Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej ul. J. Wiktora i budowa ul. Ks. L. Ruczki w Kolbuszowej

GMINA KOLBUSZOWA ogłasza przetarg

  • Adres: 36-100 Kolbuszowa, ul. Obrońców Pokoju 21
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA KOLBUSZOWA
    ul. Obrońców Pokoju 21
    36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie
    REGON: 690581666
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej ul. J. Wiktora i budowa ul. Ks. L. Ruczki w Kolbuszowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie inwestycyjne pn.: „Przebudowa drogi gminnej ul. J. Wiktora i budowa ul. ks. L. Ruczki w Kolbuszowej” dofinansowane jest z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Nr Edycja 3PGR/2021/807/PolskiLad.Realizacja inwestycji na podstawie Decyzji pozwolenia na budowę Nr 23/2022 z dnia 26.01.2022.Lokalizacja inwestycji: działki nr ewid. gruntów: 1772, 1778, 1779/2 położonych w miejscowości Kolbuszowa, gmina Kolbuszowa, powiat kolbuszowski, województwo podkarpackie.Zakres robót budowlanych obejmuje:1. BRANŻA DROGOWA - ODCINEK 1 w km od 0+245 do 0+461: „Przebudowa drogi gminnej nr 104039 R ul. Wiktora w Kolbuszowej”.1). Przebudowa istniejącej nawierzchni z płyt drogowych. Wykonanie nowej nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o długości ok. 216 m i szerokości 6,5 m wraz z konstrukcją podbudowy:a) warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S – grub. 6 cm,b) warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W – grub. 7 cm,c) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm – grub. 25 cm,d) podbudowa pomocnicza z chudego betonu C12/15 – grub. 15 cm,e) warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego o grub. 10 cm.2). Budowa chodnika (strona prawa) o szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej.3). Budowa odcinka kanalizacji deszczowej o średnicy DN 300 mm z rur PVC (SN8) o długości ok. 80 m wraz z montażem 2 szt. studni rewizyjnych betonowych o średnicy 1000 mm i 3 szt. wpustów ulicznych.4). Przebudowa istniejącego rowu otwartego (strona lewa) z utwardzeniem dna i skarp betonowymi płytami ażurowymi.5). Przebudowa i budowa zjazdów publicznych wraz z budową przepustów.6). Wykonanie umocnienia pobocza w przekroju półulicznym z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o szerokości 0,75 m i grub. 10 cm.7). Budowa kanału technologicznego z rur HDPE Dn 110 o długości ok. 229 m wraz z montażem 7 szt. studni kablowych SKR-1.8). Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego jezdni.2. BRANŻA DROGOWA - ODCINEK 2 w km od 0+461 do 0+828: „Budowa drogi gminnej ul. Ks. Ruczki w Kolbuszowej – etap II wraz z niezbędną infrastrukturą i urządzeniami budowlanymi”.1). Budowa nowego odcinka drogi o nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego o długości ok. 367 m i szerokości 7,0 m wraz z konstrukcją podbudowy:a) warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC 11 S – grub. 6 cm,b) warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC 16 W – grub. 7 cm,c) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm – grub. 25 cm,d) podbudowa pomocnicza z chudego betonu C12/15 – grub. 15 cm,e) warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego o grub. 10 cm.2). Budowa chodnika (strona lewa) o szerokości 2,0 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej.3). Budowa odcinka kanalizacji deszczowej o średnicy DN 300 mm z rur PVC (SN8) o długości ok. 74 m wraz z montażem 3 szt. studni rewizyjnych betonowych o średnicy 1000 mm i 10 szt. wpustów ulicznych.4). Przebudowa istniejącego rowu otwartego nieumocnionego (strona lewa).5). Wydłużenie istniejącego przepustu pod koroną drogi z rur betonowych o średnicy 1000 mm, służącego odwodnieniu terenu kolejowego.6). Przebudowa i budowa zjazdów publicznych wraz z budową przepustów.7). Wykonanie umocnienia pobocza (strona prawa) z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm o szerokości 0,75 m i grub. 10 cm.8). Budowa kanału technologicznego z rur HDPE Dn 110 o długości ok. 370 m wraz z montażem 6 szt. studni kablowych SKR-1 (3 szt.) i SK-1 (3 szt.).9). Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego jezdni.3. OŚWIETLENIE ULICZNE. Przebudowa oświetlenia ulicznego związana z przebudową drogi gminnej nr 104039 R ul. Wiktora w Kolbuszowej oraz budowa oświetlenia ulicznego związana z budową drogi gminnej ul. ks. Ruczki w Kolbuszowej – etap II.1). Demontaż istniejącej linii napowietrznej oświetlenia ulicznego wzdłuż ul. Wiktora o długości ok. 205 m wraz z demontażem 5 szt. słupów żelbetowych oraz opraw i wysięgników.2). Budowa przyłącza kablowego o długości ok. 20 m kabel typu YAKXS 4x35 mm2 z stacji transformatorowej nr S11-456 – Kolbuszowa 10 do projektowanej skrzynki oświetleniowej ZP+SO.3). Montaż kompletnego złącza kablowo – pomiarowego ZP+SO.4). Budowa linii podziemnej oświetlenia ulicznego o długości ok. 595 m kablem typu YAKXS 4x35 mm2.5). Montaż 18 szt. słupów oświetleniowych oc. malowanych o wysokości 8,0 m , na prefabrykowanych fundamentach (5 szt. wzdłuż ul. Wiktora i 13 szt. wzdłuż ul. Ruczki).6). Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego (18 szt.) – oprawa LED ze sterownikiem na wysięgniku w kolorze słupów.7). Zabezpieczenie kabla w miejscach skrzyżowań z elementami drogi lub istniejącym uzbrojeniem rurami ochronnymi.8). Uwaga: w zakresie branży elektrycznej przewidziano do wykonania również usunięcie kolizji słupa nr 6 (ul. Wiktora km ok. 0+412) z projektowanym chodnikiem. Wymiana przyłącza napowietrznego na przyłącz kablowy ze stacji Kolbuszowa 10, zmufowanie z kablem zasilającym skrzynię „e” i likwidacja słupa nr 6 – roboty ujęte w przedmiarach robót.4. UWAGA: Całość należy zgłosić do odbioru PGE Dystrybucja S.A. i przekazać protokół odbioru przyłącza i sieci oświetleniowej Inwestorowi.Szczegółowe warunki dla opraw oświetleniowych Led oraz systemu sterowania.Oferowany system sterowania i zarządzania oświetleniem każdej z opraw musi być zintegrowany z już zainstalowanym na terenie Gminy Kolbuszowa systemem PLANet. System musi posiadać certyfikat TAQLv2 w celu zapewnienia interoperacyjności. System musi posiadać funkcjonalność co najmniej w takim zakresie jak już zainstalowany i eksploatowany przez Zamawiającego. W ramach dostawy Zamawiający oczekuje dostawy sterowników systemu zabudowanych do każdej oferowanej oprawy w układzie – oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7 pin, sterownik systemu oraz zworę prądową, wyposażone we wtyk odpowiedni do montażu w tym gnieździe. Sterowniki muszą być uniwersalne – zapewniające sterowanie zarówno sygnałem cyfrowanym DALI jak i analogowym 0-10V. Kluczowe parametry sterownika systemu: napięcie zasilania 230V,odporność na uderzenia IK minimum 06, stopień szczelności IP minimum 66, minimalny zakres temperatur pracy -40C do +50C, komunikacja radiowa w częstotliwości nielicencjonowanej 868MHz (zgodnie z normą EN 300 220) do już zabudowanych przez Zamawiającego stacji bazowych na terenie Gminy Kolbuszowa. Oprawy Led – minimalne parametry:a) Obudowa wykonana z ciśnieniowego odlewu aluminium, górna część korpusu wykonana z jednego elementu pozbawiona łączeń, zawiasów oraz żeber.b) Korpus malowany proszkowo z powłoką elektrostatyczną umożliwiającą samoistne usuwanie zanieczyszczeń z obudowy c) Obudowa dwukomorowa, oddzielna komora umożliwiająca podłączenie zasilania oraz elementów systemu sterowania.d) Oprawa wykonana w II klasie ochrony przeciwporażeniowej.e) Oprawa wyposażona w system regulujący ciśnienie w oprawie, zapobiegający przed kondensacją wilgoci wewnątrz oprawy.f) Komora oprawy i osprzętu o szczelności IP 66.g) Odporność na uderzenia - IK 07.h) Temperatura barwowa użytych diod z zakresu 3800K – 4200K.i) Układ zasilający oprawy umożliwiający sterowanie sygnałem cyfrowym DALI lub analogowym 0 -10 V.j) Redukcja mocy (strumienia) musi odbywać się w sposób płynny przez zmniejszenie strumienia świetlnego wszystkich źródeł LED jednocześnie a nie przez wyłączanie poszczególnych paneli LED w jednej oprawie.k) Skuteczność świetlna oprawy (uwzględniająca wszystkie straty) min. 170 lm/W.l) Współczynnik mocy (cos φ)≥0,98 dla mocy znamionowej, utrzymanie współczynnika mocy (cos φ) powyżej 0,95 przy sterowaniu oprawy w zakresie 0-100% mocy znamionowej.m) Odporność oprawy na przepięcia: 10 kV.n) Zaczep oprawy powinien stanowić integralną część oprawy i posiadać możliwość montażu na wysięgniku oraz bezpośrednio na słupach oświetleniowych. Zaczep powinien mieć możliwość regulacji kąta pochylenia 0-15⁰ i -15-0⁰.o) Strumień świetlny lampy – min. 5337 lm.p) Oprawa wyposażona w gniazdo NEMA 5/7pin.q) Oprawa malowana w kolorze słupów.r) Gwarancja min. 7 lat (84 miesiące) od daty odbioru robót.5. PRZEBUDOWA SIECI PODZIEMNYCH KOLIDUJĄCYCH Z PROJEKTOWANĄ INFRASTRUKTURĄ. Przebudowa sieci wodociągowej związana z przebudową drogi gminnej nr 104039 R ul. Wiktora w Kolbuszowej.1). Przebudowa istniejącej sieci wodociągowej stalowej DN250 mm w sposób niekolidujący z projektowanymi elementami drogi. Montaż nowego odcinka sieci wodociągowej z rur PEHD 100 SDR 11 Dn 315 o długości L=113 m oraz odcinka z rur PE HD 100 SDR 17 Dn 160 mm o długości L=8,5 m. Przekroczenie pod drogą wykonać w rurze osłonowej PE HD SDR 17 Dn 400 mm o długości L=7,5 m. 6. Szczegółowy zakres robót precyzują: projekt budowalny i projekty wykonawcze. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z ofertą i SWZ, w szczególności z:a) Opisem Przedmiotu zamówienia / dokumentacją techniczną (Rozdział III),b) Istotnymi postanowieniami umowy (Rozdział IV),c) Przedmiarami robót (Rozdział II ) – przedmiar ma charakter pomocniczy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 40.000,00 zł2. Zamawiający w przypadku udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 lub art. 388 pkt 2 lit. b i c, lub art. 415 ust. 2 pkt 5 i 6, określa kwotę wadium dla wartości zamówienia podstawowego.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.5. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) Pieniądzu.2) Gwarancjach bankowych.3) Gwarancjach ubezpieczeniowych.4) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia zamawiający może żądać podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie:2. Braku podstaw wykluczeniaW celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.3. Spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. Nr 1a do Rozdział I SWZ. W przypadku udostępnienia zasobów – oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 1b Rozdział I SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.4. Opis warunków udziału w postępowaniu:1) Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – wpis do odpowiedniego rejestru.Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowym zakresie.2) Warunek posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – zezwolenia, licencje, koncesje lub wpis do rejestru.Zamawiający nie precyzuje warunków w przedmiotowy zakresie.3) Warunki dotyczące określonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej.a. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznejlub finansowej, jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnejw zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż: 1.800.000,00 zł4) Warunki dotyczące niezbędnego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego:a. Wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący kwalifikacji zawodowych, doświadczenia/, jeżeli wykaże, że dysponuje następującymi osobami:1. Kierownik budowy – branża drogowa – 1 osoba – wymagania:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności drogowej – bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy w zakresie niniejszego zamówienia.Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w specjalności drogowej.2. Kierownik robót – branża sanitarna – 1 osoba – wymagania:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych –bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831)albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Robót w zakresie niniejszego zamówienia.Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień w specjalności sanitarnej.3. Kierownik robót – branża elektryczna – 1 osoba – wymagania:Osoba ta musi posiadać uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych – bez ograniczeń – wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 poz. 1186 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Robót w zakresie niniejszego zamówienia.Osoba ta musi posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień o specjalności elektrycznej.UWAGA:Dotyczy osób określonych w punktach od 1 do 3:Uprawnienia budowlane powinny być wydane zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowanie zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. poz. 831) albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które pozwalać będą na pełnienie funkcji Kierownika Budowy/Robót w zakresie niniejszego zamówienia. Osoby te muszą posiadać minimum 3-letnie doświadczenie. Ilość lat doświadczenia należy liczyć od daty wystawienia uprawnień.Dotyczy wszystkich osób mających pełnić funkcję kierownika budowy lub robót.Zakres robót objęty opisem przedmiotu zamówienia będzie realizowany na podstawie odrębnych dokumentacji projektowych dla każdej branży. W związku z powyższym w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z Prawem Budowlanym Zamawiający wymaga od Wykonawcy dysponowania kierownikiem budowy w branży architektonicznej, hydrotechnicznej, instalacyjnej i elektrycznej.b. Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu /dotyczący doświadczenia/ jeżeli wykaże, że: wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie):- minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie drogi o łącznej wartości nie mniej niż 1.800.000,00 zł brutto.Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia w UZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach