Przetargi.pl
BUDOWA I PRZEBUDOWA ULICY PRÓŻNEJ I KASZTELAŃSKIEJ W PABIANICACH

Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach ogłasza przetarg

  • Adres: 95-200 Pabianice, ul. Warzywna 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2159772, 2159537 w. 23 , fax. 042 2159537
  • Data zamieszczenia: 2016-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni Miejskiej w Pabianicach
    ul. Warzywna 1 1
    95-200 Pabianice, woj. łódzkie
    tel. 042 2159772, 2159537 w. 23, fax. 042 2159537
    REGON: 47293957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdizm.pabianice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA I PRZEBUDOWA ULICY PRÓŻNEJ I KASZTELAŃSKIEJ W PABIANICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z budową i przebudową ulicy Próżnej i Kasztelańskiej w Pabianicach wraz z robotami towarzyszącymi według poniższego wykazu. 1) ulica Próżna o długości ok. 590 m i powierzchni jezdni ok. 3.576 m2, chodników ok. 2.059 m2 i wjazdów ok. 1.079 m2 2) ulica Kasztelańska o długości ok. 220 m i powierzchni ok. 1610 m2. 2. Uszczegółowienie przedmiotu zamówienia: 1) Ulica Kasztelańska - od 2008 roku wykonano etapami prace związane z ustawieniem krawężnika po stronie południowej wraz z chodnikiem, zieleńcem i wjazdami część krawężnika po stronie północnej. Do wykonania w roku 2016 przewidziano roboty zgodnie z przedmiarem stanowiącym element materiałów przetargowych według poniższego wyspecyfikowania. Po realizacji prac objętych przedmiotowym postępowaniem pozostaną do wykonania chodniki wraz z wjazdami do posesji i zieleńce po stronie północnej. Zakres prac: - przebudowa nawierzchni ulicy na odcinku ok.220,0 m, - nawierzchnia asfaltobetonowa jezdni szerokości 7,0 m, - budowa brakujących odgałęzień przyłączy kanalizacji sanitarnej DN160 PVC szt. 8 szt. 2) Ulica Próżna - od 2012 roku wykonano prace związane z budową kanalizacji ogólnospławnej i przykanalików, przepustem drogowym. Do wykonania pozostały roboty związane z budową nawierzchni drogowej (jezdnia + chodniki + wjazdy). Ponadto do wykonania zostały zakwalifikowane roboty związane z budową brakujących odgałęzień przyłączy, budową wpustów, przebudową wodociągu, przełożeniem istniejących i budową nowych sieci energoelektrycznych i teletechnicznych według poniższego wyspecyfikowania: 1) przebudowa nawierzchni ulicy na odcinku ok. 590,0 m: - nawierzchnia asfaltobetonowa jezdni szerokości 6,0 m wraz z warstwami podbudowy KR2, - budowa i remont chodników z kostki betonowej grub. 8,0 cm na podbudowie, - budowa zjazdów indywidualnych i publicznych z kostki betonowej grub. 8,0 cm na podbudowie; 2) budowa i przebudowa uzbrojenia sanitarnego: - budowa brakujących odgałęzień przyłączy kanalizacji sanitarnej DN160 PVC szt. 18, - przebudowa wodociągu DN150 na odcinku od skrzyżowania z ulicą Jana Pawła II do posesji nr 16 długości 177,0 mb, - budowa wpustów ulicznych - szt 12, 3) budowa i przebudowa sieci elektroenergetycznej: - budowa słupów elektroenergetycznych szt 3, - przebudowa linii kablowej długości 56,0 m, - budowa słupa oświetlenia ulicznego szt 1, 4) budowa i przebudowa sieci telekomunikacyjnej: - budowa studni teletechnicznych szt 8, - przebudowa kanalizacji telekomunikacyjnej długości 113,0 m. 3. Zakres prac szczegółowo określa dokumentacja projektowo - kosztorysowa, na która składają się: 1) Dokumentacja techniczna - załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3) Kosztorysy nakładcze (przedmiar robót) - załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: miasto Pabianice. 5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. Datą rozpoczęcia okresu gwarancji będzie data podpisania bezusterkowego protokołu odbioru zrealizowanego przedmiotu zamówienia, udzielona gwarancja nie wyłącza odpowiedzialności Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady przedmiotu umowy wynikającej z przepisów Kodeksu Cywilnego 6. Termin realizacji zamówienia - do 90 dni od momentu podpisania umowy (planowany termin podpisania umowy - 25.08.2016 roku). Ostateczny termin realizacji zależeć będzie od oferty wybranego Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość skrócenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty - vide kryterium oceny ofert. 7. Uwagi realizacyjne: 1) W ramach regulacji studzienek kanalizacyjnych oraz wpustów ulicznych w razie konieczności nowy materiał do wbudowania dostarcza na swój koszt Zamawiający, 2) W razie konieczności regulacji pionowej wpustów ulicznych powinny zostać użyte pierścienie wyrównujące i dystansowe z recyklatowych tworzyw sztucznych, elastomerowe, 3) Uzyskany w toku prowadzonych prac destrukt i płyty drogowe sześciokątne (trylinka) Zamawiający zagospodarowuje we własnym zakresie jako utwardzenie innych dróg gminnych, do Wykonawcy należy tylko transport destruktu we wskazane przez Zamawiającego miejsce, 4) Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokonać wizji lokalnej w terenie, 5) Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającemu harmonogram robót, 6) Wykonawca będzie zwolniony z ponoszenia opłat za zajęcie pasa drogowego w trakcie realizacji zamówienia w okresie narzuconym przez Zamawiającego, w przypadku niedotrzymania określonego przez Zamawiającego czasookresu realizacji, oprócz naliczenia kar umownych, Wykonawca będzie ponosił opłaty za zajęcie pasa drogowego według obowiązujących stawek, 7) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania, uzgodnienia i wdrożenia na swój koszt projektów tymczasowej organizacji ruchu w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy oraz po zakończeniu prac do przywrócenia stanu pierwotnego, 8) Zamawiający zabrania jakiegokolwiek składowania w miejscu realizacji prac uzyskanych w trakcie realizacji prac odpadów, 9) Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji zamówienia, do prowadzenia robót budowlanych w sposób umożliwiający mieszkańcom oraz służbom ratowniczym, porządkowym i bezpieczeństwa publicznego dostęp do budynków położonych przy ul. Próżnej i Kasztelańskiej. 8. Warunki finansowe rozliczeń: a). Zamawiający dopuszcza możliwość fakturowania etapowego (wystawiania faktur częściowych) z zastrzeżeniem, iż będzie to rozumiane jako fakturowanie etapowe dla poszczególnych ulic, b). podstawą wystawienia faktur (częściowych lub końcowej) będzie obustronnie podpisany protokół odbioru robót częściowych lub końcowy, c). każdorazowo wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału prawidłowo wystawionej faktury (rachunku), d). podane w ofercie wynagrodzenie jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. e). sposób rozliczeń - wynagrodzenie ryczałtowe określone na podstawie kosztorysu ofertowego złożonego przez Wykonawcę na etapie ofertowania. 9. Kody CPV - 45.23.32.20-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg. Uwaga: 1. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia. W przypadku wystąpienia w kosztorysie nakładczym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych nazw własnych, wskazujących na konkretnych producentów materiałów i urządzeń, należy traktować je jako przykładowe. 2. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie Wykonawca. 3. Wykonawca winien wszelkie koszty związane z w/w czynnościami odbiorowymi uwzględnić w cenie oferty. 4. Wykonawca po protokolarnym przekazaniu placu budowy ponosi pełną odpowiedzialność za plac budowy oraz prace wykonane, aż do dnia protokolarnego sporządzenia i podpisania końcowego protokołu odbioru prac. Wykonawca dokonuje stosownego zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób postronnych (trzecich).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zdizm.pabianice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach