Przetargi.pl
"Przebudowa kanalizacji deszczowej w dzielnicy Ostropa"

Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 238 55 30 , fax. 32 238 55 27
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gliwice, Wydział Zamówień Publicznych
    Ul. Zwycięstwa 21
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 238 55 30, fax. 32 238 55 27
    REGON: 27625533500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gliwice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa kanalizacji deszczowej w dzielnicy Ostropa"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowe przedsięwzięcie polegać będzie na: a) przebudowie kanalizacji deszczowej na działkach nr 1892, 1893 i 1984 w rejonie Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. Daszyńskiego 424 (montaż 3 studni betonowych i wykonanie nowej kanalizacji) w celu wyłączenia z eksploatacji odcinka kanału deszczowego przebiegającego przez teren Szkoły Podstawowej nr 3 na działkach nr 1567 i 1571, b) zaślepieniu istniejącej kanalizacji deszczowej przebiegającej przez teren szkoły, c) ułożeniu nowej nawierzchni z płyt betonowych (trylinki) i nawierzchni z destruktu asfaltowego oraz krawężników betonowych na podbudowie z kruszywa kamiennego w rejonie budowanej kanalizacji deszczowej, oraz wykonaniu wszelkich robót towarzyszących niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotowego zadania wraz z zawiadomieniem właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został ujęty w: 1) przyjęciu zgłoszenia robót przez wydział Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego w Gliwicach kor. nr UM.925051.2018 z dnia 30.11.2018r, 2) dokumentacji projektowej. w sporządzonej przez firmę Zakład Projektowo-Handlowy „PROJ – PROSPER” Gliwice ul. Kozłowska 19, na którą składają się: a) projekt budowlany z elementami projektu wykonawczego, b) projekt wykonawczy - branża sanitarna, c) projekt wykonawczy - branża drogowa, d) opinia geotechniczna, e) projekt organizacji ruchu na czas budowy, f) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża sanitarna, g) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża drogowa h) Przedmiar robót - branża sanitarna, i) Przedmiar robót - branża drogowa, j) Suplement do dokumentacji projektowej. Przedmiary robót należy traktować jako element pomocniczy. Przedstawione w ww. dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako odniesienie do oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i użytecznych oraz przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych a zwłaszcza art. 29 do 31. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do opisywanych w ww. dokumentach norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy pzp. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień, w tym zaakceptowania zmian materiałowych przez projektanta i Zamawiającego. Inne wymagania Zamawiającego: 1) Wykonawca musi zorganizować teren budowy w taki sposób by umożliwić mieszkańcom dojazd do posesji sąsiadujących z budową, 2) Wykonawca robót zobowiązany jest do ogrodzenia terenu prowadzonych robót budowlanych oraz umieszczenia w widocznym miejscu tablicy informacyjnej oraz ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa pracy i ochrony zdrowia, 3) Wykonawca ma obowiązek prowadzenia dziennika budowy - wynikający z przyjęcia zgłoszenia przez Wydział Architektury i Budownictwa, 4) przed zawarciem umowy Wykonawca przedstawi harmonogram terminowo -rzeczowo-finansowy na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do wzoru umowy celem uzyskania akceptacji ze strony Zamawiającego w zakresie jego formy i zapisu. Wymagany termin gwarancji: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesiący, licząc od dnia końcowego odbioru robót, przy czym okres gwarancji ma być równy okresowi rękojmi, Wymagany termin rękojmi: minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesiący, licząc od dnia końcowego odbioru robót przy czym okres rękojmi ma być równy okresowi gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231300-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 - o treści ZAŁĄCZNIKA NR 3. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Przykładowy wzór zobowiązania podmiotu trzeciego stanowi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. Pisemne zobowiązanie lub inne dokumenty muszą zawierać informacje dotyczące co najmniej: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. III.3)-III.6)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach