Przetargi.pl
Budowa ulicy Przytorowej w Pruszkowie

Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, J.I. Kraszewskiego 14/16
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
    J.I. Kraszewskiego 14/16
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    REGON: 015834660
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa ulicy Przytorowej w Pruszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa ul. Przytorowej w Pruszkowie Zamówienie obejmuje budowę drogi gminnej ul. Przytorowej w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną, na długości ok. 800 m, w tym:- budowa jezdni o nawierzchni asfaltowej,- budowa chodnika i ciągu pieszo-rowerowego o nawierzchni z kostki betonowej, - budowa oświetlenia ulicznego,- budowa odwodnienia,- budowa kanału technologicznego,- budowa i przebudowa wjazdów,- budowa ronda na skrzyżowaniu z ul. Gomulińskiego,- budowa sieci kanalizacji sanitarnej,- budowa sieci wodociągowej- przebudowa kolidujących sieci: teletechnicznej i energetycznej SN i nN,- wycinka drzew i krzewów,- wykonanie trawników, - oznakowanie pionowe i poziome,- montaż wiat przystankowych.Dodatkowo w wycenie prac należy uwzględnić:- monitoring wybudowanych kanałów deszczowych,- zakup i montaż 6 szt. tablic z nazwą ulicy na 4 szt. słupków,- wszelkie koszty związane z: wykonaniem i wprowadzeniem czasowej organizacji ruchu, uzyskaniem zgody na użytkowanie od właściwego Inspektora Nadzoru Budowlanego.Instalowane oprawy oświetleniowe muszą odpowiadać poniższym wymaganiom:- oprawa wyposażona w gniazdo ZHAGA na górnej lub dolnej pokrywie w celu umożliwienia dostosowania opraw do zdalnego sterowania w przyszłości,- oprawy oświetleniowe z ustawioną fabrycznie redukcją mocy wg diagramu:1. Od momentu włączenia opraw do 22:30 - 100%2. Od 22:30 do północy – 70%3. Od północy do 5:00 – 60%4. Od 5:00 do wyłączenia oprawy nad ranem 100%5. wyłączenia oprawy nad ranem 100% Szczegółowy zakres robót będących przedmiotem zamówienia określają:- dokumentacja projektowa załącznik nr 8 do SWZ- projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) – załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1/ Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 150 000,00 zł. (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100)2/ Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3/ Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzub) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4/ Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: numer rachunku: 29 1240 6973 1111 0010 8643 4291, w tytule przelewu powołując się na nazwę postępowania.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5/ Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, o których mowa w ust. 10.3/ pkt b - d należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.6/ W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia, gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być: Gmina Miasto Pruszków,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7/ Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP. Ponadto powinien być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.8/ W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.9/ Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.10/ Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie w gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że- posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: 5 000 000,00 zł.4) Zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że4.1/ wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w tym:- co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: polegające na budowie lub przebudowie dróg.Każda przedstawiona praca musi mieć wartość brutto min. 5 000 000,00 zł.4.2/ dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:- 1 osobę (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,wpisaną na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.- 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,wpisaną na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.- 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.wpisaną na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.- 1 osobę (kierownik robót) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnychwpisaną na listę członków Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-14

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach