Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg
- Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
- Data zamieszczenia: 2019-07-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
ul. Głogowskiego 3/5
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
REGON: 29100983400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa i rozbudowa budynku R1 wraz ze zmianą funkcji z budynku handlowego na budynek oświatowo-kulturowy – świetlica osiedlowa z budową wewnętrznych instalacji wentylacji mechanicznej, wod. – kan. i energii elektrycznej na działkach nr ew. 3/7, 34/1, 3/6, 3/19 (obr. 36, ark.2) położonych w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Siennieńskiej 54 zgodnie z projektem w ramach zadania pn.: ,,Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego - zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa i rozbudowa budynku R1 wraz ze zmianą funkcji z budynku handlowego na budynek oświatowo – kulturowy – świetlica osiedlowa, z budową wewnętrznych instalacji wentylacji mechanicznej, wod.-kan. i energii elektrycznej - na działkach nr ew. 3/7, 34/1, (obr. 36, ark.2) położonych w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Siennieńskiej 54” zgodnie z projektem w ramach zadania budżetowego pn.: ,,Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno- kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego - zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych”. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający uzyskał pozwolenia na budowę Nr 564/2018, znak AB.6740.544.2018.MD z dnia 20.12.2018 r. W ramach inwestycji Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane i montażowe zgodnie z opracowanym przez DRESLER STUDIO Architektura i Urbanistyka” Sp. z o.o., Sp. komandytowa, z siedzibą w Krakowie ul. Stokrotek 6, 31-463 Kraków, projektem budowlanym dla ww. budynku zlokalizowanego na działkach nr ew. 3/7, 34/1 (Obr. 36, ark.2) przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim oraz opisem przedmiotu zamówienia. W ramach przebudowy i rozbudowy budynku R1 oraz pozwolenia na budowę należy wykonać: - demontaż istniejących przyłączy budynku przeznaczonego do częściowej rozbiórki, - częściową rozbiórkę obiektu zgodnie z projektem, - przebudowę, rozbudowę i nadbudowę istniejącego budynku, - przyłącza wod-kan, - wewnętrzne instalacje wentylacji mechanicznej, wod-kan, energii elektrycznej i teletechnicznej, - zakup i dostawa umeblowania i wyposażenia budynku wg przedmiaru i projektu, - ułożenie kabla YKY 3x4 z rozdzielni głównej budynku do pierwszej oprawy oświetleniowej ogrodu sensorycznego oraz bednarki FeZn 50x4 od głównej szyny wyrównawczej do pierwszej oprawy oświetleniowej, - ogrodzenie, - ułożenie kostki brukowej w obrębie budynku ok. 125 m2, - schody terenowe od strony ul. Siennieńskiej ok. 23 m2, - prace wykończeniowe, - prace porządkowe. W budynku zaprojektowane są pomieszczenia: hol wejściowy, sala spotkań, pomieszczenie socjalne, pokój biurowy, toalety, pomieszczenie porządkowe, archiwum. Hol wejściowy pełni funkcję ogólnej komunikacji w budynku. Sala spotkań jest przeznaczona do spotkań nie więcej niż 30 osób. Pomieszczenie socjalne z aneksem kuchennym i toalety stanowią zaplecze sali spotkań. Pokój biurowy przeznaczony jest dla jednej osoby do czasowej pracy. W budynku zaprojektowano również pomieszczenie porządkowe i archiwum. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu. Kat. Obiektu – XVII Powierzchnia zabudowy 157,88 m2 Powierzchnia użytkowa budynku 120,02 m2 Kubatura ok. 690 m3 Ilość kondygnacji podziemnych: brak Ilość kondygnacji nadziemnych: 1 Wysokość budynku 3,95-8,66 m (od poziomu terenu do attyki) Długość budynku 21,99 m Szerokość budynku 7,18 m Klasyfikacja budynku do budynków niskich (N) Teren przeznaczony pod inwestycję zlokalizowany jest na działkach będących własnością Gminy Ostrowiec Świętokrzyski. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiary robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie złotych: dziesięć tysięcy) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 31 lipca 2019 r. do godz. 9:30, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r, poz. 310 z późniejszymi zmianami)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika. Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1.2) (załącznik nr 4 do SIWZ). 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem. 8. Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu D
Dodano: 2024-04-11 - Rozbudowa budynku użyteczności publicznej-budowa szybu windowego przy ul. Szpitalnej 4D w Opatowie
Dodano: 2023-10-20 - Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku DPS Czachów Gmina Ożarów
Dodano: 2023-10-17 - „Przebudowa małej hali celem wydzielenia jej od pozostałych pomieszczeń”
Dodano: 2023-08-22 - Remont pomieszczeń administracyjnych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich nr 1 w Zgórsku z podziałem na zadania częściowe
Dodano: 2023-08-10 - Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury
Dodano: 2023-06-12 - Budowa świetlicy wiejskiej i zagospodarowania terenu wokół budowy w sołectwie Wola Szczygiełkowa
Dodano: 2023-03-10 - Rozbudowa infrastruktury kulturalnej i społecznej w gminie Ożarów
Dodano: 2023-03-07 - Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu przedszkolno żłobkowego w msc. Wilków”
Dodano: 2023-01-10 - Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
Dodano: 2023-01-02