Przetargi.pl
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.

Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. J. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 257 235 , fax. 323 257 285
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
    Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 323 257 235, fax. 323 257 285
    REGON: 27334026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Osoba prawna utworzona w celu zaspokajania potrzeb o charakterze powszechnym

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje 3 części zamówienia: Część A zamówienia – Ubezpieczenie mienia RCGW S.A. (z wyłączeniem WPT) Część B zamówienia – Ubezpieczenie mienia Wodnego Parku Tychy (WPT) Część C zamówienia – Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej RCGW S.A. Opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w: - załączniku nr 6A do SIWZ – dla części A zamówienia, - załączniku nr 6B do SIWZ – dla części B zamówienia, - załączniku nr 6C do SIWZ – dla części C zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66500000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie spełni warunek dotyczący: A) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów jeżeli: posiada zezwolenie Ministra Finansów/Komisji Nadzoru Finansowego na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia (odpowiednio dla części A, B i C zamówienia, w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów - załącznik nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy). 3.W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie za zgodność z oryginałem) określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust.2 u.p.z.p. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie żądał od nich umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 5.Oświadczenie dotyczące podanych informacji – załącznik nr 7 do SIWZ. 6.Oświadczenie o zatrudnieniu osoby/osób na umowę o pracę – załącznik nr 8 do SIWZ (odpowiednio dla danej części zamówienia, w zależności od części na którą Wykonawca składa ofertę).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach