Przetargi.pl
Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Bełchatów

Gmina Bełchatów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 6325211 w. 34 , fax. 446 326 854
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełchatów
    Kościuszki 13
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 6325211 w. 34, fax. 446 326 854
    REGON: 59064821500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbelchatow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Bełchatów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Bełchatów. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, które mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca (cy) podpisze (ą) odrębne umowy dla poszczególnych części. W zakres każdej części wchodzą poszczególne zadania. Część I – Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Bełchatów, Zadanie 1 – Przebudowa drogi wewnętrznej w Kałdunach, ulica Królowej Bony. Zadanie 2 – Przebudowa drogi wewnętrznej w Kałdunach – dz. nr 184, obręb Kałduny. Zadanie 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej w Zawadach. Część II – Remont dróg wewnętrznych na terenie gminy Bełchatów. Zadanie 1 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie – dz. nr 521/2. Zadanie 2 – Remont drogi wewnętrznej w Rząsawie – dz. nr 99/4. Zadanie 3 – Remont drogi wewnętrznej w Wielopolu – dz. nr 120/4. Zadanie 4 – Remont drogi wewnętrznej w Wielopolu – dz. nr 19 i 83/4. Zadanie 5 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie – dz. nr 746/2. Zadanie 6 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie – dz. nr 826/1. Zadanie 7 – Remont drogi wewnętrznej w Kielchinowie – dz. nr 256. Zadanie 8 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie – dz. nr 2012/2. a) Część I – Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Bełchatów, Zadanie 1 – Przebudowa drogi wewnętrznej w Kałdunach, ulica Królowej Bony. Lokalizacja: dz. nr 64/5, 368/14 obręb Kałduny. Długość odcinka drogi: 240 mb (A-C). Szerokość jezdni: 5 mb. Szerokość poboczy: 1 mb. Zakres prac obejmuje wykonanie nawierzchni: górnej warstwy podbudowy z klińca dolomitowego o fr. 0/31,5 mm, gr. 8 cm na istniejącej warstwie kruszywa – 1244 m², o potrójnym powierzchniowym utrwaleniu grysami i emulsją asfaltową – 1244 m². Roboty niezbędne do wykonania: regulacja skrzynek wodociągowych – 5 szt., odmulenie rowów – 380 mb, formowanie poboczy – 506 m² (w projekcie omyłkowo wpisano 480 m²). Zadanie 2 – Przebudowa drogi wewnętrznej w Kałdunach. Lokalizacja: dz. nr 184 obręb Kałduny, dz. nr 95 obręb Dobrzelów. Długość odcinka drogi: 280 mb (A-E). Szerokość jezdni: 4 mb. Szerokość jezdni na łuku: 4,5 mb. Zakres prac obejmuje wykonanie nawierzchni: poprzez zastosowanie podsypki piaskowej o gr. 10 cm, dolnej warstwy podbudowy z tłucznia dolomitowego o fr. 31,5/63 mm, gr. 14 cm – 1253 m², górnej warstwy podbudowy z klińca dolomitowego o fr. 0/31,5 mm, gr. 4 cm – 1253 m², o potrójnym powierzchniowym utrwaleniu grysami i emulsją asfaltową – 1120 m². Roboty niezbędne do wykonania: regulacja skrzynek wodociągowych – 3 szt., formowanie poboczy – 396 m² z kruszyw łamanych, zjazdy do posesji z kruszywa łamanego o gr. 15 cm – 247 m². Zadanie 3 – Przebudowa drogi wewnętrznej w Zawadach. Lokalizacja: dz. nr 76/6, 77/10 obręb Zawady. Długość odcinka drogi: 362 mb (A-K). Szerokość jezdni: 4 mb. Zakres prac obejmuje wykonanie nawierzchni: poprzez zastosowanie podsypki piaskowej o gr. 15 cm – 1520 m², dolnej warstwy podbudowy z tłucznia dolomitowego o fr. 63/31,5 mm, gr. 14 cm – 1520 m², górnej warstwy podbudowy z klińca dolomitowego o fr. 0/31,5 mm, gr. 4 cm – 1520 m², o potrójnym powierzchniowym utrwaleniu grysami i emulsją asfaltową – 1448 m². Roboty niezbędne do wykonania: odwodnienie za pomocą drenażu odcinającego, żwir płukany dł. 182 mb + 242 mb, formowanie poboczy – 499 m² z klińca dolomitowego o fr. 0/31,5 mm, gr. 15 cm (w projekcie omyłkowo wpisano 543 m²) regulacja studzienek. b) Część II – Remont dróg wewnętrznych na terenie gminy Bełchatów. Zadanie 1 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie. Lokalizacja: dz. nr 521/2 obręb Łękawa. Długość odcinka drogi: 343 mb. Szerokość jezdni: 3,5 m. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1200 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 6 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem, naturalnym o wym. 12-16 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 1200 m2, Zadanie 2 – Remont drogi wewnętrznej w Rząsawie Lokalizacja: dz. nr 99/4 obręb Rząsawa. Długość odcinka drogi: 240 mb. Szerokość jezdni: 4 m. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 960 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 5 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 960 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym o wym. 12-16 mm w ilości 13 dm3/m2 - 960 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 960 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 1200 m2. Zadanie 3 – Remont drogi wewnętrznej w Wielopolu. Lokalizacja: dz. nr 120/4 obręb Wielopole. Długość odcinka drogi: 485 mb. Szerokość jezdni: 4 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1940 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 10 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1940 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym o wym. 12-16 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1940 m2 , powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1940 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 1940 m2. Zadanie 4 – Remont drogi wewnętrznej w Wielopolu. Lokalizacja: dz. nr 19 i 83/4 obręb Wielopole. Długość odcinka drogi: 800 mb. Szerokość jezdni: 3,5 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 2800 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 12 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 2800 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym o wym. 12-16 mm w ilości 13 dm3/m2 - 2800 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 2800 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 1940 m2. Zadanie 5 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie. Lokalizacja: dz. nr 746/2 obręb Łękawa. Długość odcinka drogi: 230 mb. Szerokość jezdni: 3,5 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 805 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 4 tony, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 805 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym o wym. 12-16 mm w ilości 13 dm3/m2 - 805 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 805 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 805 m2. Zadanie 6 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie Lokalizacja: dz. nr 826/1 obręb Łękawa. Długość odcinka drogi: 300 mb. Szerokość jezdni: 4 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1200 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 6 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym o wym. 12-16 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1200 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 1200 m2. Zadanie 7 – Remont drogi wewnętrznej w Kielchinowie. Lokalizacja: dz. nr 256 obręb Kielchinów. Długość odcinka drogi: 580 mb. Szerokość jezdni: 3,5 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 2030 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 9 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 2030 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym o wym. 12-16 mm w ilości 13 dm3/m2 - 2030 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 2030 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 2030 m2. Zadanie 8 – Remont drogi wewnętrznej w Łękawie. Lokalizacja: dz. nr 2012/2 obręb Łękawa. Długość odcinka drogi: 262 mb. Szerokość jezdni: 4 mb. Zakres i sposób wykonania robót budowlanych: oczyszczanie mechaniczne nawierzchni drogowych bitumicznych - 1050 m2, remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych - 6 ton, skropienie asfaltem nawierzchni drogowych - 1050 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i kruszywem naturalnym o wym. 12-16 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1050 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 8-11 mm w ilości 13 dm3/m2 - 1050 m2, powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym o wym. 2-5 mm w ilości 8 dm3/m2 - 1050 m2. 3) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia, tj. roboty budowlane oraz zamontowane materiały na minimalny okres: 36 miesięcy – dla części I, 12 miesięcy – dla części II. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dokumentacje projektowe, przedmiary robót, SST. 5) Przedmiar robót załączony jest pomocniczo jedynie w celu ułatwienia wyceny (stanowić może jedynie bazę do dalszych obliczeń Wykonawcy). Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca szacuje cenę ofertową według własnej kalkulacji obmiarowej. 6) Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w każdym przypadku, kiedy opisuje przedmiot zamówienia za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ww. ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 7) Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 8) Warunek zatrudnienia: a) Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks Pracy) osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia, tj.: czynności związane z fizycznym wykonywaniem robót ziemnych, podbudowy, nawierzchni asfaltowych, obsługa maszyn drogowych. b) Wykonawca zobowiązany jest utrzymać w/w poziom zatrudnienia wszystkich pracowników przez cały okres realizacji zamówienia. c) Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na umowę o pracę Kierownika Budowy. d) Szczegółowy zakres dotyczący zatrudnienia zawarty został w projektach umów, stanowiących załącznik nr 2 i 2a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku, o którym mowa powyżej Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. 1) Wypełniony Formularz oferty przetargowej, wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – szczegóły w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 3 ppkt 4 tego rozdziału, w zakresie, w jakim powołuje się na zasobu tych podmiotów. 3) Wykonawca, który polega za zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów jw., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (art. 23 ustawy Pzp): a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; b) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy załączyć do oferty pełnomocnictwo; c) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców; d) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio tych wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tych wykonawców. 2) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Pozostałe informacje. 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1. ppkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 4.2. stosuje się. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4.4. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału, kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy. 4.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na odstąpienie od zasady prowadzenia postępowania w języku polskim, o którym mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach