Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej na działkach 244 i 226 obręb Rymań, Gmina Rymań

Gmina Rymań ogłasza przetarg

  • Adres: 78125 Rymań, ul. Szkolna
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 583 127 , fax. 943 583 151
  • Data zamieszczenia: 2017-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymań
    ul. Szkolna 7
    78125 Rymań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 583 127, fax. 943 583 151
    REGON: 54027400000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej na działkach 244 i 226 obręb Rymań, Gmina Rymań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych zgodnie z załączoną dokumentacją projektową dla tematu: Przebudowa drogi gminnej na działce nr 244 i 266, obręb Rymań, Gmina Rymań. 1. Zakres zadania obejmuje: 1) roboty pomiarowe i ziemne, 2) remont nawierzchni drogi 3) roboty wykończeniowe 4) wykonanie oraz uzgodnienie z uprawnionymi instytucjami czasowej organizacji ruchu, 5) przeprowadzenie wymaganych badań i sprawdzeń potwierdzających właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia, 6) instalację rury dz40 HDPE w miejscach lokalizacji kabli oświetlenia ulicznego. 7) opracowanie i wdrożenie programu zapewnienia jakości, 8) opracowanie i wdrożenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 9) opracowanie dokumentacji powykonawczej przez kierownika budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego zawierające m.in. wnioski uwzględniające wyniki badań: podłoża i nawierzchni, potwierdzających zgodność wykonania robót z projektem budowlanym, STWiORB. 10) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza wniesiona do zasobu kartograficznego, 2. Wykonawca zobowiązany jest przyjąć do realizacji typ/materiał nawierzchni utwardzonych zgodnie z Projektem Wykonawczym z zachowaniem wytycznych SIWZ. 3. Ilekroć w Projekcie Wykonawczym mowa jest o nawierzchni z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm rozumieć należy przez to kostkę betonową brukową w kształcie prostopadłościanu o wym. 10x20 cm gr. 8 cm o wierzchniej fakturze płukanej, o płaskiej powierzchni i kolorze szarym. Dla nawierzchni proj. zjazdów indywidualnych stosować kostkę betonową brukową w kształcie prostopadłościanu o wym. 10x20 cm gr. 8 cm o wierzchniej fakturze płukanej, o płaskiej powierzchni i kolorze czerwonym. Wzór kostki oraz układ brukarski zgodnie z załącznikiem. 4. Stosować krawężniki betonowe proste i łukowe. 5. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym i doprowadzenia do stanu, z przed rozpoczęciem robót. Wykonawca ma obowiązek utylizacji odpadów powstałych w wyniku prowadzonych robót budowlanych. Wykonawca winien zgłaszać gestorom sieci wszelkie prace zanikowe realizowane w ramach zadania na ich sieciach. Zakres objęty zamówieniem wycenić należy wg pozycji załączonych przedmiarów i projektów branżowych. Wskazane jest, aby Wykonawca zapoznał się na miejscu z wszelkimi okolicznościami realizacji przedmiotu zamówienia przeprowadzając wizję lokalną. W celu uzgodnienia terminu wizyty na miejscu realizacji zamówienia należy kontaktować się z przedstawicielami Zamawiającego wymienionymi w rozdziale IX pkt 1. 6. Informacja dotycząca robót zamiennych lub zaniechanych. 1) Informacja dotycząca robót zamiennych: a) Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do niniejszego zamówienia robót zamiennych. b) Roboty zamienne możliwe do wykonania w ramach umowy, o czym mowa we wzorze umowy, zawsze będą robotami dotyczącymi robót budowlanych objętych zakresem określonym w dokumentacji projektoweji STWiORB, ale o innym charakterze niż pierwotnie planowano. c) Roboty zamienne możliwe do wykonania zawsze będą dotyczyły robót budowlanych niewykraczających poza opis przedmiotu zamówienia. d) Roboty zamienne muszą odpowiadać co najmniej warunkom opisanym w dokumentach przetargowych. Warunki dotyczą w szczególności poziomu standaryzacji, odpowiedniej funkcjonalności, jakości czy parametrów dotyczących danego elementu robót. e) Roboty zamienne mogą polegać m.in. na zmianie sposobu wykonywania jakiegoś elementu robót lub zastosowaniu innych, równoważnych w stosunku do dokumentacji projektowej i STWiORB, urządzeń i / lub materiałów budowlanych. f) Roboty zamienne mogą wynikać: - ze zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa, - z wad dokumentacji projektowej i STWIORB jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 2) Ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia: a) na skutek zmian zaproponowanych przez Wykonawcę, Nadzór Inwestorski lub przez Zamawiającego po spełnieniu warunków określonych przepisami prawa i zgodnie z zapisami zawartymi w niniejszych dokumentach przetargowych, b) z wad dokumentacji projektowej i STWIORB, jeśli zmiany te będą konieczne i niezależne od woli stron lub w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego,tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 7. Zamawiający, działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia na cały okres realizacji zamówienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę ( wykonywanie pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2016 r. poz.1666 ) osób wykonujących wskazane poniżej czynności, związane z realizowanymi robotami: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - roboty w zakresie podbudowy jezdni - roboty w zakresie nawierzchni, - roboty instalacyjne, - roboty wykończeniowe. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.). Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy. Ww. wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Podwykonawcy. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233226-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp ( informacje z sesji otwarcia ofert ) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wg wzoru załącznika nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach