Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Gryfów Śląski w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Gryfów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 59-620 Gryfów Śląski, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfów Śląski
    Rynek 1
    59-620 Gryfów Śląski, woj. dolnośląskie
    REGON: 230821635
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gryfow.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Gryfów Śląski w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest Przebudowa dróg na terenie Gminy Gryfów Śląski w formule zaprojektuj i wybuduj.Przebudowa dróg na terenie Gminy Gryfów Śląski w formule zaprojektuj i wybuduj, droga nr 784dr, 775dr, 719dr, 721dr, 722dr, 148/2dr, 724dr, 715dr, 689dr (DG11014D), 712dr, 612/1dr, 713dr, 607/4dr, 799dr (DG 110117D), 748dr, 747dr, 792dr, 516/7dr- w miejscowości Rząsiny, droga nr297/4dr, 296dr, 448dr (DG 110052D)- w miejscowości Krzewie Wielkie.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:Zaprojektowanie oraz przebudowanie jezdni wraz z konstrukcją, niezbędnej galanterii betonowej, zjazdów wraz z konstrukcją, rowów wraz z przepustami z rur PEHD pod jezdnią i zjazdami, poboczy, terenów zielonych, kanału technologicznego, wprowadzenie stałej organizacji ruchu i inne roboty towarzyszące zgodnie z Projektem zagospodarowania terenu.Parametry :1. Łączna długość ww. odcinków dróg wynosi ok 1,541 km;2. Szerokość jezdni w przypadku dróg wewnętrznych (784dr, 775dr, 719dr, 721dr, 722dr, 148/2dr, 724dr, 715dr, 712dr, 612/1dr, 713dr, 607/4dr, 748dr, 747dr, 792dr, 516/7dr - 3,0 m;3. Szerokość jezdni w przypadku dróg publicznych (689dr DG11014D, 799dr DG 110117D ) (nr297/4dr, 296dr, 448dr (DG 110052D)- 3,5 m;4. Szerokość poboczy 0,50 m;5. Szerokość poboczy w przypadku drogi gminnej 110052D w Krzewiu Wielkim - 0,75 m;6. Nawierzchnia poboczy z kruszywa łamanego;7. Zjazdy z kostki betonowej/min. asfalt;8. Podbudowa – 20 cm;9. Warstwa ścieralna 4 cm;10. Warstwa wiążąca 4 cm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Rozdział 16 - Wymagania dotyczące wadium.§1. Wadium zostało ustalone w wysokości 16 000,00 złotych (szesnaście tysięcy zł 00/100)§2.Wadium może być wnoszone :a) w pieniądzu,b) gwarancjach bankowychc) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.§3. Wadium może być wnoszone :e) w pieniądzu,f) gwarancjach bankowychg) gwarancjach ubezpieczeniowych,h) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.i) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.§4. Wykonawca wniesie wadium w terminie do dnia 19.03.2024 roku do godziny 08:00. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy PKO BP o/Gryfów Śl. 89 1020 2124 0000 8202 0011 1443 w terminie umożliwiającym uznanie kwoty na koncie zamawiającego do dnia 19.03.2024 roku do godziny 08:00.§5. W przypadku pozostałych form wnoszenia wadium należy załączyć do oferty odpowiedni oryginał dokumentu.§6. Wadium wnoszone w formie gwarancji musi zawierać w szczególności:1. Nazwę i adres Gwaranta2. Nazwę i adres Zleceniodawcy3. Nazwę i adres Beneficjenta4. Nazwę i numer postępowania przetargowego5. Zobowiązanie Gwaranta do nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Beneficjenta w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z przesłanek zatrzymania wadium, opisanej w ustawie Pzp.§7. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Wykonawca będzie miał możliwość w przypadkach określonych w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp wystąpienia o zwrot wadium, przy czym złożenie wniosku o zwrot wadium spowoduje rozwiązanie stosunku prawnego Zamawiającego z Wykonawcą i utratę przez Wykonawcę prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział 7 - Warunki udziału w postępowaniu.§1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:1. nie podlegają wykluczeniu,2. spełniają następujące warunki dotyczące:kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.a) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:• jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę w wysokości minimum 1 000 000,00 PLN.b) zdolności technicznej lub zawodowej.• Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej 2 roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1 600 000,00 zł brutto, których zakres obejmował budowę lub przebudowę drogi w technologii betonu asfaltowego z wykonaniem podbudowy oraz 2 warstw bitumicznych, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.• Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej, odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, w zakresie adekwatnym do przedmiotu zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym.• Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą pełniącą funkcję projektanta, posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.• Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 3 pracownikami budowlanymi zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę.• Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującym potencjałem technicznym: koparka o poj. łyżki min. 0,5 m3 samochód wywrotka o ładowności min. 7 Mg walec statyczny samojezdny min 5 Mg
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach