Przetargi.pl
Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku pomocniczym Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15

Powiat Stalowowolski ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Podleśna
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 015 643 37 09 , fax. 015 643 36 02
  • Data zamieszczenia: 2018-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Stalowowolski
    ul. Podleśna 15
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 015 643 37 09, fax. 015 643 36 02
    REGON: 83041347800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.stalowowolski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku pomocniczym Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont pomieszczeń w budynku pomocniczym Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15. Zakres prac obejmuje: 1) demontaż krat okiennych i drzwiowych, 2) montaż rolet antywłamaniowych, 3) wymiana stolarki okiennej, 4) likwidacja drzwi, 5) zamontowanie dodatkowego zamka do drzwi wejściowych Dz2, 6) wymiana instalacji centralnego ogrzewania, 7) montaż instalacji p.poż., 8) wymiana instalacji elektrycznej wraz z wymianą, zmianą lokalizacji i dołożeniem opraw oświetleniowych, 9) wymiana pokrycia dachowego nad pomieszczeniem obecnie nieużytkowanym, 10) uzupełnienie płytek podłogowych w pomieszczeniu obecnie nieużytkowanym, 11) malowanie ścian w pomieszczeniu obecnie nieużytkowanym, 12) montaż regałów jezdnych w pomieszczeniu obecnie nieużytkowanym, 13) montaż wentylacji obejmującej system nawilżania i klimatyzacji oraz osuszania, 14) ocieplanie ścian zewnętrznych + wyprawa elewacyjna, 15) przebudowa przedsionka. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiary robót oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ.. 3. Zakres rzeczowy przedsięwzięcia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuki budowlanej, uzyskanie dopuszczenia do eksploatacji zainstalowanych urządzeń oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. 4. Wykonawca będzie musiał uzgadniać z Zamawiającym kolejność robót i prowadzić roboty w taki sposób, aby była możliwość użytkowania obiektu. 5. Materiały uzyskane w trakcie rozbiórek przedstawiające wartość użytkową lub materialną zostaną przekazane Zamawiającemu. Zdemontowany złom Wykonawca zobowiązany jest przewieźć na swój koszt do punktu skupu złomu wskazanego przez Zamawiającego. Złom uzyskany w trakcie prac stanowi własność Zamawiającego. 6 Zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje również wykonanie wszystkich prac naprawczych związanych z wymianą stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej, wymianą instalacji c.o. oraz wymianą instalacji oświetlenia – uzupełnianie tynków ze szpachlowaniem, malowanie farbami (wg kolorystyki istniejącej), naprawy posadzek (uzupełnienie zgodnie ze stanem istniejącym). 7. Zadanie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez Wykonawcę w terminie do 14 dni o dnia podpisania umowy. Harmonogram będzie wymagał uzgodnienia z inspektorem nadzoru i zatwierdzenia przez Zamawiającego. 8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) roboty budowlane, b) roboty instalacyjne – instalacje sanitarne, c) roboty instalacyjne – instalacje elektryczne. 8.1. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wymienionych w pkt. 3.8. W szczególności Zamawiający uprawniony jest do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymagań, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 8.2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 3.8. czynności tj. 1) oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności : dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o prace wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 8.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 8 czynności Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (§ 9) stanowiącej integralną część SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 8. 9. Zamawiający nie przewiduje określania w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 10. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość zapoznania się z miejscem wykonania robót będących przedmiotem zamówienia, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego – Nadsański Bank Spółdzielczy w Stalowej Woli nr: 21 9430 0006 0001 0041 2000 0086 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089) 3.Termin wniesienia wadium upływa w dniu 12.02.2018 r. o godz. 11.00. Niewniesienie wadium do upływu wyznaczonego terminu skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 7b ustawy Pzp. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku pomocniczym Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli przy ul. Podleśnej 15”. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego do oferty. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) tabela cen elementów robót (załącznik nr 6) 3) dowód wniesienia wadium, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 2 do SIWZ, 5) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 3 do SIWZ 6) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy), 7) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie (załącznik nr 2 i 3) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach