Przetargi.pl
Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 130 w miejscowości Baczyna polegające na budowie chodnika, zatok autobusowych oraz wyznaczeniu przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną

GMINA LUBISZYN ogłasza przetarg

  • Adres: 66-433 Lubiszyn, ul. Plac Jedności Robotniczej 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 727 71 30 , fax. 095 727 71 36
  • Data zamieszczenia: 2023-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA LUBISZYN
    ul. Plac Jedności Robotniczej 1
    66-433 Lubiszyn, woj. lubuskie
    tel. 095 727 71 30, fax. 095 727 71 36
    REGON: 210966817
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubiszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 130 w miejscowości Baczyna polegające na budowie chodnika, zatok autobusowych oraz wyznaczeniu przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi wojewódzkiej nr 130 w miejscowości Baczyna polegającej na budowie chodnika, zatok autobusowych oraz wyznaczeniu przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną.Zakres inwestycji obejmuje w szczególności:a) Budowę chodnika (etap I i II – oznaczenia w przedmiarze i dokumentacji)b) Budowę zatok autobusowychc) Budowę zjazdówd) Budowę muld chłonnyche) Wyznaczenie przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną.Wykonawca na czas prowadzenia robót jest zobowiązany do uzyskania decyzji na zajęcie pasa drogowego wraz opracowaniem projektu tymczasowej organizacji ruchu/zabezpieczenia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem. Wykonawca zrealizuje roboty budowlane na swój koszt i ryzyko oraz zapewni obsługę geodezyjną w związku z wykonywanymi przez siebie robotami, a także obsługę administracyjną, niezbędną do realizacji przedmiotu zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego, na podstawie załączonego przedmiaru. Zamawiający zastrzega jednak, iż przedmiot zamówienia obejmuje wycinkę 4 sztuk drzew, natomiast karczowanie pni 5 sztuk, co wykonawca powinien uwzględnić w swojej ofercie, i znajduje to swoje odzwierciedlenie w plik *xls kosztorys ofertowy branża drogowa - załącznik nr 9 przedmiaryPrzedmiar jest dokumentem pomocniczym i nie zwalnia Wykonawcy z dokonania wizji lokalnej, przy czym Zamawiający nie określa, że wizja lokalna jest obowiązkowa, lecz wskazana dla sporządzenia jak najbardziej precyzyjnej oferty. Kosztorys ofertowy nie służy do rozliczenia kosztorysowego robót (umowa ryczałtowa), ale służy jedynie do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy lub rezygnacji Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub w przypadku wystąpienia robót zamiennych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- dokumentacja projektowa - załącznik nr 8 do SWZ, z zastrzeżeniem, iż zakres przedmiotu zamówienia obejmuje cały odcinek zaprojektowanego chodnika tj. poza oznaczony na mapie kolorem czerwonym odcinek. Początek opracowania rozpoczyna się na wysokości działki 3/2 oraz 122, a koniec opracowania jest zgodny z oznaczeniem na planie sytuacyjnym. - przedmiar – załącznik nr 9- projektowane postanowienia umowy – załącznik nr 7 do SWZ.Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji zadania może być ono kontrolowane przez przedstawicieli Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia terminu związania ofertą.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku GBS Barlinek oddział w Myśliborzu ul. Lipowa 8a, 74-300 Myślibórz numer rachunku 84 8355 0009 0007 2629 2000 0009. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Lubiszyn Plac Jedności Robotniczej 1 66-433 Lubiszyn- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku, o którym mowaw art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający uzna spełnienie wyżej wymienionego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejsza niż 500 000,00 zł4) Zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania oferty,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedno zadanie, które obejmowało swoim zakresem budowę lub przebudowę drogi, budowę ciągów komunikacyjnych, chodników, placów o wartości brutto minimum 500 000,00 zł,b) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia minimum 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,c) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia minimum 1 osobą do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-28

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach