Przetargi.pl
Przebudowa i modernizacja dróg gminnych wewnętrznych w Brzezinach

Gmina Skoroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 48320 Skoroszyce, ul. Powstańców Śląskich
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4318505 w. 36
  • Data zamieszczenia: 2018-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skoroszyce
    ul. Powstańców Śląskich 17
    48320 Skoroszyce, woj. opolskie
    tel. 77 4318505 w. 36
    REGON: 53141294100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skoroszyce.pl www.bip.skoroszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i modernizacja dróg gminnych wewnętrznych w Brzezinach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie przebudowy i modernizacji dróg planuje się wykonanie następujących robót w zakresie ich przebudów i robót remontowych: 1) Przebudowa drogi gminnej na odcinku od KM 0+000,00 do KM 0+146,41 (dz. 486) Powierzchnia przebudowywanej drogi – 514 m2, powierzchnia zjazdów – 57 m2 - wykonanie jezdni o nawierzchni bitumicznej, - wykonanie zjazdow indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej (typ starobruk wym. 9x12, 12x12, 18x12), - wykonanie poboczy z kruszywa. 2) Remont drogi gminnej na odcinku od KM 0+000,00 do KM 0+310,53 Powierzchnia remontowanej drogi – 1193 m2, powierzchnia zjazdów – 100 m2 - rozbiorka istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonanie nowej jezdni o nawierzchni bitumicznej, - wykonanie zjazdow indywidualnych o nawierzchni z kostki betonowej(typ starobruk wym.9x12, 12x12, 18x12), - wykonanie poboczy z kruszywa. Proponowane zagospodarowanie terenu pokazano na planach sytuacyjnych. 3) Zaprojektowano drogę o szerokości 3,50 - 5,00 m z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75m. Drogi na odcinkach objętych zakresem opracowania będą posiadały następujące parametry techniczne: Od KM 0+000,00 do KM 0+146,41 – przebudowa drogi wewnętrznej - klasa techniczna - D - ilość jezdni – jedna - ilość pasów - dwa (z miejscowymi przewężeniami) - prędkość projektowa Vp– 40 km/h - szerokość jezdni – 2,75 m - 3,50m - spadki poprzeczne – na prostej jednostronny 2,0% - spadki poprzeczne – na łukach jednostronny 2,0% - kategoria ruchu KR2 Od KM 0+000,00 do KM 0+310,53– remont drogi wewnętrznej - klasa techniczna - D - ilość jezdni – jedna - ilość pasów - dwa (z miejscowymi przewężeniami) - prędkość projektowa Vp– 40 km/h - szerokość jezdni – 4,30 m - 5,00m - spadki poprzeczne – na prostej jednostronny 2,0% - spadki poprzeczne – na łukach jednostronny 2,0% - kategoria ruchu KR2 - pobocza 0,75m 3. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w kosztach między innymi: 1) koszty sporządzenia Planu BIOZ, 2) koszty ubezpieczenia budowy w czasie trwania robót, 3) koszty organizacji zaplecza budowy /placu budowy wraz z kosztami energii, wody itp., 4) koszty dozoru budowy, 5) koszty wywozu odpadów, 6) inne koszy, które pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 4. Warunek równoważności. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w SIWZ lub wskazane w załączonych dokumentach należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych dla nazwanych materiałów i urządzeń, oraz użytych nazw własnych, znaków towarowych patentów lub pochodzenia lub sformułowań lub źródeł lub szczególnych procesów, które zostaną wskazane w dokumentacji projektowej lub zostały już użyte w SIWZ i dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ, zaznaczając, że przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych materiałów równoważnych. Materiały przed wbudowaniem będą przedstawione Zamawiającemu do akceptacji. W przypadku przywołania w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego wyposażenie i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Forma wadium 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej czy ubezpieczeniowej, gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie przedmiotu postępowania, c) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji lub poręczenia, e) termin ważności gwarancji, f) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, jeżeli: Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 pzp., nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, Wykonawca którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.” 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: 62 8872 0003 0040 5020 2000 0030. Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium. 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Przesłanki dotyczące zwrotu zatrzymania wadium zostały określone w art. 46 ustawy Pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana będzie w oparciu o załączone oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp (informacje z sesji otwarcia ofert) przekazuje Zamawiającemu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach