Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej do wsi i przez Pułazie - Świerże Kolonia w km rob. 0+000 - 1+600.

Gmina Szepietowo ogłasza przetarg

  • Adres: 18-210 Szepietowo, ul. Główna 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4760132, 4760133 , fax. 086 4760110
  • Data zamieszczenia: 2009-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szepietowo
    ul. Główna 6 6
    18-210 Szepietowo, woj. podlaskie
    tel. 086 4760132, 4760133, fax. 086 4760110
    REGON: 00054494100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szepietowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej do wsi i przez Pułazie - Świerże Kolonia w km rob. 0+000 - 1+600.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych na: Przebudowę drogi gminnej do wsi i przez Pułazie - Świerże Kolonia w km rob. 0+000 - 1+600 (autor: Projektowanie i Nadzór Budowy Dróg i Mostów, 18-230 Ciechanowiec, ul. Parkowa 2a).

    Zakres robót obejmuje między innymi:
    - wykonanie nawierzchni bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej gr. 6 cm (3+3cm),
    - wykonanie wyrównania podbudowy kruszywem naturalnym stabilizowanym mechanicznie (grubość zmienna średnio 12 cm).

    Wizja lokalna:
    Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu, gdzie mają być prowadzone roboty.

    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki - elementy dokumentacji projektowej:
    - Przedmiar robót - (zał. nr 5),
    - Specyfikacja techniczna - (zał. nr 6),
    - Część rysunkowa i opisowa projektu - (zał. nr 7).

    W dokumentacji projektowej zostały wykazane przykładowe urządzenia i materiały. W ofercie można przyjąć inne równoważne urządzenia i materiały spełniające parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej. W ofercie (kosztorysie) należy jednoznacznie określić przyjęte do kalkulacji kosztów produkty (np. markę, typ, producenta, ...).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna).
    2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy.
    3. Opis warunków udziału w postępowaniu:
    - wykonawca jest uprawniony do realizacji robót w zakresie określonym zamówieniem,
    - zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie przebudowy dróg o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 500 000 zł brutto),
    - dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi przygotowanie zawodowe do realizacji robót objętych zamówieniem (kierownik budowy z min. 2 letnim stażem).
    4. Za spełnienie warunków udziału w zamówieniu uznaje się przedłożenie (dołączenie do oferty) oświadczeń i dokumentów określonych w pkt VII siwz.
    5. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
    6. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy (zał. nr 2).
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (wykonanie min 1 roboty przebudowy dróg o wartości jednego zadania nie mniejszej niż 500 000 zł brutto) z podaniem jej wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały wykonane należycie - (zał. nr 3).
    4. Wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - kierownik budowy, (min. 2 letni staż na stanowisku kierownika budowy) - (zał. nr 4).

    Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
    Odpowiednie dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

    W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum lub spółka cywilna):
    - Oświadczenie wymienione w ppkt 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie).
    - Dokument wymieniony w ppkt 2 musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców.
    - W zakresie dokumentu wymienionego w pkt 3 wystarczy, że zostanie on złożony przez jednego członka konsorcjum.
    - Dokumenty wymienione w ppkt 3-4 mogą być złożone wspólnie dla wszystkich Wykonawców jako jeden dokument.

    Doświadczenie i potencjał kadrowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-szepietowo.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach