Przetargi.pl
Część I: Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Pysznica Część II: Budowa chodnika na drodze gminnej nr 101218R ul. Podborek w m. Pysznica długości 285 mb

Gmina Pysznica ogłasza przetarg

  • Adres: 37403 Pysznica, ul. Wolności 322 pok. nr 24
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 410 004 , fax. 158 410 017
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pysznica
    ul. Wolności 322 pok. nr 24
    37403 Pysznica, woj. podkarpackie
    tel. 158 410 004, fax. 158 410 017
    REGON: 83040911700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pysznica.bip.gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I: Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Pysznica Część II: Budowa chodnika na drodze gminnej nr 101218R ul. Podborek w m. Pysznica długości 285 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych w gminie Pysznica 1) Droga wewnętrzna ul. Reja w m. Brandwica dz. nr ewid.1056 długość 90 mb. 2) Droga wewnętrzna ul. Nadgórze w m. Jastkowice dz. nr ewid.3221 dług. 386 mb. 3) Droga wewnętrzna ul. Ludian w m. Jastkowice dz. nr ewid. 3224 długość 400 mb. 4) Droga wewnętrzna w m. Chłopska Wola dz. nr ewid. 213 długość 140 mb. 5) Droga wewnętrzna ul. Dębowa w m. Pysznica dz. nr ewid. 940 długość 760 mb. 6) Droga wewnętrzna ul. Sosnowa w m. Pysznica dz. nr ewid. 314, 313 dł. 561 mb. 7) Droga wewnętrzna ul. Partyzantów w m. Pysznica dz. nr ewid.208 dług. 226 mb. 8) Droga wewnętrzna ul. Strażacka w m. Pysznica dz. nr 139, 5/10, 55/5 długość 370 mb. 9) Droga wewnętrzna ul. Żytnia w m. Pysznica dz. nr 3435, 3434, 3433 długość 755 mb. 10) Droga wewnętrzna ul. Rędziny w m. Pysznica dz. nr ewid. 4921/1 dług. 274 mb. 11) Droga wewnętrzna ul. Błońska w m. Kłyżów dz. nr ewid. 1968/10 dług. 77 mb. 12) Droga wewnętrzna ul. Sosnowa w m. Krzaki dz. nr ewid. 2257/1, 267/1 długość 195 mb. 13) Droga wewnętrzna ul. Lipowa w m. Pysznica dz. nr ewid. 1507 długość 245 mb. 14) Droga wewnętrzna ul. Prosta w m. Jastkowice dz. nr ewid.3238 długość 510 mb. 15) Droga wewnętrzna ul. Spacerowa w m. Jastkowice dz. nr ewid.3236 długość 410 mb. 16) Droga wewnętrzna ul. Leśna w m. Krzaki dz. nr ewid. 991, 2433 długość 185 mb. 17) Droga wewnętrzna w m. Pysznica dz. nr ewid. 638/3 (łącznik ul. Słowackiego i Sienkiewicza) długość 78 mb. 18) Droga wewnętrzna ul. Zacisze w m. Bąków dz. nr ewid. 861/5 długość 400 mb. 19) Droga wewnętrzna ul. Zacisze w m. Bąków dz. nr ewid. 861/5 długość 80 mb. Część II Budowa chodnika na drodze gminnej nr 101218R ul. Podborek w m. Pysznica długości 285 mb 2. Lokalizacja robót: gmina Pysznica w miejscowościach: Pysznica, Jastkowice, Kłyżów, Krzaki i Bąków. 3. Zakres prac niezbędnych do wykonania części I i II został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej tj. przedmiarach robót, szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik do SIWZ. 4. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych oraz koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót/wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych, które nie mają odzwierciedlenia w przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. 5. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 30 000 do 5 548 000 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233223-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: - dla części I: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), - dla części II: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem ostatecznego terminu składania ofert, tj. do dnia 23 maja 2018 r. do godz. 10:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu (tylko przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać nazwę postępowania (wraz z nadanym mu oznaczeniem referencyjnym), a w przypadku wniesienia wadium w postaci wpłaty pieniężnej (przelew) dodatkowo wskazać nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu wadium. 5. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na wskazany niżej rachunek bankowy Zamawiającego, który założony jest w Banku Spółdzielczym Tarnobrzeg Oddział Nisko. Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacać wadium: 36 9434 1025 2006 1695 1311 0002, z zaznaczeniem: wadium – przetarg nieograniczony nr RI.I.271.5.2018 część I ( lub ) II. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą, a beneficjentem takich dokumentów musi być Zamawiający. Poręczenia lub gwarancje muszą zawierać w swojej treści zobowiązania gwaranta/poręczyciela do nieodwołalnej i bezwarunkowej, na każde pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego, natomiast przez skuteczne złożenie wadium w innej formie niż pieniężna należy rozumieć złożenie w formie w oryginału odpowiednich dokumentów w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Gminy w Pysznicy ul. Wolności 322, I piętro pok. nr 24 (sekretariat ), do dnia 23 maja 2018 roku do godz. 10:00. 7. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty dla każdej części osobno. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium, zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Wykonawca utraci wadium (w przypadku wpłaty pieniężnej wraz z odsetkami) na rzecz Zamawiającego, w przypadku gdy jego oferta zostanie wybrana, a: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacji określonej w przepisie art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy ( wzór załącznik nr 2 SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki dla obu części z osobna: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1) - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę, 2) kosztorysy ofertowe uproszczone na podstawie przedmiarów robót załączonych do SIWZ (załącznik Nr 9), 3) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp, o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i art. 24 ust.5 w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ, 4) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ- załącznik nr 3 do SIWZ, 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy) - załącznik Nr 7 do SIWZ, 6) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach