116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg
- Adres: 45759 Opole, ul. Wróblewskiego
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 261 62 60 61;261 62 51 29 , fax. 261 62 60 51
- Data zamieszczenia: 2018-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 116 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
ul. Wróblewskiego 46
45759 Opole, woj. opolskie
tel. 261 62 60 61;261 62 51 29, fax. 261 62 60 51
REGON: 53156361100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.116szpital.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Materiały jednorazowego użytku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa materiałów jednorazowego użytku z podziałem na 10 Pakietów, sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia uważa się pojedynczy pakiet. Oferty można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia. Oferta musi być złożona na cały przedmiot zamówienia w danym pakiecie. Zamówienie zostało podzielone na 10 Pakietów: Pakiet nr 1a - mju – rękawice chirurgiczne bezpudrowe z elastomer CPV 33141420-0 Pakiet nr 1b - mju – rękawice chirurgiczne pudrowane lateksowe CPV 33141420-0 Pakiet nr 1c - mju – rękawice diagnostyczne nitrylowe CPV 33141420-0 Pakiet nr 2 – mju – zestawy materiałów jednorazowego użytku CPV 33000000-0 Pakiet nr 3 – mju – pieluchomajtki/ produkty do higieny CPV 33772000-2, 33700000-7 Pakiet nr 4 – mju – materiały opatrunkowe CPV 33141110-4 Pakiet nr 5 – mju – materiały opatrunkowe specjalne CPV 33141110-4 Pakiet nr 6 – mju – opaski gipsowe/podkłady pod gips CPV 33141110-4 Pakiet nr 7 – mju – rękawice foliowe CPV 33141420-0 Pakiet nr 8 – mju – tampony donosowe hemostatyczne CPV 33141110-4 Szczegółowy wykaz, ilość i rodzaj przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku Nr 2 do niniejszej SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33000000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby oferta Wykonawcy zawierała co najmniej: 1) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ; 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ; 4) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ; 5) Oświadczenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom - załącznik nr 6 do SIWZ). 6) Próbki w ilości po 2 pary z każdego rozmiaru dla Pakietów nr 1a, 1b i 1c 7) Zobowiązanie lub inny dokument, że wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów przy realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy; 8) Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych, materiałów jednorazowych, materiałów ochronnych oraz odczynników na potrzeby Wydziału Chemii UO.
Dodano: 2021-02-09 - Sukcesywny zakup materiałów laboratoryjnych, materiałów jednorazowych, materiałów ochronnych oraz odczynników na potrzeby Wydziału Chemii UO
Dodano: 2020-12-18 - Dosytawa drobnego sprzętu medycznego i jednorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2020-07-22 - Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie 5 szt. pulsoksymetrów oraz przeszkolenie personelu z obsługi w ramach zadania nr 1 dla projektu pn. „Dofinansowanie zakupu sprzętu medycznego dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Uniwersyteckim Szpitalu Klinicznym w Opolu”” zgodnie z umową o dofinansowanie nr POIS.09.01.00-00-0352/18-00.
Dodano: 2019-10-08 - Sukcesywne dostawy artykułów medycznych
Dodano: 2019-08-02 - Zakup 2 sztuk respiratorów dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
Dodano: 2019-07-05 - Materiały i sprzęt jednorazowego użytku
Dodano: 2019-06-17 - Dostawę drobnego sprzętu medycznego i jednorazowego sprzętu medycznego
Dodano: 2019-05-30 - Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do rehabilitacji
Dodano: 2018-10-19 - Zakup aparatury medycznej na oddział rehabilitacji kardiologicznej i do poradni kardiologicznej w
Dodano: 2018-10-01