Przetargi.pl
Przebudowa drogi z odwodnieniem - ul. Sienkiewicza w Ksawerowie

Gmina Ksawerów ogłasza przetarg

  • Adres: 95-054 Ksawerów, ul. Kościuszki 3h
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2138050 , fax. 042 2138002
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ksawerów
    ul. Kościuszki 3h 3h
    95-054 Ksawerów, woj. łódzkie
    tel. 042 2138050, fax. 042 2138002
    REGON: 47155993000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksawerow.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi z odwodnieniem - ul. Sienkiewicza w Ksawerowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przebudowa drogi z odwodnieniem: - wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o powierzchni 2580 m2, - wykonanie chodnika z płyt betonowych o wymiarach 50x50x7 cm o powierzchni 650 m2. - wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej o
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferent, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 12 461,10 zł./słownie złotych: dwanaście tysięcy czterysta sześćdziesiąt jeden 10/100/
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.1 Na potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej wykonawca musi przedstawić zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub do Krajowego Rejestru Sądowego. - zał. nr 1 do oferty 1.2 Wykonawca musi wykazać, że posiada kierownictwo robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych. Do oferty wykonawca musi załączyć: aktualny dokument potwierdzający wpis kierownictwa robót na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, odpis uprawnień kierownictwa robót w specjalności konstrukcyjno-inżynieryjnej w zakresie budowy dróg oraz w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych.- zał. nr 2 do oferty 1.2` Należy wskazać osobę która będzie sprawowała funkcję kierownika budowy. - zał. nr 2` do oferty 1.3 W przypadku gdy Wykonawca zamierza realizować zamówienie przy pomocy osób udostępnionych przez inne podmioty zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - osoby, których dotyczy zobowiązanie powinny posiadać wymagane uprawnienia oraz dokumenty potwierdzające posiadanie tych uprawnień. - zał. nr 3 do oferty 2) posiadają niezbędne doświadczenie do wykonania zamówienia; Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 5 lat zrealizował co najmniej 3 roboty budowlane o wartości min. 1 500 000,00 PLN każda, podobnej skali przedsięwzięcia, charakterze oraz stopniu złożoności do przedmiotu zamówienia opisanego w dziale II pkt 2 niniejszej specyfikacji. Na potwierdzenie spełniania ww warunku należy załączyć wykaz wykonanych robót wraz z referencjami. - zał. nr 4 do oferty 3) wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - zał. nr 5 do oferty 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1ustawy Prawo zamówień publicznych; W celu potwierdzenia warunku nie podlegania wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 należy załączyć dokumenty stanowiące - zał. nr 6, 7, 8, 9 do oferty 5) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego. Warunkiem przyjęcia oferty jest uwzględnienie w niej wszystkich zapisów zawartych w SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA. Oferta będzie podlegać ocenie po spełnieniu w/w wymogów formalnych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o złożone oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków, wymagane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Każdą ofertę nie spełniającą warunków formalnych ( zawartych w rozdziale III specyfikacji ) wyklucza się. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 1, b) dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- załącznik nr 2, - - wskazanie osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy - zał. nr 2` c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - w przypadku zamiaru realizacji zamówienia przy pomocy osób udostępnionych przez inne podmioty (z uwzględnieniem punktu b) - załącznik nr 3 d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością (min. 1 500 000,00 PLN każda) robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 4, Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych robót będą referencje lub inne dokumenty, z których wynika, że roboty zostały wykonane należycie i terminowo. Prace nie potwierdzone dokumentami nie będą brane pod uwagę. e) polisa ubezpieczeniowa - załącznik nr 5 f) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 i nie podleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych- załącznik nr 6, g) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 7, h) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 8, i) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 9, j) dowód wpłaty/wniesienia wadium - zał. nr 10 k) kosztorys ofertowy - zał. nr 11

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksawerow.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach