Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 210115W w miejscowości Czerwonka Szlachecka

Gmina Czerwonka ogłasza przetarg

  • Adres: 06232 Czerwonka, Czerwonka Włościańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 179 505 , fax. 297 179 517
  • Data zamieszczenia: 2018-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czerwonka
    Czerwonka Włościańska 38
    06232 Czerwonka, woj. mazowieckie
    tel. 297 179 505, fax. 297 179 517
    REGON: 55066840400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czerwonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 210115W w miejscowości Czerwonka Szlachecka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dane techniczno - projektowe: - klasa techniczna drogi - L - prędkość projektowa - Vp = 40 km/h - szerokość jezdni bitumicznej – 4,0 m - szerokość poboczy – 1,0 m. Opis przyjętych rozwiązań technicznych: Trasa w planie: Odcinek przebiega po istniejącej nawierzchni, z lokalnymi korektami w planie na odcinku w km 0+800 – 0+900. Dane o możliwościach dowiązania do lokalnej siatki geodezyjnej pokazano na planie sytuacyjnym. W terenie zinwentaryzowano kilkanaście załamań trasy (wg załącznika). Łuk poziomy W-12 (w km 0+857,5) – wewnętrzną stronę nawierzchni umocnić krawężnikiem betonowym (30x20 cm) na płask, na ławie betonowej z oporem. Projektowana nawierzchnia nie wymaga poszerzenia pasa drogowego. Profil podłużny: W ramach inwestycji przewiduje się niewielkie zmiany niwelety w stosunku do stanu istniejącego. Zmiana istniejących rzędnych wynika z grubości warstw konstrukcji (powierzchniowe utrwalenie – trzy warstwy). Przekroje normalne: Zaplanowano przekrój normalny szlakowy, uwzględniający parametry drogi i kategorię ruchu: przekrój szlakowy w km 0+000 – 1+948: - szerokość nawierzchni bitumicznej – 4,00 m - szerokość poboczy – 1,00 m - spadek poprzeczny (istniejący) jezdni 2,0 – 2,5 % - spadek poprzeczny poboczy 6,0 %. Konstrukcja i technologia nawierzchni: Przekrój konstrukcyjny projektowanej jezdni przyjęto wg katalogu typowych konstrukcji nawierzchni na podłożu G1 i pod ruchem KR1: a) na istniejącej nawierzchni bitumicznej (po wykonaniu remontu cząstkowego – uzupełnienie ubytków, umocnienie krawędzi), trzy warstwy powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową kationową C65B3PU/RC (wg PN-EN-13808) i kruszywem łamanym frakcji 2/5, 5/8 i 8/11 mm (wg PN-S-06102). b) pobocza żwirowe (warstwa grubości 10 cm), z mieszanki kruszyw naturalnych fr. 0/31,5 mm, wg PN-S-06102, stabilizowane mechanicznie. Na odcinku w km 0+785 – 0+895 oraz na poszerzeniach nawierzchni: a) podbudowa z mieszanki kruszyw łamanych (C50/10) frakcji 0/31,5 mm, stabilizowana mechanicznie grubości 20 cm, wykonana w korycie (korekta w planie i odcinek zniszczony przez korzenie). Istniejąca nawierzchnia i podbudowa do rozbiórki. b) cztery warstwy powierzchniowego utrwalenia emulsją asfaltową kationową C65B3PU/RC (wg PN-EN-13808) i kruszywem łamanym frakcji 2/5, 5/8, 8/11 i 11/22 mm (wg PN-S-06102). c) pobocza żwirowe (warstwa grubości 10 cm), z mieszanki kruszyw naturalnych fr. 0/31,5 mm, wg PN-S-06102, stabilizowane mechanicznie. Odwodnienie: Odwodnienie zachowuję się jako powierzchniowe, woda opadowa wsiąka w grunty które są na ogół przepuszczalne. Oznakowanie pionowe, poziome, urządzenia bezpieczeństwa ruchu: Oznakowanie pionowe i poziome – ustawić nowe znaki pionowe, lokalizacja bez zmian. Roboty ziemne: Korekta niwelety – grubość warstwy powierzchniowego utrwalenia. Roboty ziemne będą wykonane podczas korytowania istniejącej nawierzchni. Rozwiązanie organizacji ruchu, transport materiałów: Oznakowanie robót według Instrukcji Oznakowania Robót w pasie drogowym. Przebudowa będzie wykonywana pod ruchem, nie ma możliwości czasowego zamknięcia. W trakcie robót trzeba zapewnić ciągły dojazd do każdej posesji. Transport materiałów na budowę odbywać się będzie samochodami samowyładowczymi. Składowanie kruszyw i innych materiałów sypkich zalecane jest na placu o nawierzchni utwardzonej. W celu składowania spoiw należy wybudować wiatę. Wymóg zatrudnienia pracowników na umowę o pracę: 1. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia związane z wykonaniem robót, których wykonanie polega na świadczeniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2016, poz. 1666 ze zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Zamawiający wymaga aby wszystkie prace związane z realizacją zamówienia za wyjątkiem robót pomiarowych, wykonywane były przez pracowników na podstawie umowy o pracę z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. 2. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy wykonawców i podwykonawców, którzy do realizacji robót skierują inne (niż siebie) osoby. Jeżeli wykonawcą lub podwykonawcą jest osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą (samozatrudnienie), która wykonuje samodzielnie czynności wskazane przez zamawiającego, jako podlegające zatrudnieniu na umowę o pracę, to wymóg zamawiającego nie będzie miał zastosowania. *art. 22. § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 3. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni roboczych Wykonawca zamówienia zobowiązuje się przedłożyć do wglądu poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, o których mowa w pkt. 1. Kopia umów o pracę powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 4. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z Pracownikami świadczącymi usługi / roboty budowlane w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. 3 będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia Pracowników świadczących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę. 5. Za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy. 6. Zamawiający nie wprowadza zastrzeżenia wskazującego na obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Informacja dla Wykonawców na temat art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO). 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że: 1) administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Czerwonka, adres: Czerwonka Włościańska 38, 06-232 Czerwonka, 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować w sprawach przetwarzania Państwa danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: m.mrowka@odoconsulting.pl; 3) administrator będzie przetwarzał Państwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego; 4) dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). Odbiorcami danych będą także osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Pzp); 5) administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 6) mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora. 2. Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że: 1) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków; 2) przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; 3) podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp; 4) administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : – 7.000,00 (słownie złotych: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium nie można wpłacać do kasy Urzędu. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Czerwonka, nr rachunku: 90150015881215800147490000. Tytuł przelewu winien umożliwić identyfikację przetargu, którego dotyczy wadium. Celem właściwej identyfikacji wpłaty z tytułu wadium powinny zawierać w tytule przelewu znak sprawy postępowania tj. 271.ZP.4.2018. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu rozumie się gdy w wyznaczonym terminie, tj. do upływu terminu składania ofert (tj. 03.07.2018 r. do godz.10:00) nastąpi uznanie kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w ofercie w formie oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancja/poręczenie musi być podpisana/e przez przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 6. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (o ile jest wymagane). 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 11.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Brak wniesienia wadium skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach