Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń w budynku Szpitala Powiatowego w Kolbuszowej na potrzeby Bloku Operacyjnego

Samodzielny Publiczny ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, Grunwaldzka
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0172271222 , fax. 0172271233
  • Data zamieszczenia: 2018-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny ZOZ
    Grunwaldzka 4
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    tel. 0172271222, fax. 0172271233
    REGON: 000304504
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolbuszowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń w budynku Szpitala Powiatowego w Kolbuszowej na potrzeby Bloku Operacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń w budynku Szpitala Powiatowego w Kolbuszowej na potrzeby Bloku Operacyjnego na nieruchomości położonej w Kolbuszowej przy ul. Grunwaldzkiej 4 nr ew. gr. 2328/21 Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane dotyczące przebudowy pomieszczeń po byłej Izbie Przyjęć oraz dobudowie części skrzydła przylegającego do tych pomieszczeń celem przeznaczenia tak powstałej powierzchni na potrzeby Bloku Operacyjnego. Prace obejmują również wyposażenia Bloku Operacyjnego w niezbędne i wymagane prawem instalacje umożliwiające bezpieczne i bezawaryjne funkcjonowanie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawcę czterech etapów prac: I. Prace polegające na dobudowie nowej części budynku pod Blok Operacyjny. II. Prace polegające na remoncie i adaptacji pomieszczeń po byłej Izbie Przyjęć, na potrzeby nowo powstającego Bloku Operacyjnego. III. Prace polegające na przystosowaniu na potrzeby obsługi technicznej i instalacyjnej, części istniejących pomieszczeń budynku Administracyjno-Technicznego, piwnic i klatki schodowej z wymianą windy. IV. Prace polegające na posadowieniu i podłączeniu nowego agregatu prądotwórczego. I.W ramach prac polegających na dobudowie nowej części budynku pod Blok Operacyjny wykonać należy: • Przełożenia kilku odcinków kanalizacji sanitarnej i deszczowej, • Wykonania fundamentów, ścian, posadzek i zadaszenia, • Montażu stolarki drzwiowej i okiennej • Wykonania instalacji: c.o., c.w.u.., elektrycznej i teletechnicznej, gazów medycznych, sprężonego powietrza i próżni, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej i podłączenie ich do istniejącej lub bezpośrednio do źródeł zasilania. • Roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne. • Połączenie dobudowywanej części i instalacji z istniejącym obiektem. • Inne prace towarzyszące, wynikające z dokumentacji budowlanej i instalacyjnych wykonawczych oraz z obowiązujących przepisów. II.W ramach prac polegających na remoncie i adaptacji pomieszczeń po byłej Izbie Przyjęć, na potrzeby nowo powstającego Bloku Operacyjnego wykonać należy: • Prace rozbiórkowe i wyburzeniowe. • Demontaż istniejących instalacji. • Połączenie remontowanej części z częścią dobudowywaną i istniejącym obiektem. • Budowa ścianek działowych, sufitów podwieszanych i szaf sterowniczych. • Montaż stolarki drzwiowej i okiennej • Wykonanie instalacji: c.o., c.w.u.., elektrycznej i teletechnicznej, gazów medycznych, sprężonego powietrza i próżni, wentylacyjnej i klimatyzacyjnej i podłączenie ich do istniejącej lub bezpośrednio do źródeł zasilania. • Roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne. • Inne prace towarzyszące, wynikające z dokumentacji budowlanej i instalacyjnych wykonawczych oraz z obowiązujących przepisów. III.W ramach prac polegających na przystosowaniu na potrzeby obsługi technicznej i instalacyjnej, części istniejących pomieszczeń budynku Administracyjno-Technicznego, piwnic i klatki schodowej z wymianą windy wykonać należy: • Remont i adaptacje pomieszczeń na II piętrze budynku Administracyjno-Technicznego na potrzeby umiejscowienia central wentylacyjno klimatyzacyjnych, przy zachowaniu funkcji wentylacji pomieszczeń kuchennych. • Wymiana windy towarowo osobowej w istniejącym szybie windowym. • Adaptacja części pomieszczeń kuchennych (I piętro) na potrzeby przebiegu szachtów wentylacyjnych. • Adaptacja korytarza i części klatki schodowej pod kątem nowego przebiegu dróg komunikacyjnych i ewakuacyjnych. • Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej. • Adaptacja pomieszczeń piwnicznych na potrzeby maszynowni windowej, centrali UPS, instalacji próżniowej, wymiennika c. o. i innych prac towarzyszących. • Remont i dostosowanie pokrycia dachowego wraz z instalacją czerpni, wyrzutni powietrza oraz skraplaczy na części budynku Administracyjno-Technicznego. • Inne prace towarzyszące, wynikające z dokumentacji budowlanej i instalacyjnych wykonawczych oraz z obowiązujących przepisów. IV.W ramach prac polegających na posadowieniu i podłączeniu nowego agregatu prądotwórczego wykonać należy: • Wykonanie fundamentowania i posadowienie agregatu prądotwórczego dostarczanego przez Zamawiającego. • Dwustronne podłączenie agregatu przy pomocy nowego przebiegu okablowania. • Synchronizacja i uruchomienie agregatu pod potrzeby nowo budowanego Bloku Operacyjnego i budynku głównego szpitala. • Inne prace towarzyszące, wynikające z dokumentacji budowlanej i instalacyjnych wykonawczych oraz z obowiązujących przepisów. 3. Wszystkie opisane powyżej etapy mają swoje odzwierciedlenie w dokumentacji budowlano- wykonawczej i dokumentacjach poszczególnych branż instalacyjnych i są ze sobą ściśle powiązane. 4. Opis etapów prac w czterech powyższych etapach ma na celu jedynie zgrupowanie prac co do miejsca ich wykonywania, a ich numeracja i kwalifikacja do poszczególnych etapów nie jest wiążąca dla Wykonawcy. 5. Prace mogą być prowadzone jednocześnie we wszystkich etapach. 6. Wszelkie materiały przewidziane do realizacji inwestycji za wyjątkiem agregatu prądotwórczego dostarcza, zgodnie z opisem technicznym, Wykonawca. 7. W przypadku montażu wyposażenia medycznego, nie będącego przedmiotem niniejszego postępowania, do elementów konstrukcyjnych obiektu, Wykonawca weźmie udział w tym montażu. 8.Prace wymagane przez Zamawiającego, a nieobjęte dokumentacją projektową: a. wykonanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego budynku wraz z wyposażeniem, b. wykonanie „Instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu” wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, c. wykonanie niezbędnych instrukcji obsługi oraz DTR urządzeń (w języku polskim), wraz z potwierdzeniem wykonania szkoleń w zakresie obsługi tych urządzeń, d. wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej inwestycji, e. wykonanie dokumentacji odbiorowej (powykonawczej) w dwóch egzemplarzach w języku polskim z podziałem na branże (oprawionej w segregatory ze szczegółowym spisem treści) w formie papierowej oraz wersji elektronicznej, f. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla poszczególnych etapów realizacji robót na podstawie pełnomocnictwa udzielonego od Zamawiającego. 9. Szczegółowo przedmiot zamówienia oraz zakres robót i obowiązków Wykonawcy określają: 1) Projekt budowlany wykonawczy – Roboty remontowo – budowlane i wykończeniowe - zał. 2.1 do SIWZ zawierają: - opis robót budowlanych, - rysunki techniczne - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót: szczegółową i ogólną. - przedmiary robót (kosztorysy inwestorskie -,,ślepe”) 2) Projekt wykonawczy – gazy medyczne – zał.2.2 zawiera: - opis robót budowlanych - rysunki techniczne - specyfikacja techniczna budowy i odbioru robót - przedmiar robót 3) Projekty wykonawcze – Instalacje elektryczne i niskoprądowe – zał.2.3 zawierają: - opis robót budowlanych - rysunki techniczne - specyfikacja techniczna budowy i odbioru robót - przedmiary robót 4) Projekty wykonawcze – Instalacje wentylacji, chłodzenia i c.o. – zał.2.4 zawierają: - opis robót budowlanych - rysunki techniczne - specyfikacja techniczna budowy i odbioru robót - przedmiar robót 5) Inwentaryzacja budowlana - zał.2.5 zawiera: - rysunki i opis techniczny stanu istniejącego Uwaga!! Zakres prac obejmuje również inne prace konieczne do wykonania zamówienia nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. W związku z powyższym zalecane jest od Wykonawców sprawdzenie dokumentacji jak i przedmiarów robót oraz sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 57 500,00 zł (słownie: pięćdziesiąt siedem tys. pięćset zł 00/100) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących form: - pieniądzu (na rachunek: BANK PEKAO SA i O/Kolbuszowa nr 86 1240 2627 1111 0000 3253 6108 (UWAGA ! NA PRZELEWIE NALEŻY WPISAĆ NR POSTĘPOWANIA)) - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 3. Potwierdzoną Kopię dowodu uiszczenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty 4. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone do oferty w formie oryginału. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 6. Za datę wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 7. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty określonej w SIWZ, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą wymaganą zapisami SIWZ. 8. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, i nieodwołalne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 pzp. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: - Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. - Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie. b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. c) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www.szpital.kolbuszowa.pl zakładka Przetargi ) informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy, przekażą Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum, spółka cywilna), wymóg złożenia oświadczenia, o którym mowa w ust. 4 dotyczy każdego partnera konsorcjum/wspólnika spółki cywilnej. INNE DOKUMENTY, KTÓRE NALEŻY DOŁĄCZYĆ DO OFERTY (nie wymienione w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126) ETAP SKŁADANIA OFERT: 1.Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik Nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączona jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie. (jeśli dotyczy) 3. Potwierdzenie wniesienia wadium na warunkach określonych w roz. VIII niniejszej SIWZ. ETAP PO DOKONANIU OCENY OFERT: 1. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji ich potencjału technicznego, kadrowego lub finansowego na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (jeśli dotyczy). wg. załącznika 11 do SIWZ 2.W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązek udowodnienia ich równoważności z wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca musi w takim przypadku załączyć zestawienie materiałów równoważnych wraz z innymi niezbędnymi dokumentami potwierdzającymi spełnienie w/w wymagań np. kart urządzeń, kart katalogowych, certyfikaty bezpieczeństwa, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, dokumentację techniczną rozruchową urządzeń (DTR),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach