Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 005505F ul. Portowa w Cigacicach

Gmina Sulechów ogłasza przetarg

  • Adres: 66100 Sulechów, Plac Ratuszowy
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 851 120 , fax. 683 854 686
  • Data zamieszczenia: 2017-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sulechów
    Plac Ratuszowy 6
    66100 Sulechów, woj. lubuskie
    tel. 683 851 120, fax. 683 854 686
    REGON: 52676500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 005505F ul. Portowa w Cigacicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie obejmuje realizację zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 005505F ul. Portowa w Cigacicach”, w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 dla operacji typu budowa lub modernizacja dróg lokalnych. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na: 1) budowie odcinka sieci kanalizacji deszczowej z rur PVC-U, w tym m. in: a) rurociągu Ø400 mm – 90,1 m, b) rurociągu Ø315 mm – 6,5 m, c) rurociągu Ø200 mm – 9,2 m, wraz z 5 studniami rewizyjnymi betonowymi Ø1200 mm, 4 studniami betonowymi wpustów deszczowych Ø500 mm, 2) przebudowie odcinka drogi gminnej, w tym m. in.: a) wykonanie:  robót rozbiórkowych,  robót ziemnych,  regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych: kratek ściekowych, wyłazów kanałowych, studzienek telekomunikacyjnych,  ław betonowych pod krawężniki, b) montaż:  krawężników betonowych wystających 15x30 cm,  krawężników betonowych najazdowych 15x22 cm,  obrzeży betonowych 30x8 cm, c) wykonanie:  nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej imitującej kostkę granitową (np. bruk lubuski), w kolorze szarym, o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,  podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o grubości warstwy po zagęszczeniu 15 cm,  podbudowy z kruszyw łamanych o grubości warstwy po zagęszczeniu 25 cm,  nawierzchni z kostki granitowej wysokości 16 cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka granitowa – materiał Zamawiającego),  koryta o głębokości 10 cm, d) montaż elementów bezpieczeństwa ruchu, w tym:  oznakowania pionowego,  poręczy ochronnych, e) wywiezienie gruzu, materiałów rozbiórkowych i materiału z koryta z terenu budowy. 2. Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany budowy odcinka sieci kanalizacji deszczowej zatwierdzony decyzją Starosty Zielonogórskiego Nr 713/16 z dnia 23.11.2016 oraz przed-miary robót, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wykonawca zrealizuje roboty określone w umowie z materiałów własnych, z wyjątkiem kostki brukowej granitowej stanowiącej materiał Zamawiającego, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. 4. Wykonawca musi uwzględnić: 1) zabezpieczenie terenu budowy, 2) konieczność uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji robót, 3) wywiezienie odpadów z terenu budowy - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport, utylizację oraz składowanie na składowisku odpadów – dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do opadów; Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, 4) załadunek, wywiezienie i rozładunek materiałów rozbiórkowych, oraz wykorytowanej ziemi urodzajnej oraz materiału z wykopów - kruszywa łamanego, piasku i innych, które określi inspektor nadzoru, w miejsce wskazane przez Zamawiającego, 5) uporządkowanie terenów zielonych w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 6) uporządkowanie terenu budowy, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących, zajętych przez Wykonawcę na potrzeby realizacji robót, łącznie z przywróceniem zagospodarowania terenów w zieleń i odtworzeniem uszkodzonych, w szczególności wskutek poruszania się sprzętu budowlanego i transportu ciężkiego, nawierzchni drogowych, poza terenem budowy, 7) wykonanie na potwierdzenie uzyskania prawidłowego zagęszczenia gruntu, przy udziale inspektora nadzoru robót i w miejscach przez niego wskazanych, badań wskaźnika zagęszczenia gruntu przy zastosowaniu: a) lekkiej płyty dynamicznej Ø 300 mm, minimum co 20 metrów na długości sieci kanalizacji deszczowej oraz przy przejściu poprzecznym przez drogę, przy czym pierwsze badania na głębokości 50 cm nad rurociągiem, drugie badania na głębokości ok. 50 cm poniżej projektowanej niwelety drogi, 8) uzgodnienie we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii, ewentualnie punktu zrzutu ścieków oraz dopełnienia wszelkich formalności z tym związanych, 9) zorganizowanie we własnym zakresie terenu niezbędnego do składowania materiałów oraz postoju maszyn i urządzeń. Zamawiający nie wskaże nieruchomości niezbędnych do urządzenia terenu budowy i terenu niezbędnego do składowania materiałów, postoju maszyn i urządzeń, a także miejsca poboru wody i energii elektrycznej oraz nie będzie ponosił kosztów związanych z ewentualnym ich wydzierżawieniem, użyczeniem itp. 5. W robotach drogowych nie dopuszcza się stosowania tłucznia pomiedziowego. 6. Materiały rozbiórkowe stanowią własność Zamawiającego. 7. Do wykonania przedmiotu zamówienia należy zastosować betonowe elementy brukowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające wymagania Polskich Norm tj.: a) PN-EN 1338:2005 Betonowa kostka brukowa. Wymagania i metody badań, b) PN-EN 1340:2004 Krawężniki betonowe. Wymagania i metody badań, przy czym dla kostki betonowej:  odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D,  odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I,  wytrzymałość na rozciąganie przy rozłupywaniu – zgodna z wymaganiami normy, dla krawężników betonowych:  odporność na warunki atmosferyczne - klasa 3 oznaczenie D,  wytrzymałości na zginanie - klasa 3 oznaczenie U,  odporność na ścieranie - klasa 4 oznaczenie I. 8. Wykonawca zobowiązany jest, przez cały okres realizacji umowy, do zatrudniania osób wykonujących bezpośrednio czynności w zakresie robót objętych umową dotyczących przebudowy drogi gminnej wyłącznie na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.). Postanowienie po-wyższe stosuje się do podwykonawców Wykonawcy, jeśli będą uczestniczyli w realizacji zamówienia. 9. Zamawiający ma prawo samodzielnie lub za pośrednictwem innych upoważnionych osób, w każdym momencie realizacji zamówienia, do kontroli sposobu wykonania przez Wykonawcę zamówienia w zakresie opisanym w ppkt 8 powyżej. W ramach uprawnień kontrolnych Zamawiający ma prawo w szczególności: 1) żądać od Wykonawcy złożenia wyjaśnień na piśmie w sprawach dotyczących zatrudniania pracowników przy realizacji czynności opisanych w ppkt 8 powyżej, 2) żądać od Wykonawcy okazania dokumentów na potwierdzenie spełnienia obowiązków opisanych w ppkt 8 powyżej, 3) przyjmować od osób uczestniczących w realizacji czynności opisanych w ppkt 8 powyżej oświadczenia odnośnie faktu i podstaw ich zatrudnienia. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i/lub częściowych. 11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt 6 i 7. 12. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadku gdy w przedmiarach robót, kosztorysach ofertowych oraz dokumentacji projektowej użyte są nazwy własne materia-łów i urządzeń Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów i urządzeń o parametrach nie gorszych od zaprojektowanych. 13. Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 14.000,00 zł (słownie: czternaście tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach