Przetargi.pl
Dostawa, wdrożenie i aktualizacja oprogramowania do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej

Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 758 77 01 , fax. 32 758 77 01
  • Data zamieszczenia: 2018-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
    ul. Raciborska 37
    40074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 758 77 01, fax. 32 758 77 01
    REGON: 27762086000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna szkoła wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa, wdrożenie i aktualizacja oprogramowania do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymagana funkcjonalność oprogramowania jest szczegółowo określona w Specyfikacji oprogramowania do elektronizacji realizacji zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ kolumna nr 2 (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych (wymagania obligatoryjne) Wykonawca winien udzielić niewyłącznej bezterminowej (na czas nieokreślony) licencji na oprogramowanie do korzystania z niego przez użytkowników Zamawiającego (autorskie prawa majątkowe) na polach eksploatacji:  korzystanie z funkcjonalności systemu w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ofercie Wykonawcy, a także wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z zakresu zamówień publicznych, a także korzystanie z oprogramowania w sposób i w zakresie wynikającym z celu któremu oprogramowanie służy,  wprowadzanie, edytowanie i zapisywanie w pamięci komputerów,  odtwarzanie,  przechowywanie,  wyświetlanie,  stosowanie,  instalowanie i deinstalowanie oprogramowania z zachowaniem liczby udzielonych licencji,  sporządzanie kopii zapasowej (bezpieczeństwa) nośników instalacyjnych,  korzystanie z produktów powstałych w wyniku eksploatacji oprogramowania, w tym m.in. struktur katalogów, algorytmów, dokumentów, wzorów, szablonów, zestawień, raportów, nazewnictwa itp. oraz modyfikowanie tych produktów i dalsze z nich korzystanie, w szczególności: utrwalanie, zwielokrotnianie, wprowadzenie do obrotu oraz jego rozpowszechnianie, w tym także udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp. Oprogramowanie winno umożliwiać dalszą rozbudowę oraz możliwość dokonywania zmian/modyfikacji systemu z uwagi na zmiany uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego. Oprogramowanie – oferowany system winien cechować się wysoką jakością przejawiającą się niską awaryjnością, nieskomplikowaną strukturą, czytelnością, przejrzystym interfejsem graficznym i tekstowym w języku polskim. Aplikacja powinna pozwalać na realizację funkcjonalności opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych) z poziomu przeglądarki internetowej oraz być zbudowana w sposób, który nie będzie powodował potrzeby zakupu dodatkowych licencji na oprogramowanie obce. W ramach zamówienia Wykonawca zapewnia, w szczególności: • niewyłączną bezterminową (na czas nieokreślony) licencję na korzystanie z oprogramowania, zgodnie z opisem SIWZ; • wdrożenie oprogramowania polegające na skonfigurowaniu i dostosowaniu oprogramowania do potrzeb Zamawiającego, uwzględnienie uwag, usunięcie usterek zgłoszonych podczas testów oprogramowania oraz jego uruchomienie, a także przeszkolenie użytkowników Zamawiającego z jego obsługi; • przekazanie instrukcji użytkownika w języku polskim (w formie papierowej lub elektronicznej); • aktualizację oprogramowania oraz jego zmiany/modyfikację czy rozbudowę wynikającą ze uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego, które winny być dokonywane przez Wykonawcę w ramach zamówienia w okresie obowiązywania umowy (czas nieokreślony), w cenie ofertowej, na bieżąco, w czasie umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie zgodnie z prawem procedury zamówieniowej; • serwis/ naprawę w przypadku wystąpienia usterki/awarii systemu, przy czym: - czas reakcji nie może być dłuższy niż 2h (max 2h), - maksymalny czas naprawy 4h (max 4h) w przypadku istotnego błędu. Za błąd istotny uznaje się: *niedostępność systemu z powodów leżących po stronie Dostawcy systemu, *ograniczona dostępność istotnych funkcjonalności systemu przez które należy rozumieć m.in. brak możliwości wysłania ogłoszeń, korespondencji z Wykonawcami, ograniczona możliwość procedowania. - w pozostałych przypadkach – usterki nieistotne z uwagi na przebieg procedury zamówieniowej winny być usuwane w terminie nie dłuższym niż 7 dni. Zgłoszenia o usterkach/błędach będą zgłaszane elektronicznie na wskazany w umowie adres e-mail; • przechowywanie dokumentacji postępowania na serwerach Zamawiającego z możliwością bezpiecznego dostępu z poziomu aplikacji przez osoby uprawnionych użytkowników systemu • po podpisaniu umowy - na etapie wdrażania oprogramowania –opisanie i przekazanie pracownikom IT Zmawiającego mechanizmu wykonywania kopii bezpieczeństwa jaki stosuje system lub jaki powinien zastosować Zamawiający z poziomu systemu operacyjnego Zamawiający posiada infrastrukturę pozwalającą na uruchamianie aplikacji webowych. • Wykonawca winien udzielić gwarancji na oprogramowanie na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia wdrożenia oprogramowania u Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca dołączył: a) Specyfikację oprogramowania do elektronicznej realizacji zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Załącznik ten stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Załącznik winien być wypełniony w kolumnach nr 3-5 b) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach