Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej w sołectwie Wola Zarczycka "Parszywka - Smyrówka" na działce nr ewid. 9706 od km 0+000 do km 0+600

Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 37310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 172 413 177 , fax. 172 413 111
  • Data zamieszczenia: 2016-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sarzyna
    ul. Mikołaja Kopernika 1
    37310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
    tel. 172 413 177, fax. 172 413 111
    REGON: 52965700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej w sołectwie Wola Zarczycka "Parszywka - Smyrówka" na działce nr ewid. 9706 od km 0+000 do km 0+600
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej w sołectwie Wola Zarczycka "Parszywka - Smyrówka" na działce nr ewid. 9706 od km 0+000 do km 0+600. Zakres zamówienia obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne, - roboty przygotowawcze, - wykonanie podbudowy, - wykonanie nawierzchni, - roboty wykończeniowe. Roboty obejmują: - roboty pomiarowe; - wykonanie koryta na głębokość 30cm; - wykonanie profilowania koryta wraz z zagęszczeniem podłoża; - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem (pospółka 0-63mm) sprzętem mechanicznym grubości 25cm Rm1,5-2,5 Mpa; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna o grubości 15cm; - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa górna mieszanka 0-31,5mm o grubości 5cm; - mechaniczne wykonanie warstwy wiążącej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 3cm po uwałowaniu; - skropienie bitumem warstwy wiążącej; - mechaniczne wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej grysowo-żwirowej o grubości 4cm po uwałowaniu; - dowóz mieszanki 0/315mm na uzupełnienie poboczy o grubości 20cm - plantowanie poboczy ręcznie wraz z mechanicznym zagęszczeniem obustronnie (2x 0,50); - oznakowanie robót zgodnie z “Instrukcją o znakach i sygnałach na drogach”. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej. 2. Zakres zamówienia obejmuje również: 1) przygotowanie terenu budowy, 2) zabezpieczenie terenu budowy, 3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, 4) uporządkowanie terenu budowy. 3. Inne obowiązki i koszty Wykonawcy: Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy także: 1) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 2) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 3) koszty utylizacji odpadów, 4) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy. 5) zabezpieczenie ogrodzeń i wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego. 6) oznakowanie prowadzonych robót. 7) opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót. 4. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 6. Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 7. W cenie kosztorysu ofertowego należy uwzględnić wykonanie inwentaryzacji powykonawczej, wytyczenie geodezyjne. 8. Dokumenty jakie będą wymagane od Wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1) Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny w skład którego wchodzą następujące dokumenty: a) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 3 egz.; b) projekt budowlano-wykonawczy z naniesionymi zmianami przez projektanta - jeżeli wystąpią; c) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; d) potwierdzony przez Inspektora nadzoru kosztorys powykonawczy; e) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami zgłoszenia wykonania robót budowlanych, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; f) protokoły odbioru robót zanikających; g) „karta gwarancyjna” na dany obiekt. 2) Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3) Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4) Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót. 9. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów oraz o dostarczenie Zamawiającemu dokumentu potwierdzającego tę czynność (Karta przekazania odpadów). 10. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót i nie dłuższy niż 72 miesiące licząc od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 11. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace objęte zakresem zamówienia wskazanym w pkt 1 w tym prace fizyczne oraz operatora sprzętu jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. 12. Wykonawca zobowiązuje się, że osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt. 11, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). 13. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę / Podwykonawcę z osobami wykonującymi czynności, o których mowa w pkt. 11 W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od osób zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. 14. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę / Podwykonawcę z osobami wykonującymi czynności, o których mowa w pkt 11 w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt 13, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, a więc będzie stanowiło o nienależytym wykonaniu przedmiotu umowy z wszystkimi tego konsekwencjami oraz będzie skutkować możliwością zawiadomienia Państwowej Inspekcji Pracy o podejrzeniu zastąpienia umowy o pracę z osobami wykonującymi pracę na warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy kodeks Pracy, umową cywilnoprawną. 15. Za niedotrzymanie wymogu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 11 na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 300,00 zł brutto za każdy stwierdzony przypadek oddelegowania do wykonywania prac osoby nie zatrudnionej na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów kodeksu pracy (kara może być nakładana wielokrotnie wobec ten samej osoby, jeżeli Zamawiający podczas kontroli stwierdzi, że nie jest ona zatrudniona na umowę o pracę). 16. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia w/w osób przez okres realizacji wykonywanych przez nich czynności, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia w/w osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości : 7 000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj. 15.11.2016 r. do godz. 10:00. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 70 1240 1792 1111 0010 6680 9053 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp). 5. W przypadku wadium wnoszonego w innej formie niż pieniądz oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej: Wadium - „Przebudowa drogi gminnej w sołectwie Wola Zarczycka "Parszywka - Smyrówka" na działce nr ewid. 9706 od km 0+000 do km 0+600” oraz włożyć do koperty zewnętrznej. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: - odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, - musi odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, - zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 4) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach