Przetargi.pl
PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU W M. KRZECZYN WIELKI NR 32b NA POTRZEBY KLUBU DZIECIĘCEGO

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księcia Ludwika I
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    Księcia Ludwika I 3
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (76) 8403100, , fax. (76) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA I ADAPTACJA BUDYNKU W M. KRZECZYN WIELKI NR 32b NA POTRZEBY KLUBU DZIECIĘCEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja budynku w m. Krzeczyn Wielki nr 32b na potrzeby klubu dziecięcego. 1) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Przebudowa i adaptacja budynku w m. Krzeczyn Wielki nr 32b na potrzeby klubu dziecięcego” na terenie dz. 201. Budynek objęty przebudową i adaptacją to obiekt z początków XX wieku wykonany w technologii tradycyjnej, kryty dachem dwuspadowym, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym. W części budynku obecnie znajduje się remiza strażacka a część północna budynku (były sklep), przeznaczonana potrzeby klubu dziecięcego jest nieużytkowana. W wyniku adaptacji powstanie klub dziecięcy dla 15 dzieci o powierzchni użytkowej ok. 83 m2 zawierający: strefę wejściową, salę zabaw z aneksem kuchennym, strefę sanitarną, strefę pracowniczą, pomieszczenie techniczne. Wejście do klubu pozostanie w miejscu wejścia do obecnej kotłowni obiektowej. Instalacje obiektu zasilone będą z istniejących na działce przyłączy wody i elektroenergetycznego, telekomunikacyjnego, kanalizacji sanitarnej oraz gazu. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie między innymi następujących podstawowych elementów robót: wykonanie robót rozbiórkowych – demontaż stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji wewnętrznych, wyburzenie ścian wewnętrznych, demontaż posadzek, demontarż urządzeń kotłowni; wykonanie ścian wewnętrznych murowanych; wykonanie izolacji termicznej stropodachu z wełny mineralnej; wykonanie ścianek działowych, tynków i okładzin, posadzek; wykonanie sufitów podwieszanych; dostawa i montaż stolarki drzwiowej i okiennej wewnętrznej; wykonanie wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechaniczne wraz z systemem klimatyzacji; wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej wraz z armaturą; wykonanie instalacji elektrycznej wraz z wewnętrzną linią zasilającą; wykonanie wewnetrznej instalacji gazu wraz z montażem; wykonanie przebudowy istniejącej rampy przy wejściu głównym do budynku na podest wejściowy ze stopniami, pochylnię dla osób niepełnosprawnych wyposażoną w balustrady; wykonanie miejscowych napraw tynków z malowaniem elewacji budynku; wykonanie utwardzenia terenu pod plac gospodarczy wraz z dojściem; wydzielenie miejsca parkingowego z przeznaczeniam dla samochodu osoby niepełnosprawnej. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa udostępniona ze SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót. 3) W celu dostosowania funkcjonalności obiektu dla potrzeb wszystkich użytkowników w tym osób niepełnosprawnych, zaprojektowano obiekt budowlany bez barier architektonicznych. Przewidziana została pochylnia przy wejściu głównym do budynku oraz miejsce parkingowe przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy podwykonawca, zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz.1502 z późn. zm) osoby wykonujące następujące czynności: 1) pracowników niższego szczebla techniczno-administracyjnego w zakresie organizowania i realizacji robót budowlanych, 2) pracowników fizycznych, wykonujących w trakcie realizacja przedmiotu zamówienia czynności w zakresie: a) robót rozbiórkowych, porządkowych i wykończeniowych, b) robót konstrukcyjnych, c) robót elektrycznych, d) robót sanitarnych. Wymagania dotyczące zatrudnienia ww. osób, zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Umowa reguluje także: sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, sankcje z tyt. niespełnienia tych wymagań, rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wymagana gwarancja na wykonanie przedmiotu umowy - co najmniej 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Szczegółowe warunki gwarancji określa wzór umowy załączony do SIWZ. Wykonawca może wydłużyć okres gwarancji na zasadach określonych w Rozdziale XV pkt B SIWZ. Wykonawca, ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego, zobowiązany jest do wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. 1)rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty załączyć - Zobowiązanie podmiotu/ -ów udostępniających zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów – Rozdział IX SIWZ), 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (zał. nr 4 do SIWZ). 3. Wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach