętokrzyska 51 lok. 4, Gdańsk (80-180) stanowiące załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca przygotowując ofertę nie bierze pod uwagę prac dotyczących gospodarki zielenią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37535200-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach