Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 070415C i nr 070414C w miejscowości Łopatki od km 0+000 do km 2+375

Gmina Książki ogłasza przetarg

  • Adres: 87-222 Książki, ul. Bankowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6888165 , fax. 56 6888138
  • Data zamieszczenia: 2020-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Książki
    ul. Bankowa 4
    87-222 Książki, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6888165, fax. 56 6888138
    REGON: 87111880400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gm-ksiazki.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 070415C i nr 070414C w miejscowości Łopatki od km 0+000 do km 2+375
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi: 1) Przebudowa drogi gminnej nr 070415C i nr 070414C w miejscowości Łopatki od km 0+000 do km 2+375. Planowana całkowita długość odcinka objętego opracowaniem wynosi 2,375 km. Drogę zaprojektowano w granicach istniejącego pasa drogowego w nawiązaniu do istniejących rzędnych wysokościowych nawierzchni drogi gminnej oraz istniejącego zagospodarowania. Oś drogi należy dostosować do drogi istniejącej. W ramach przebudowy drogi nie zmienia się jej zasadniczego przebiegu. Przebudowywane i nowe elementy zagospodarowania mają na celu poprawę płynności ruchu. Najistotniejsze zmiany w sytuacyjnym ukształtowaniu układu drogowego to: uregulowanie szerokości jezdni do 5 m, uregulowanie geometrii łuków poziomych, wykonanie elementów spowolnienia ruchu w postaci dwóch wysp spowalniających, przebudowa istniejących zjazdów, przebudowa poboczy gruntowych do szerokości 0,75m umocnionych kruszywem, wykonanie peronu przy przystanku komunikacji zbiorowej, montaż elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego poprzez zastosowanie środków uspokojenia ruchu, montaż oświetlenia ulicznego z własnym źródłem zasilania. Dla projektowanych elementów przyjęto następujące założenia techniczne: kategoria ruchu - KR1, klasa drogi - D. Założenia technologiczne wykonania robót obejmuje wykonanie następujących konstrukcji nawierzchni: Konstrukcja nawierzchni jezdni i poszerzeń: 4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej, 5 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej, górna warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego - od km 0+000 do km 1+250 - grubość 8 cm, od km 1+250 do km 2+375 - grubość 12 cm, warstwa wyrównawcza z kruszywa kamiennego łamanego - od km 0+000 do km 1+250 - grubość średnio 6 cm, od km 1+250 do km 2+375 - grubość średnio 8 cm. Poszerzenia podbudowy: 10 cm warstwa podbudowy z kruszywa kamiennego łamanego, 10 cm warstwa odsączająca z piasku. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: a) zjazdy o nawierzchni bitumicznej - 4 cm warstwa ścieralna z mieszanki mineralno - bitumicznej, 5 cm warstwa wiążąca z mieszanki mineralno - bitumicznej, 15 cm podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego, 10 cm warstwa odsączająca z piasku. b) zjazdy o nawierzchni z kruszywa kamiennego łamanego - 15 cm nawierzchnia z kruszywa kamiennego łamanego, 10 cm warstwa odsączająca z piasku. Konstrukcja nawierzchni wyspy spowalniającej: - 8 cm kostka betonowa na podsypce cementowo - piaskowej, 23 cm podbudowa z betonu C 12/15, obramowanie krawężnik betonowy najazdowy 15/22 cm na ławie z betonu C 12/15. Odprowadzenie wód opadowych i roztopowych odbywać się będzie powierzchniowo poprzez infiltrację dzięki zastosowanym spadkom poprzecznym i pochyleniu podłużnym na teren przyległy w granicach pasa drogowego. 2) Odcinek próbny: a) co najmniej na 3 dni przed rozpoczęciem robót, w terminie uzgodnionym z zamawiającym, wykonawca wykona odcinek próbny, b) zamawiający wymaga wykonania odcinka próbnego: - Na powierzchni 850m2 należy wykonać korytowanie na głębokość 42 cm, następnie wykonać warstwy: podsypkę piaskową grubości 10 cm, podbudowę dolną z kruszywa kamiennego  31,5-63 gr. 15cm, podbudowę górną z kruszywa kamiennego 0-31,5 gr. 8 cm, skropienie emulsją asfaltową, warstwę wiążącą min. bitumiczną gr. 5 cm, skropienie emulsją asfaltową, warstwę ścieralną min. bitumiczną gr 4 cm. - Na powierzchni 720 m2 wykonać warstwy: podbudowę dolną z kruszywa kamiennego 31,5-63 gr. 15cm, podbudowę górną z kruszywa kamiennego 0-31,5 gr. 8 cm, skropienie emulsją asfaltową, warstwę wiążącą min. bitumiczną gr. 5 cm, skropienie emulsją asfaltową warstwę ścieralną min. bitumiczną gr 4 cm. Na odcinku próbnym na długości 240 m wykonać pobocze 2x0,5m dwustronnie z kruszywa łamanego 0-31,5 gr 15 cm. Odcinek próbny zostanie wykonany w odległości do 6 km od odcinka głównego i pozostaje własnością gminy Książki. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: Dokumentacja techniczna (załącznik Nr 8 do niniejszej specyfikacji), Przedmiar robót (załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji), Wzór umowy (załącznik Nr 7 do niniejszej specyfikacji). 4) UWAGA! Załączony do niniejszej specyfikacji Przedmiar robót (załącznik Nr 9 do niniejszej specyfikacji) stanowią jedynie dokumenty pomocnicze. Przy sporządzaniu oferty należy kierować się opisem przedmiotu zamówienia określonym w niniejszej specyfikacji oraz załącznikach stanowiących integralną część specyfikacji. 5) UWAGA! Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w przypadku wskazania w dokumentacji wskazanej w Cz. III. pkt 1 ppkt 3 niniejszej specyfikacji norm, aprobat, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust 1 pkt 2 – 3 ustawy Pzp. Wszystkie wymienione w dokumentacji wskazanej w Cz. III. pkt 1 ppkt 3 niniejszej specyfikacji materiały, urządzenia opatrzone nazwami, nazwami producentów mają na celu określenie minimalnych parametrów, wymaganego standardu, nie należy traktować ich jako narzuconych bądź sugerowanych przez zamawiającego, co oznacza, że zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w dokumentacji wskazanej w Cz. III. pkt 1 ppkt 3 niniejszej specyfikacji). Informujemy, że zgodnie z art. 30. ust. 5. ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego.”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w Cz. VII pkt 3 ppkt 1) niniejszej specyfikacji składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Cz. VII pkt 6 ppkt 1) niniejszej specyfikacji, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 4) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w Cz. VII pkt. 3 ppkt 1) niniejszej specyfikacji w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w Cz. V pkt. 3 specyfikacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach