Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. Turystycznej w Szczyrku

Urząd Miejski w Szczyrku ogłasza przetarg

  • Adres: 43370 Szczyrk, ul. Beskidzka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 295 026 , fax. 338 178 763
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Szczyrku
    ul. Beskidzka 4
    43370 Szczyrk, woj. śląskie
    tel. 338 295 026, fax. 338 178 763
    REGON: 52528600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczyrk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. Turystycznej w Szczyrku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Opis przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa drogi gminnej ul. Turystycznej w Szczyrku. 1.2. Roboty drogowe obejmują m.in.: 1.2.1 Przy założeniu przebudowy istniejącej konstrukcji nawierzchnia drogi przyjęto obciążenie ruchem kategorii KR-2. Przed rozpoczęciem prac związanych z formowaniem konstrukcji drogi należy dokonać rozbiórki nawierzchni bitumicznej na całej grubości zalegania oraz wykonać kontowanie na rzędne projektowane uwzględniające grubość warstw konstrukcyjnych jak również grubość warstwy ulepszonego podłoża. Ze względu na występowaniu w podłożu gruntów nienośnych, wysadzinowych gdzie kategoria gruntu wynosi G3 należy dokonać jego wzmocnienia. Wzmocnienie będzie polegać na wykonaniu ulepszonego podłoża z mieszanki popioło-żużlowo-cementowej o Rm=5.0MPa. Przed formowaniem konstrukcji drogi warstwę ulepszonego podłoża należy profilować i stabilizować mechanicznie w celu uzyskania docelowych spadków poprzecznych. Koryto pod warstwy konstrukcyjne musi być szersze min 30cm z każdej strony od docelowej szerokości drogi. Przy przebudowie drogi zaprojektowano konstrukcję: a) Konstrukcja drogi w km 0+004,33—0+096,0 - 8cm nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej kolor grafitowy; - 4cm podsypka cem-piaskowa 1:3; - 10cm górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej o uziarnieniu 0/31,5mm; - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63mm; - 20cm ulepszone podłoże z mieszanki popioło-żużlowo-cementowej Rm=5,0MPa; - istniejące podłoże stabilizowane i zagęszczane mechanicznie; b) Konstrukcja poboczy w km 0+004,33—0+096,0 - 8cm nawierzchnia z kostki betonowej wibroprasowanej typu Picolo; - 4cm podsypka cem-piaskowa 1:3; - 10cm górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej o uziarnieniu 0/31,5mm; - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63mm; - 20cm ulepszone podłoże z mieszanki popioło-żużlowo-cementowej Rm=5.0MPa; - istniejące podłoże stabilizowane i zagęszczane mechanicznie; c) Konstrukcja drogi w km 0+096,0—0+154,0 - 12cm nawierzchnia płyty żelbetowe, ażurowe 100*75*12,5 podwójnie zbrojone; - 10cm górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej o uziarnieniu 0/31.5mm; - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63mm; - 20cm ulepszone podłoże z mieszanki popioło-żużlowo-cementowej Rm=5.0MPa; - istniejące podłoże stabilizowane i zagęszczane mechanicznie; d) Konstrukcja poboczy w km 0+096,0—0+154,0 - 1 cm jednokrotne powierzchniowe utrwalenie przy udziale grysów bazaltowych 4/8mm i emulsji kationowej szybkorozpadowej; - 20cm górna warstwa podbudowy z mieszanki mineralnej o uziarnieniu 0/31,5mm; - 15cm dolna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego o uziarnieniu 0/63mm; - 20cm ulepszone podłoże z mieszanki popioło-żużlowo-cementowej Rm=5.0MPa; - istniejące podłoże stabilizowane i zagęszczane mechanicznie; e) Konstrukcja nawierzchni (na początkowym odcinku na skrzyżowaniu z DW 942) - 5cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S; - skropienie podłoża emulsja kationowa szybkorozpadową w ilości 0,5kg/m2; - frezowanie istniejącej warstwy bitumicznej gr. 5cm; 1.2.2 Wyposażenie drogi a) Krawężniki drogowe i ławy betonowe. Wzdłuż krawędzi pobocza zaprojektowano krawężniki betonowe wibroprasowane 15x30 wystające 12cm nad poziom pobocza z kostki. Elementy betonowe prefabrykowane należy układać na ławie betonowej z betonu C 16/20 na świeżym niezwiązanym betonie. Zaprojektowano ławę betonową z oporem przy przyjęciu 0,075m /mb. b) Krawężniki drogowe najazdowe i ławy betonowe. Wzdłuż pobocza od strony posesji gdzie brak jest murków ogrodzeniowych oraz na wysokości zjazdów do posesji zaprojektowano krawężnik betonowy najazdowy wibroprasowany 15*22 wystający 3cm powyżej powierzchnie pobocza i montowany na równi nawierzchni zjazdu z drugiej strony. Elementy betonowe prefabrykowane należy układać na ławie betonowej z betonu C 16/20 na świeżym niezwiązanym betonie. Zaprojektowano ławę betonową z oporem przy przyjęciu 0,075m3/mb. 1.2.3 Odwodnienie Odwodnienie drogi realizowane jest przy udziale projektowanych i istniejących spadków poprzecznych i podłużnych. Wody deszczowe zostaną sprowadzone do projektowanych ścieków umiejscowionych w osi drogi i dalej do istniejącej kanalizacji deszczowej. Na długości dolnego odcinka drogi przewidziano ściek szerokości 30cm z kostki betonowej wibroprasowanej, który zaniżony jest 3cm poniżej krawędź jezdni z kostki betonowej. Natomiast na długości górnego odcinka przewidziano ściek szerokości 50cm z betonu asfaltowego AC 11S który zaniżony jest w osi drogi 7cm poniżej krawędź jezdni z płyt żelbetowych. Wody deszczowe ze ścieków zostaną odprowadzone do studzienek ściekowo-rewizyjnych nałożonych na istniejący kolektor deszczowy. Ze względu na zły stan techniczny istniejące studzienki ściekowe jak również kolektor deszczowy zostaną przebudowane. Przebudowa to rozebranie istniejących elementów odwodnieniowych i wykonanie nowych bez zmiany lokalizacji. Dodatkowo w linii projektowanego kolektora w miejscu załomów przewidziano studzienki rewizyjne. Przebudowa kolektora zostanie zrealizowana na całej długości drogi pomiędzy projektowanymi studzienkami ściekówo-rewizyjnymi. Kolektor zostanie nawiązany wysokościowo do kolektora stanowiącego odbiornik, a włączenie zostanie zrealizowane w dolnej studzience ściekowo-rewizyjnej w obrębie skrzyżowania z DW 942. 1.2.4 Projekt organizacji ruchu na czas robót Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót jest po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót drogowy w sposób zapewniający codzienny dojazd do nieruchomości usytuowanych wzdłuż ul. Turystycznej w Szczyrku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zakres robót budowlanych określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3 069,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćdziesiąt dziewięć złotych 00/100 ) . 2.Wadium należy wnieść w terminie do dnia 19.07.2018r. do godz. 10:00 w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: ETNO Bank Spółdzielczy konto: 58 8140 0009 0043 8656 2000 0030 z dopiskiem wadium na: „Przebudowa drogi gminnej ul.Turystycznej w Szczyrku ” Przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w oznaczonym terminie znajduje się na koncie Zamawiającego. Zaleca się dołączyć do oferty kopię wykonania przelewu. 4.W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Dziale Księgowości – kasa Zamawiającego, pokój nr 24 w terminie przed upływem składania ofert. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp, oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej specyfikacji. UWAGA: Kasa Zamawiającego nie przyjmuje wpłat wadium w formie gotówki. 5.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp:
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda od wszystkich Wykonawców: w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 22 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 3. Inne dokumenty, które Wykonawca musi złożyć z ofertą. a) Wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 5 do SIWZ; b) Potwierdzenie wniesienia wadium; c) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działa/ją na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to powinno zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale bądź w formie notarialnie uwierzytelnionej kopii. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeśli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeśli są wymienieni z nazwiska w odnośnym dokumencie rejestrowym. Wykonawca musi udokumentować – przy ofercie – że pełnomocnictwo ustanowione do jego reprezentacji zostało podpisane przez osobę/y uprawnione do działania w jego imieniu; d) Informacja (o której mowa w art. 91 ust. 3a ustawy), że wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, ze wskazaniem nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, wraz z określeniem ich wartości bez kwoty podatku lub informacja, że wybór oferty Wykonawcy nie będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego takiego obowiązku – wg wzoru załącznik nr 8 do SIWZ. e) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z dokumentu (np. zobowiązania) musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą; Zaleca się, aby zobowiązanie innych podmiotów przygotować na druku zgodnym z treścią załącznika nr 10 do SIWZ. f) Parafowany i podpisany projekt umowy załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach