Przetargi.pl
Roboty malarskie ścian i sufitów wraz z remontem rampy w Zespole Szkół w Woli przy ul. Górniczej 47

Gmina Miedźna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-227 Miedźna, ul. Wiejska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2116338, 2116196, 2116160 , fax. 322 116 089
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedźna
    ul. Wiejska 131
    43-227 Miedźna, woj. śląskie
    tel. 032 2116338, 2116196, 2116160, fax. 322 116 089
    REGON: 27625829100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzna.pl bip.miedzna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty malarskie ścian i sufitów wraz z remontem rampy w Zespole Szkół w Woli przy ul. Górniczej 47
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty remontowe obejmujące swoim zakresem malowanie ścian i sufitów wyznaczonych stref komunikacyjnych, tj. korytarzy parteru i trzech wyznaczonych klatek schodowych ( od kondygnacji parteru do II piętra ), remont pomieszczenia stołówki oraz części zaplecza kuchennego wraz z remontem rampy zewnętrznej w budynku Zespołu Szkół w Woli, zlokalizowanego przy ul. Górniczej 47. W ramach powyższych robót remontowych Zamawiający, tj. Gmina Miedźna przewiduje konieczność wykonania następujących prac: 1. Dla robót malarskich korytarzy i klatek schodowych: - demontaż wszystkich elementów kolidujących z robotami malarskimi ( odbojnice ścienne, lampy, karnisze, osłony na grzejniki, itp. ); - demontaż boazerii drewnianej stanowiącej okładzinę słupów auli szkolnej; - zabezpieczenie powierzchni poziomych folią budowlaną przed robotami przygotowawczymi i malarskimi; - 1 – krotne przeszpachlowanie gipsem szpachlowym całych powierzchni tynków wewnętrznych ścian i sufitów przeznaczonych do malowania z wcześniejszym zagruntowaniem ich powierzchni oraz osadzeniem narożników aluminiowych; - gruntowanie tynków wewnętrznych przed malowaniem farbą lateksową, emulsyjną oraz farba olejną (dot. sufitów i ścian); - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą lateksową, emulsyjną oraz w obszarze lamperii farbą olejną. Zamawiający wymaga zastosowania do robót malarskich farby odpornej na zmywanie; - dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników; - ponowny montaż wszystkich elementów kolidujących z robotami malarskimi ( lampy, karnisze, itp. ) po wykonanych pracach malarskich; - dostawa i montaż nowych osłon na grzejniki – osłony musza spełniać wymogi w zakresie ich trudnozapalnosci; - oczyszczenie konstrukcji stalowych oraz balustrad klatek schodowych i ich dwukrotne malowanie farba olejną; - dostawa i montaż narożników gumowych o dł. 2 mb, zabezpieczających krawędzie słupów żelbetowych w obrębie auli szkolnej; - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki; - wykonanie robót porządkowych po przeprowadzonych pracach. Zakres oraz ilość wyżej opisanych robót budowlanych został określony w przedmiarze robót oraz na rysunkach (rzutach) parteru, I i II piętra, które stanowią załącznik do opisu przedmiotu zamówienia. Kolorystyka farb przed wykonaniem robót malarskich do uzgodnienia na etapie robót z Zamawiającym oraz Użytkownikiem (Dyrekcja Zespołu Szkół w Woli). Do wykonania malowania klatek schodowych należy przewidzieć zastosowanie rusztowań. 2. Dla robót remontowych istniejącej rampy: - rozbiórkę elementów betonowych rampy wraz z usunięciem i wywozem gruzu; - gruntowanie ścian rampy, przyklejenie siatki z włókna szklanego oraz malowanie powierzchni emalią poliwinylową; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej poziomej posadzki rampy; - wykonanie posadzki betonowej rampy gr. 8 cm zbrojonej siatką stalową 3. Dla robót przewidzianych w obrębie stołówki szkolnej i zmywalni: - demontaż wszystkich elementów kolidujących z robotami malarskimi ( odbojnice ścienne, lampy, karnisze, osłony na grzejniki, itp. ); - skucie uszkodzonych i zagrzybionych tynków wewnętrznych; - osuszanie zawilgoconych powierzchni za zastosowaniem nagrzewnic; - odgrzybienie powierzchni ścian i sufitów za pośrednictwem wstępnego szczotkowania oraz z zastosowaniem specjalistycznych preparatów grzybobójczych poprzez 2 – krotne przesmarowanie powierzchni w/w elementów; - uzupełnienie ubytków tynków ścian i sufitów powstałych po skuciu uszkodzonych i zagrzybionych tynków wewnętrznych; - rozbiórka boazerii stanowiącej okładzinę słupów wewnątrz jadalni szkolnej; - wykonanie obudowy słupów jadalni płytami gipsowo – kartonowymi; - szpachlowanie powierzchni tynkowanych; - gruntowanie tynków wewnętrznych przed malowaniem farbą lateksową, emulsyjną oraz farba olejną (dot. sufitów i ścian); - dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą lateksową, emulsyjną oraz w obszarze lamperii farbą olejną. Zamawiający wymaga zastosowania do robót malarskich farby odpornej na zmywanie; - dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników; - ponowny montaż wszystkich elementów kolidujących z robotami malarskimi ( lampy, karnisze, itp. ) po wykonanych pracach malarskich; - ponowny montaż wszystkich elementów kolidujących z robotami malarskimi ( lampy, karnisze, itp. ) po wykonanych pracach malarskich; - czyszczenie i 2 – krotne malowanie kanałów istniejącej instalacji wentylacji mechanicznej farbą lateksową; - wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki. Kolorystyka farb przed wykonaniem robót malarskich do uzgodnienia na etapie robót z Zamawiającym oraz Użytkownikiem (Dyrekcja Zespołu Szkół w Woli). Wykonawca ponosi wszelkie opłaty związane z realizacją robót. Umożliwia się Wykonawcy aby przed sporządzeniem oferty zapoznał się z terenem, którego dotyczy przedmiot zamówienia. 3.3 Wyżej opisany przedmiot zamówienia wskazuje w sposób ogólny zakres robót, który szczegółowo określony został w dokumentacji technicznej – załącznik nr 4 do SIWZ - dokument ten stanowi integralną cześć niniejszej SIWZ. Przedmiar robót – jest materiałem pomocniczym do określenia ceny wykonania zamówienia i powinien być zweryfikowany ze stanem faktycznym przez Wykonawcę, tj. Zamawiający umożliwia wizję lokalną w miejscu realizacji przedmiotowego zamówienia. Przedmiar robót został podany po to by ułatwić Wykonawcom sporządzenie oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45442100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 6000,00 zł w terminie do dnia 03.07. 2020 r. do godz. 12:00. 8.2. Wadium powinno zawierać nazwę zadania tj.: Wadium na realizację: „Roboty malarskie ścian i sufitów wraz z remontem rampy w Zespole Szkół w Woli przy ul. Górniczej 47.” IR.271.2.5.2020. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2020 r. poz. 299) 8.4. Dokument wadialny winien być wniesiony w formie oryginału. 8.5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8.6. Za skutecznie wniesione wadium zamawiający uzna wadium wniesione: a. w pieniądzu, jeśli środki te zostały zarachowane na rachunku Zamawiającego numer konta bankowego: 04 8446 0006 2001 0000 1179 0006; w terminie zgodnym z pkt. 1. b. w poręczeniach oraz gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w terminie zgodnym z punktem 1 – w kasie Urzędu Gminy w Miedźnej lub w formie oryginału w ofercie. c. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – w kasie Urzędu Gminy w Miedźnej lub w formie oryginału w ofercie, w terminie zgodnym z pkt. 1. 8.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8.8. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek wskazany przez Zamawiającego w pkt. 8.6 a. 8.9. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ. Wadium musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8.10. W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż forma pieniężna przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby w treści gwarancji byli wymienieni wszyscy członkowie konsorcjum, podmioty składające ofertę, lub zostało zapisane lub co najmniej sformułowane, że dokument zabezpiecza ofertę podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 8.11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 12. 8.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.13. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.14. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.16. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy Zamawiający odrzuca ofertę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1.2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 10.1.3. Kosztorys ofertowy – sporządzony w układzie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 10.1.4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione, bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 10.1.5. Zobowiązanie podmiotów do oddania, do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotu zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach