Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
- Data zamieszczenia: 2018-08-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
Księcia Ludwika I 3
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W MIŁOSNEJ, GMINA LUBIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa boiska wielofunkcyjnego w Miłosnej, gmina Lubin. 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa istniejącego boiska wielofunkcyjnego w Miłosnej, Gmina Lubin”, na terenie działek nr 84/1, 84/3, 84/4, w tym wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: • przygotowanie i wyrównanie płyty asfaltowej boiska wraz z rozebraniem nawierzchni z mieszanek mineralno -bitumicznych o grubości 3cm, powierzchnia około 60,0m²; • wykonanie boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni poliuretanowej gr. 51mm i wymiarach 29,00m x 16,4m, powierzchnia 475,6 m² wraz z opaską wokół płyty boiska z obrzeży betonowych o wielkości 8x30x100cm; • wykonanie drenażu opaskowego wraz ze zbiornikiem wody opadowej o nawierzchni przepuszczalnej z otoczaków; • wykonanie dojść pieszych z kostki betonowej, powierzchnia około 100,0m² ; • wykonanie ogrodzenia płyty boiska piłkochwytem z siatki polipropylenowej o oczkach 45x45mm o wysokości h=4,0m, długości około 100,0mb wraz z montażem furtki wejściowej o szerokości w świetle 1,20m o profilu stalowym z wypełnieniem panelowym stalowym oraz bramy wejściowej dwuskrzydłowej o szerokości 3,0m o profilu stalowym z wypełnieniem panelowym stalowym; • dostarczenie i montaż elementów wyposażenia boiska: koszykówka -1 kpl., siatkówka -1 kpl., tenis ziemny-1 kpl.; • dostarczenie i montaż elementów małej architektury: tablica regulaminu – 1 szt., kosz na śmieci – 1 szt., stojak na rowery -1 szt.; 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona ze SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 3) W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. 4) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. wykonanie nawierzchni sportowej poliuretanowej. 5)Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1). 6)Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót ziemnych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót związanych z wykonaniem warstw konstrukcyjnych, c) robót związanych z wykonaniem nawierzchni poliuretanowej. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 5)Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zał. nr 4 do SIWZ). 2. DO OFERTY ZAŁĄCZYĆ: Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Niemstowie.
Dodano: 2024-03-06 - „Etap I - Modernizacja - remont obiektu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowej Rudzie w ramach zadania: Modernizacja dwóch obiektów Orlik w Gminie Miejskiej Nowa Ruda".
Dodano: 2023-07-26 - „Etap I – Modernizacja - remont obiektu Orlik przy Szkole Podstawowej nr 2 w Nowej Rudzie w ramach zadania: Modernizacja dwóch obiektów Orlik w Gminie Miejskiej Nowa Ruda”.
Dodano: 2023-06-22 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w Komornikach
Dodano: 2023-05-02 - Budowa boiska wielofunkcyjnego w Kaźmierzowie
Dodano: 2020-09-25 - PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI CZERNIEC.
Dodano: 2020-06-08 - PRZEBUDOWA BOISKA SPORTOWEGO W MIEJSCOWOŚCI SKŁADOWICE
Dodano: 2020-06-05 - PRZEBUDOWA OBIEKTÓW SPORTOWO-REKREACYJNYCH NA TERENIE GMINY LUBIN.
Dodano: 2019-04-25 - BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO W SIEDLCACH
Dodano: 2019-04-15 - Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie boiska sportowego wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Świdnicy przy ul. Równej 11
Dodano: 2019-03-29