Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40074 Katowice, ul. Raciborska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 758 77 01 , fax. 32 758 77 01
- Data zamieszczenia: 2018-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach
ul. Raciborska 37
40074 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 758 77 01, fax. 32 758 77 01
REGON: 27762086000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna szkoła wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa, wdrożenie i aktualizacja oprogramowania do realizacji zamówień publicznych w wersji elektronicznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wymagana funkcjonalność oprogramowania jest szczegółowo określona w Specyfikacji oprogramowania do elektronizacji realizacji zamówień publicznych – załącznik nr 2 do SIWZ kolumna nr 2 (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych (wymagania obligatoryjne) Wykonawca winien udzielić niewyłącznej bezterminowej (na czas nieokreślony) licencji na oprogramowanie do korzystania z niego przez użytkowników Zamawiającego (autorskie prawa majątkowe) na polach eksploatacji: korzystanie z funkcjonalności systemu w zakresie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz ofercie Wykonawcy, a także wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z zakresu zamówień publicznych, a także korzystanie z oprogramowania w sposób i w zakresie wynikającym z celu któremu oprogramowanie służy, wprowadzanie, edytowanie i zapisywanie w pamięci komputerów, odtwarzanie, przechowywanie, wyświetlanie, stosowanie, instalowanie i deinstalowanie oprogramowania z zachowaniem liczby udzielonych licencji, sporządzanie kopii zapasowej (bezpieczeństwa) nośników instalacyjnych, korzystanie z produktów powstałych w wyniku eksploatacji oprogramowania, w tym m.in. struktur katalogów, algorytmów, dokumentów, wzorów, szablonów, zestawień, raportów, nazewnictwa itp. oraz modyfikowanie tych produktów i dalsze z nich korzystanie, w szczególności: utrwalanie, zwielokrotnianie, wprowadzenie do obrotu oraz jego rozpowszechnianie, w tym także udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp. Oprogramowanie winno umożliwiać dalszą rozbudowę oraz możliwość dokonywania zmian/modyfikacji systemu z uwagi na zmiany uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego. Oprogramowanie – oferowany system winien cechować się wysoką jakością przejawiającą się niską awaryjnością, nieskomplikowaną strukturą, czytelnością, przejrzystym interfejsem graficznym i tekstowym w języku polskim. Aplikacja powinna pozwalać na realizację funkcjonalności opisanych w załączniku nr 2 do SIWZ (wymagane przez Zamawiającego funkcjonalności platformy/systemu do elektronicznej realizacji zamówień publicznych) z poziomu przeglądarki internetowej oraz być zbudowana w sposób, który nie będzie powodował potrzeby zakupu dodatkowych licencji na oprogramowanie obce. W ramach zamówienia Wykonawca zapewnia, w szczególności: • niewyłączną bezterminową (na czas nieokreślony) licencję na korzystanie z oprogramowania, zgodnie z opisem SIWZ; • wdrożenie oprogramowania polegające na skonfigurowaniu i dostosowaniu oprogramowania do potrzeb Zamawiającego, uwzględnienie uwag, usunięcie usterek zgłoszonych podczas testów oprogramowania oraz jego uruchomienie, a także przeszkolenie użytkowników Zamawiającego z jego obsługi; • przekazanie instrukcji użytkownika w języku polskim (w formie papierowej lub elektronicznej); • aktualizację oprogramowania oraz jego zmiany/modyfikację czy rozbudowę wynikającą ze uwarunkowań prawnych i związanych z tym potrzeb Zamawiającego, które winny być dokonywane przez Wykonawcę w ramach zamówienia w okresie obowiązywania umowy (czas nieokreślony), w cenie ofertowej, na bieżąco, w czasie umożliwiającym Zamawiającemu przeprowadzenie zgodnie z prawem procedury zamówieniowej; • serwis/ naprawę w przypadku wystąpienia usterki/awarii systemu, przy czym: - czas reakcji nie może być dłuższy niż 2h (max 2h), - maksymalny czas naprawy 4h (max 4h) w przypadku istotnego błędu. Za błąd istotny uznaje się: *niedostępność systemu z powodów leżących po stronie Dostawcy systemu, *ograniczona dostępność istotnych funkcjonalności systemu przez które należy rozumieć m.in. brak możliwości wysłania ogłoszeń, korespondencji z Wykonawcami, ograniczona możliwość procedowania. - w pozostałych przypadkach – usterki nieistotne z uwagi na przebieg procedury zamówieniowej winny być usuwane w terminie nie dłuższym niż 7 dni. Zgłoszenia o usterkach/błędach będą zgłaszane elektronicznie na wskazany w umowie adres e-mail; • przechowywanie dokumentacji postępowania na serwerach Zamawiającego z możliwością bezpiecznego dostępu z poziomu aplikacji przez osoby uprawnionych użytkowników systemu • po podpisaniu umowy - na etapie wdrażania oprogramowania –opisanie i przekazanie pracownikom IT Zmawiającego mechanizmu wykonywania kopii bezpieczeństwa jaki stosuje system lub jaki powinien zastosować Zamawiający z poziomu systemu operacyjnego Zamawiający posiada infrastrukturę pozwalającą na uruchamianie aplikacji webowych. • Wykonawca winien udzielić gwarancji na oprogramowanie na okres co najmniej 24 miesięcy od dnia wdrożenia oprogramowania u Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca dołączył: a) Specyfikację oprogramowania do elektronicznej realizacji zamówień publicznych (załącznik nr 2 do SIWZ). Załącznik ten stanowi część oferty i nie podlega uzupełnieniu. Załącznik winien być wypełniony w kolumnach nr 3-5 b) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa stanowiska do modelowania, symulacji i wirtualizacji systemów i komponentów automatyki przemysłowej i sterowania wraz z oprogramowaniem”
Dodano: 2024-04-12 - DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU DO ELEKTRONICZNEGO OBIEGU DOKUMENTÓW I AUTOMATYZACJI PROCESÓW BIZNESOWYCH WRAZ Z INTEGRACJĄ Z SYSTEMEM FINANSOWO-KSIĘGOWYM FIRMY KAMSOFT S.A.
Dodano: 2024-04-05 - Usługa wdrożenia i wykonanie prac konsultacyjnych niezbędnych do uruchomienia systemu oprogramowania wraz z dostawą licencji
Dodano: 2024-03-25 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-08 - Dostawa biblioteki do budowy interfejsów użytkownika
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa subskrypcji Webcon BPS CAL lub oprogramowania równoważnego
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowanie do wirtualizacji stacji roboczych wraz z oprogramowaniem do zarządzania i monitorowania środowiska VDI
Dodano: 2024-01-06 - Dostawa oprogramowania
Dodano: 2024-01-03