Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 107690 O – tereny inwestycyjne w Pociękarbiu - Bytków”

Gmina Reńska Wieś ogłasza przetarg

  • Adres: 47208 Reńska Wieś, ul. Pawłowicka
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 820 107 , fax. 774 820 123
  • Data zamieszczenia: 2018-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Reńska Wieś
    ul. Pawłowicka 1
    47208 Reńska Wieś, woj. opolskie
    tel. 774 820 107, fax. 774 820 123
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.renskawies.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 107690 O – tereny inwestycyjne w Pociękarbiu - Bytków”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie przedsięwzięcia inwestycyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj polegającego na wykonaniu zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej nr 107690O – tereny inwestycyjne w Pociękarbiu - Bytków” w ramach projektu: „Partnerstwo na rzecz uzbrojenia terenów inwestycyjnych – przebudowa dróg w Gminach: Ujazd, Reńska Wieś i Skarbimierz” 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z realizacją robót budowlanych, usług i dostaw w celu przebudowy drogi gminnej nr 107690O w Pociękarbiu - Bytków. 2. Roboty powyższe należy zrealizować w oparciu o Program Funkcjonalno-Użytkowy w części dotyczącej branży drogowej. 3. Zakres zamówienia obejmuje: Wymagania z zakresu części projektowej: • uzyskanie map do celów projektowych, • dokonanie inwentaryzacji stanu istniejącego, • wykonanie wymaganych pomiarów i badań koniecznych do opracowania rozwiązań projektowych, • sporządzenie karty informacyjnej o planowanym przedsięwzięciu i uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia (w razie konieczności), • sporządzenie operatu wodno-prawnego i uzyskanie decyzji wodnoprawnej na przebudowę przepustów, • sporządzenie projektu budowlanego, • sporządzenie projektu podziału działek, • uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, • sporządzenie projektów wykonawczych branży drogowej z kompletem wymaganych uzgodnień, • sporządzenie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót , • sporządzenie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich, • opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, • sporządzenie projektu stałej organizacji ruchu i organizacji na czas wykonywania robót z • kompletem wymaganych uzgodnień, • wykonanie dokumentacji dotyczącej stanu prawnego nieruchomości przejętych na rzecz Gminy Reńska Wieś określonych w decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej wraz z opracowaniem dokumentacji formalno-prawnej. Wymagania z zakresu budowy drogi: • roboty rozbiórkowe istniejącej konstrukcji jezdni i przepustów, • roboty ziemne, • przebudowa przepustu w pasie drogi powiatowej nr 1409 O, • przebudowa przepustu w km 1+600,00 ( wg przyjętego w koncepcji kilometrażu), • wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni o warstwie ścieralnej z betonu asfaltowego, • oznakowanie pionowe i poziome, • sporządzenie dokumentacji powykonawczej. Wykonanie zadania obejmuje również: Na etapie wykonywania dokumentacji projektowej: a) uzyskanie zapewnień dostawy mediów oraz niezbędnych warunków przyłączenia do sieci oraz warunków przebudowy istniejącego uzbrojenia (w razie konieczności); b) uzyskanie wszystkich wymaganych prawem (pozytywnych) uzgodnień, sprawdzeń, decyzji, opinii oraz pozwoleń, w tym pozwolenie wodno-prawne, decyzja środowiskowa, uzgodnienie czasowej organizacji ruchu; c) przekazywanie Zamawiającemu kopii uzyskanych dokumentów wymienionych w pkt b w terminie umożliwiającym ewentualne skorzystanie z trybu odwoławczego; d) sporządzenie innych, niewymienionych w umowie opracowań, których wykonanie będzie niezbędne dla uzyskania decyzji organów administracji państwowej, samorządowej lub innych jednostek branżowo uzgadniających opracowanie – z punktu widzenia kompletności przedmiotu umowy lub jej części składowej; e) uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomością (w formie pisemnej umowy korzystania z nieruchomości na cele budowlane zawartej z właścicielem nieruchomości według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego); f) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę w oparciu o przygotowane przez Wykonawcę materiały lub zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę; g) na wniosek Zamawiającego - wyjaśnianie w sposób szczegółowy i wyczerpujący wątpliwości dotyczących rozwiązań projektowych oraz rozważenie możliwości zastosowania zamiennych materiałów/technologii robót; Na etapie realizacji robót: a) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. b) Kompleksową obsługę geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3kpl. (w tym 1 kpl. na nośniku elektronicznym) oraz zmianami w ewidencji. c) Organizację, zagospodarowanie i likwidację placu budowy. d) Zajęcie pasa drogowego i pokrycie kosztów z tym związanych. e) Zapewnienie dojazdu i dojścia do posesji i w czasie prowadzonych robót. f) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. g) wykonanie wycinki gałęzi drzew kolidujących z inwestycją. h) Zebranie odpadów powstałych w wyników realizacji przedmiotu zamówienia i przekazanie ich do odzysku, unieszkodliwienia lub składowania. Składowanie w rejonie placu budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zdemontowanych materiałów nadających się do odzysku jest możliwe na okres nie dłuższym niż termin realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie, że złom z rozbiórki stanowi jego własność. Zdemontowany złom należy sprzedać, a kwotę uzyskaną wpłacić na wskazane konto Gminy Reńska Wieś. i) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych, inwestora i użytkownika. j) Przy pracach z zakresu kanalizacji: kamerownie sieci. k) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót. l) Należy uporządkować także teren przylegający do placu budowy który został naruszony wskutek prowadzonych robót. m) Wykonawca zobowiązany jest z dniem podpisania umowy, posiadać i przedłożyć Zamawiającemu opłacony dokument ubezpieczenia OC od prowadzonej działalności gospodarczej. Suma gwarancyjna na wartość 1.000.000,00 zł na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 60.000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 PLN). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg wzoru formularza ofertowego (załącznik nr 1) podpisany przez wykonawcę lub osobę reprezentującą wykonawcę. 2. Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inne pełnomocnictwa jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3.Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach