Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczeń w ośrodku szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym

Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, Świętokrzyska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48221852820 , fax. +48221851211
  • Data zamieszczenia: 2018-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
    Świętokrzyska 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48221852820, fax. +48221851211
    REGON: 000002223
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zamowienia.nbp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczeń w ośrodku szkoleniowym NBP w Zalesiu Górnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń w ośrodku szkoleniowym w Zalesiu Górnym, przy ul. Białej Brzozy 7. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie II etapu przebudowy i remontu Obiektu NBP, w ramach poniżej określonych zadań, tj.: 1) Zadanie 1 – wykonanie nowej elewacji budynku wraz z dociepleniem budynku i wymianą opaski z płytek chodnikowych, remont balkonów i tarasów, z wymianą balustrad szklonych na ze stali nierdzewnej, naprawa nisz przyokiennych, wykonanie odwodnienia naświetleń okiennych poprzez wpięcie rur PVC-U do istniejącego przykanalika deszczowego. 2) Zadanie 2 - przebudowa holu recepcji, recepcji, zaplecza recepcji oraz toalet ogólnodostępnych przy recepcji, nowa aranżacja korytarza przy recepcji, wydzielenie na parterze przejścia w budynku A do budynku C, wykonanie instalacji wod-kan, wentylacji mechanicznej dla pomieszczenia socjalnego i toalety oraz recepcji. 3) Zadanie 3 - aranżacja pomieszczeń: tenisa stołowego, bilardu oraz przyległego korytarza, wymiana grzejników wraz z przebudową instalacji c.o. 4) Zadanie 5 – część dotycząca przebudowy bufetu z zapleczem – aranżacja z wymianą sprzętu gastronomicznego, wykonanie instalacji wod-kan wraz z montażem stacji uzdatniania wody, wentylacji mechanicznej i klimatyzacji dla bufetu z zapleczem. 5) Zadanie 6 – roboty remontowe w tym: modernizacja pomieszczeń socjalnych 016 i 017 wraz z łazienką, wymiana starych drewnianych drzwi w budynkach A, B i C, remont WC 022 dla personelu kuchni, malowanie pomieszczeń gastronomicznych, magazynowych, technicznych, socjalnych, pomocniczych i biurowych w budynkach, A, B i C, które nie były objęte I etapem modernizacji, cyklinowanie parkietu w Sali wykładowej nr 2 oraz w pomieszczeniach biurowych 3 i 19, wymiana wykładziny w pomieszczeniach: 04, 016, 017, 037, 045, 047 w rozdzielni elektrycznej 040, renowacja wind osobowych w tym likwidacja opasek drewnianych na ścianach przy drzwiach wind, likwidacja listew naściennych w całym obiekcie, wymiana paneli sufitowych na wysokim parterze oprócz tych, które były objęte I etapem modernizacji, malowanie aluminiowych ram okiennych i drzwiowych i barierek na korytarzu przy restauracji, remont łazienek dla niepełnosprawnych w pokojach 104 i 105, remont łazienek dla personelu na I i II piętrze, wykonanie luster na klatkach schodowych, montaż telewizorów w pokojach hotelowych, wykonanie instalacji wod-kan w pomieszczeniach: 016, 017,022, 026,104, 105 oraz wentylacji mechanicznej. Ponadto wykonać należy zmianę aranżacji Sali bankietowej (tapety obiektowe) i Sali restauracyjnej (fototapety i tapety obiektowe), bez rolet oraz zmianę aranżacji apartamentu 16 (tapety, listwy ścienne, oświetlenie). W pomieszczeniach: 06, 072, 104 i 105 będą wymienione stalowe płytowe grzejniki na grzejniki drabinkowe łazienkowe. 6) Zadanie 7 – instalacje sanitarne w tym: w Magazynie żywnościowym 025 – instalacja umywalki oraz wymiana osprzętu chłodniczego do składanej szafy chłodniczej, wymiana zbiornika hydroforowego w pomieszczeniu 019, 7) Zadanie 8 – instalacje elektryczne w tym: wymiana opraw oświetleniowych we wskazanych pomieszczeniach, wymiana starego osprzętu elektrycznego (gniazda, wyłączniki), wykonanie nagłośniania w restauracji, wyposażenie drzwi pożarowych (3 szt.) na wysokim parterze, I i II piętrze w podtrzymujące elektromagnesy w systemie p.poż.; 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do: 1) wykonania dokumentacji powykonawczej zwanej dalej „Dokumentacją powykonawczą” oraz przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do Dokumentacji powykonawczej na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do Siwz, 2) udzielenia 36-miesięcznej gwarancji jakości na zasadach określonych w Umowie. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych objęty przedmiotem zamówienia, określony jest w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do umowy, 4. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót wskazanych poniżej, a ujętych w Dokumentacji technicznej, tj.: 1) Zadanie 4 – Remont pomieszczeń serwerowni oraz przyległych biur, wraz z łazienką, z przeznaczeniem dla potrzeb PCD (Planu Ciągłości Działania), wg opisanych wymagań, 2) Zadanie 5 – część dotycząca remontu pomieszczeń kuchni (gorąca, zimna, obierka) wraz z wymianą sprzętu gastronomicznego, + pom kuchenne na Wysokim Parterze, 3) Zadanie 6 –Remont pomieszczeń monitoringu wraz z łazienką, 4) Zadanie 7 – wymiana wszystkich starych grzejników, 5) Zadanie 8 – rezygnacja z wymiany części opraw, oraz nagłośnienia w Sali wykładowej nr 1, 6) Zadanie 9 – System Alarmowania Pożarowego SAP, 7) Zadanie 10 – System Sygnalizacji Włamania i Napadu SSWiN, 8) Zadanie 11 – System telewizji dozorowej CCTV.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie https://zamowienia.nbp.pl informacji z otwarcia ofert złożonych w postepowaniu, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w art. 24 ust. 11. W sytuacji przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia, oświadczenie takie składa każdy z tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach