Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa okładek do świadectw ukończenia studiów podyplomowych na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.

Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91726 Łódź, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 2547408, centrala 2547598 , fax. 422 547 418
  • Data zamieszczenia: 2018-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
    ul. Wojska Polskiego 121
    91726 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 2547408, centrala 2547598, fax. 422 547 418
    REGON: 27579000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa okładek do świadectw ukończenia studiów podyplomowych na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu i dostawie 250 sztuk okładek do świadectw ukończenia studiów podyplomowych na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Okładki winny być wykonane wg poniższego opisu: a) okładka format A4 b) ekoskóra w kolorze PANTONE 1817 C bordo (lub odpowiadający temu kolorowi wg innego wzorca) naklejona na tekturę z pianką (tektura, karton min. 1,5 mm grubości do 2,5 mm) c) szycie w kolorze okładki max 5 mm od krawędzi d) tłoczenie typografii plus wypełnienie złotą folią nr 1309 (oprócz znaku ASP) - wzór w załączniku nr 1a do SIWZ. e) znak z typografią ASP – tylko tłoczenie f) wewnątrz okładki papierowa wyklejka 80-130 g w kolorze kremowym (zdjęcie wnętrza okładki stanowi załącznik nr 1b do SIWZ) g) we wnętrzu okładki dwie przezroczyste, plastikowe zakładki (10 cmx10cm), na dwóch przeciwległych rogach (lewa strona góra) h) świadectwo formatu 21 cm x 29,5 cm musi wchodzić w zakładki i) ilość 250 sztuk Projekt będzie przekazany Wykonawcy na wskazany przez Wykonawcę adres drogą elektroniczną. Wszystkie uzgodnienia wymagające kontaktu bezpośredniego odnośnie realizacji zamówienia odbywać się będą w siedzibie Zamawiającego. Na etapie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostawy okładki próbnej do siedziby Zamawiającego, do konsultacji z osobą odpowiedzialną ze strony Zamawiającego oraz do dostawy wykonanych okładek finalnych po akceptacji okładki próbnej do siedziby Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi. Dostawa okładki próbnej i finalnych odbędzie się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostawy wykonanych okładek do siedziby Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi ul. Wojska Polskiego 121 Łódź. Koszty wykonania okładek i ich dostawa oraz wszelkie inne koszty związane z wymienionymi czynnościami ponosi Wykonawca. Do czasu wykonania okładek wliczony jest czas wykonania okładki próbnej oraz czas wykonania okładek po akceptacji okładki próbnej przez Zamawiającego a także czas potrzebny dla doręczenia wykonanych zamówień Zamawiającemu w jego siedzibie. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach