Urząd Miejski ogłasza przetarg
- Adres: 64300 Nowy Tomyśl, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 4426600, 4426641 , fax. 614 422 754
- Data zamieszczenia: 2018-02-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
ul. Poznańska 33
64300 Nowy Tomyśl, woj. wielkopolskie
tel. 61 4426600, 4426641, fax. 614 422 754
REGON: 52693700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytomysl.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa jezdni i chodników na Placu Kościelnym w Jastrzębsku Starym” - II postępowanie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem umowy jest przebudowa jezdni i chodników na Placu Kościelnym w Jastrzębsku Starym. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę jezdni i chodników na Placu Kościelnym w Jastrzębsku Starymj, na którą składają się następujące prace: • rozbiórkę istniejącej nawierzchni zjazdów i chodników, • zdjęcie warstwy humusu, • profilowanie z zagęszczeniem istniejącego podłoża, • wykonanie nawierzchni jezdni z kostki brukowej betonowej, • wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej (koloru grafitowego) , • ułożenie krawężnika betonowego, • ułożenie opornika betonowego, • ułożenie obrzeża betonowego, • humusowanie i obsianie trawą skarp, • oznakowanie pionowe i poziome, • budowa kanalizacji deszczowej, • przebudowa istniejącego oświetlenia ulicznego, • wyniesienie i stabilizacja granic pasa drogowego, w zakresie nowo zatwierdzonej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej linii podziału nieruchomości. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Projekcie Budowlanym – załącznik nr 8 do SIWZ, w Przedmiarach Robót – Kosztorysach ofertowych (pomocniczo) – załącznik nr 9 do SIWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót – załącznik nr 7 do SWIZ oraz w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 6 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 11.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BKO BP nr rachunku: 02 1020 4144 0000 6602 0068 0454 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa jezdni i chodników na Placu Kościelnym w Jastrzębsku Starym”-II postępowanie. 11.4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone do oferty lub złożone przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 28 Sekretariat). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11.5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3)kwotę gwarancji/poręczenia, 4)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz oferty” oraz oświadczenia wymagane postanowieniami punktu 8.1 IDW; 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z dokumentu rejestrowego załączonego do oferty. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25