Dom Pomocy Społecznej Nr 1 ogłasza przetarg
- Adres: 41200 Sosnowiec, ul. gen. Wł. Andersa
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 665 042 , fax. 322 665 042
- Data zamieszczenia: 2018-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej Nr 1
ul. gen. Wł. Andersa
41200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 322 665 042, fax. 322 665 042
REGON: 68667000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dps1sosnowiec.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i obiektów grzewczych technologicznych” w części dotyczącej przystosowania wnętrz pomieszczeń mieszkańców do nowego przebiegu instalacji - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji centralnego ogrzewania i obiektów grzewczych technologicznych w części dotyczącej przystosowania wnętrz pomieszczeń mieszkańców do nowego przebiegu instalacji. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wyniesienie z pokoi mebli a po zakończeniu robót ich ponowne wniesienie, demontaż istniejących karniszy oraz rozebranie zabezpieczeń z boazerii drewnianej nad wersalkami. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia prac jednocześnie w maksymalnie 3 pomieszczeniach mieszkańców. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z kosztorysami ofertowymi sporządzonymi na podstawie przedmiarów robót zawartych w załączniku nr 8 do SIWZ. 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ); 2.2. dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) SIWZ; 2.3. stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 2.1. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.III.4) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty, o których mowa w pkt 5 oraz w pkt III.4) należy złożyć odnośnie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast dokumenty, o których mowa w pkt. III.5.1) Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont budynku Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Beskidzkiej GOPR w Szczyrku
Dodano: 2024-04-17 - Remont budynku Centralnej Stacji Ratunkowej Grupy Beskidzkiej GOPR w Szczyrku
Dodano: 2024-03-11 - Roboty malarskie za pomocą agregatu hydrodynamicznego w lokalizacjach Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Dodano: 2023-07-14 - Pomalowanie pomieszczeń w budynku Urzędu Miasta Jastrzębie-Zdrój.
Dodano: 2023-06-22 - „ODŚWIEŻENIE BOCZNYCH KLATEK SCHODOWYCH W OŚMIOKONDYGNACYJNYM BUDYNKU WRAZ ZE SPOCZNIKAMI (8 PIĘTER+8 PÓŁPIĘTER) URZĘDU MARSZAŁKOWSKIEGO”
Dodano: 2022-12-13 - Roboty remontowo-malarskie w budynku Delegatury Śląskiego OW NFZ w Częstochowie
Dodano: 2021-04-06 - Roboty remontowo-malarskie w budynku Delegatury Śląskiego OW NFZ w Częstochowie
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa wraz z montażem regałów jezdnych i stacjonarnych dla II Urzędu Skarbowego w Katowicach i Śląskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Katowicach.
Dodano: 2020-11-04 - Modernizacja łazienek (etap II) wraz z robotami budowlanymi w pozostałych pomieszczeniach Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30
Dodano: 2020-09-21 - Roboty malarskie ścian i sufitów wraz z remontem rampy w Zespole Szkół w Woli przy ul. Górniczej 47
Dodano: 2020-06-18