Przetargi.pl
Budowa oczyszczalni ścieków w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach

Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach ogłasza przetarg

  • Adres: 17-300 Siemiatycze, ul. Legionów Piłsudskiego 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 6552525, 6560266 , fax. 085 6552525
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Siemiatyczach
    ul. Legionów Piłsudskiego 3 3
    17-300 Siemiatycze, woj. podlaskie
    tel. 085 6552525, 6560266, fax. 085 6552525
    REGON: 05065861100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.siemiatycze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa oczyszczalni ścieków w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa oczyszczalni ścieków w Zespole Szkół Rolniczych w Ostrożanach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi : - dokumentacja projektowa - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452520008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda składana oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 15.000 zł słownie : piętnaście tysięcy zł Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty , o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2000 r. Nr 109 , poz. 1158 z późn. zm. ). Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Siemiatyczach Nr PKO BP S.A. O/R Białystok nr 55 10201332 0000170200377259
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 u Pzp a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 uPzp, 1.2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, 1.3. udzielą gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 36 miesięcy liczony od daty odbioru końcowego robót. 1.4. przedłożą upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Uwaga: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie posiadają wymagany potencjał kadrowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie: 2.1. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt. 1.1.a będzie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 2.2. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt. 1.1.b będzie : a) wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w ciągu 5 ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres - min. 2 oczyszczalnie ścieków o zbliżonych parametrach technicznych o przepustowości min. 20 m3 na dobę , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - zał. nr 3 b) wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich kwalifikacje zawodowe i doświadczenie , niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności w branży sanitarnej, elektrycznej i drogowej , - załącznik nr 2 c) dokument potwierdzający uprawnienia budowlane pracownika przewidzianego do kierowania zamówieniem ( kierownik budowy) z co najmniej 3 letnim stażem oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 2.3. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt.1.1 c będzie: a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy min. 500.000 zł , wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt 1.1.d będzie: a) oświadczenie , że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieniach publicznych , Dz. U. Nr 19/2004 , poz. 177 z późn. zm. - załącznik nr 4 2.5. Potwierdzeniem warunku określonego w pkt 1.2. będzie: a) dokument stwierdzający, że wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej . 2.6 Potwierdzeniem warunku określonego w pkt 1.4 będzie: Upoważnienie do podpisania oferty o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. 2.7 Potwierdzeniem warunku określonego w pkt 1.3 będzie Potwierdzenie udzielenia gwarancji zgodnie z wymogami zamawiającego( zawarte w formularzu ofertowym) . Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być opatrzone klauzulą za godność z oryginałem i poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.siemiatycze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach