Przetargi.pl
,,Przebudowa i rozbudowa budynku R1 wraz ze zmianą funkcji z budynku handlowego na budynek oświatowo-kulturowy – świetlica osiedlowa z budową wewnętrznych instalacji wentylacji mechanicznej, wod. – kan. i energii elektrycznej oraz budową instalacji zewnętrznego oświetlenia i zagospodarowania terenu - na działkach nr ew. 3/7, 34/1, 3/6, 3/19 (obr. 36, ark.2) położonych w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Siennieńskiej 54 zgodnie z projektem w ramach zadania pn.: ,,Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego - zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych”.

Gmina Ostrowiec Świętokrzyski ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Głogowskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 672 100 , fax. 412 672 110
  • Data zamieszczenia: 2019-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Głogowskiego 3/5
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 672 100, fax. 412 672 110
    REGON: 29100983400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Przebudowa i rozbudowa budynku R1 wraz ze zmianą funkcji z budynku handlowego na budynek oświatowo-kulturowy – świetlica osiedlowa z budową wewnętrznych instalacji wentylacji mechanicznej, wod. – kan. i energii elektrycznej oraz budową instalacji zewnętrznego oświetlenia i zagospodarowania terenu - na działkach nr ew. 3/7, 34/1, 3/6, 3/19 (obr. 36, ark.2) położonych w Ostrowcu Świętokrzyskim przy ul. Siennieńskiej 54 zgodnie z projektem w ramach zadania pn.: ,,Rewitalizacja obszarów zdegradowanych o silnym potencjale gospodarczym, społecznym i rekreacyjno-kulturowym na terenie miasta Ostrowca Świętokrzyskiego - zagospodarowanie części dziedzińca browaru na potrzeby aktywizacji mieszkańców i rad osiedlowych”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku R1 wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku z budynku handlowego na budynek o funkcji edukacyjno kulturowej – świetlica osiedlowa z budową wewnętrznych instalacji wentylacji mechanicznej, instalacji wod-kan., instalacji elektrycznej oraz budową instalacji zewnętrznego oświetlenia i zagospodarowania części dziedzińca browaru. Dokumentacja projektowa opracowana została na podstawie koncepcji urbanistyczno – architektonicznej. Gmina Ostrowiec Świętokrzyski na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej uzyskała pozwolenia na budowę: − Nr 564/2018, znak AB.6740.544.2018.MD z dnia 20.12.2018r, − Nr 522/2018, znak AB.6740.481.2018.AK z dnia 13.11.2018r. Zadanie będzie realizowane w latach 2019-2020. W ramach inwestycji Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane i montażowe zgodnie z opracowanym przez DRESLER STUDIO Architektura i Urbanistyka” Sp. z o.o., Sp. komandytowa, z siedzibą w Krakowie ul. Stokrotek 6, 31-463 Kraków, projektem budowlanym dla ww. budynku oraz zagospodarowania terenu na działkach nr ew. 3/7, 34/1, 3/6, 3/19 (Obr. 36, ark.2) przy ul. Siennieńskiej 54 w Ostrowcu Świętokrzyskim z ogrodem sensorycznym i oświetleniem. a) W ramach przebudowy i rozbudowy budynku R1 oraz pozwolenia na budowę należy wykonać: − demontaż istniejących przyłączy budynku przeznaczonego do częściowej rozbiórki, − częściową rozbiórkę obiektu zgodnie z projektem, − przebudowę, rozbudowę i nadbudowę istniejacego budynku, − wykonanie wewnętrznych instalacji wentylacji mechanicznej, wod-kan, energii elektrycznej i teletechnicznej, − zakup i dostawa umeblowania i wyposażenia budynku wg. przedmiaru i projektu, − wykonanie przyłączy zewnętrznych energii elektrycznej, wod.- kan, − wykonanie instalacji zewnętrznego oświetlenia terenu, − wykonanie prac wykończeniowych, − wykonanie prac porządkowych. W budynku zaprojektowane są pomieszczenia: hol wejściowy, sala spotkań, pomieszczenie socjalne, pokój biurowy, toalety, pomieszczenie porządkowe, archiwum. Hol wejściowy pełni funkcję ogólnej komunikacji w budynku. Sala spotkań jest przeznaczona do spotkań nie więcej niż 30 osób. Pomieszczenie socjalne z aneksem kuchennym i toalety stanowią zaplecze sali spotkań. Pokój biurowy przeznaczony jest dla jednej osoby do czasowej pracy. W budynku zaprojektowano również pomieszczenie porządkowe i archiwum. Charakterystyczne parametry techniczne obiektu. Kat. Obiektu – XVII Powierzchnia zabudowy 157,88m2 Powierzchnia użytkowa budynku 120,02m2 Kubatura ok. 690m3 Ilość kondygnacji podziemnych: brak Ilość kondygnacji nadziemnych: 1 Wysokość budynku 3,95-8,66m (od poziomu terenu do attyki) Długość budynku 21,99m Szerokość budynku 7,18m Klasyfikacja budynku do budynków niskich (N) Teren przeznaczony pod inwestycję zlokalizowany jest na działkach będących własnością Gminy Ostrowiec Świętokrzyski. b) W ramach zagospodarowania terenu (dz. nr ew. 3/7, 34/1, 3/6, 3/19, obr. 36, ark.2) oraz pozwolenia na budowę należy wykonać ogród sensoryczny, w tym: − budowę elementów małej architektury, w tym między innymi ławek, koszy na śmiecie, stojaków na rowery, tablic informacyjnych, − dostawę i montaż elementów dźwiękowych, karmnika dla ptaków, budek lęgowych, budek dla motyli, − wykonanie nawierzchni z kostki brukowej, − wykonanie nawierzchni z płyt kamiennych, − wykonanie nawierzchni z bruku drewnianego, − wykonanie nasadzeń roślinności wraz z pielęgnacją w okresie gwarancyjnym co najmniej 12 miesięcy, − wykonanie konstrukcji podwyższonych rabat, − wykonanie oświetlenia, − wykonanie dokumentacji powykonawczej, − opracowanie treści oraz projektów graficznych tablic informacyjnych w ramach projektów warsztatowych. Projekt i próbka nadruku na tablicy podlega akceptacji Zamawiającego, − wykonanie przebudowy istniejącego ogrodzenia o długości 86,40 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, STWiOR, przedmiary robót oraz wykaz roślin projektowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł. (słownie złotych: piętnaście) 2. Wadium wnosi się przed tysięcy upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 24 kwietnia 2019 r. do godz. 930, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r, poz. 1804 oraz z 2015 r poz. 978 i 1240)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony, zgodnie z instrukcją, załącznik nr 1a do SIWZ - wykaz roślin projektowanych, 2. Dowód wniesienia wadium, 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania podmiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika. Powyższe zobowiązanie ma zastosowanie w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w oświadczeniu złożonym wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ adresu internetowego urzędu lub organu wydającego dokument oraz dokładnych danych referencyjnych dokumentacji. - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego wymagane postanowieniami rozdziału V, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (o ile dotyczy); Wymagana forma- oryginał. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej http://um.ostrowiec.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu - bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z zamieszczonym w SIWZ wzorem DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 3.1.2. rozdziału XII SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.1 (powyżej), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. W zakresie nie uregulowanym w niniejszej SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126 z późn.zm.). Wykonawca którego oferta zostanie oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia szczegółowego kosztorysu ofertowego sporządzonego w oparciu o dokumentację projektową, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach