Przetargi.pl
Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz - część I

Gmina Miasto Zgierz ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 0427162854 w. 200, 7143200 , fax. 042 7143203
  • Data zamieszczenia: 2016-03-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Zgierz
    Plac Jana Pawła II 16 16
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 0427162854 w. 200, 7143200, fax. 042 7143203
    REGON: 47205772100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.zgierz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gruntowych i bitumicznych na terenie Gminy Miasto Zgierz - część I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A/ Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje remont nawierzchni dróg na terenie Gminy Miasto Zgierz tj.: - na ul. ks. Jerzego Popiełuszki na odcinku od ul. 3 Maja do posesji nr 17, - na ul. Romualda Mielczarskiego na odcinku od ul. Długiej do ul. ks. Sz. Rembowskiego, - na ul. Dubois na odcinku od ul. 1 Maja do ul. R. Mielczarskiego, zgodnie z przedstawionym poniżej zakresem rzeczowym zamówienia oraz załączonymi planami sytuacyjnymi (załącznik nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 2), aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót, stanowiący (załącznik nr 3), należy traktować jako materiał pomocniczy, nie będący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zamawiający posiada zgłoszenia robót niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę na remont ul. R. Mielczarskiego oraz ul. Dubois, natomiast na remont ul. ks. J. Popiełuszki zgłoszenie jest w trakcie rozpatrywania. Zamawiający w przypadku złożenia sprzeciwu przez organ przyjmujący zgłoszenie robót, przewiduje możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia. Zakres rzeczowy zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Remont nawierzchni mineralno - asfaltowej na ul. ks. Jerzego Popiełuszki na odcinku od ul. 3 Maja do posesji nr 17 (zakręt) o łącznej długości ok. 175 mb, w tym: a) frezowanie istniejącej nawierzchni mineralno asfaltowej na grubość ok. 3 - 4 cm - 1260 m2, b) mechaniczne czyszczenie nawierzchni - 1260 m2, c) skropienie nawierzchni mineralno - asfaltowej emulsją asfaltową - 1260 m2, d) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych AC11 o grubości 4 cm - 1260 m2, 2. Remont nawierzchni mineralno - asfaltowej na ul. Romualda Mielczarskiego na odcinku od ul. Długiej do ul. ks. Sz. Rembowskiego o łącznej długości ok. 180 mb, w tym: a) frezowanie istniejącej nawierzchni mineralno asfaltowej na grubość ok. 3 - 4 cm - 1260 m2, b) mechaniczne czyszczenie nawierzchni - 1260 m2, c) skropienie nawierzchni mineralno - asfaltowej emulsją asfaltową - 1260 m2, d) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych AC11 o grubości 4 cm - 1260 m2, e) rozebranie krawężników i wykonanie nowych na ławie betonowej z oporem - 360 m. 3. Remont nawierzchni mineralno - asfaltowej na ul. Dubois na odcinku od ul. 1 - go Maja do ul. R. Mielczarskiego o długości ok. 205 mb, w tym: a) frezowanie istniejącej nawierzchni mineralno asfaltowej na grubość ok. 3 - 4 cm - 1560 m2, b) mechaniczne czyszczenie nawierzchni - 1560 m2, c) skropienie nawierzchni mineralno - asfaltowej emulsją asfaltową - 1560 m2, d) wykonanie warstwy ścieralnej nawierzchni z mieszanek mineralno - asfaltowych AC11 o grubości 4 cm - 1560 m2, e)rozebranie krawężników i wykonanie nowych na ławie betonowej z oporem - 410 m. B/ Warunki realizacji zamówienia: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej, telefonicznych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych, a także wpustów deszczowych, odtworzenia oznakowania poziomego ulic. 2. Zaleca się aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 4. Destrukt pozyskany z frezowania nawierzchni zostanie przetransportowany i rozłożony przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Gminy Miasto Zgierz. W ramach powyższych czynności Wykonawca uwzględni koszty transportu, profilowania i mechanicznego zagęszczenia destruktu. 5. Fragmenty chodników i zjazdów podlegające rozbiórce na skutek wykonywania wymiany krawężników, Wykonawca winien odtworzyć zgodnie z istniejącą konstrukcją. Wykonawca przedmiotowe prace winien wykonywać z należytą starannością, a uszkodzone lub zniszczone elementy nawierzchni chodników i zjazdów wymienić na elementy pozbawione wad. 6. Krawężniki z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 7. Wykonawca opracuje niezbędny projekt organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związany z ograniczeniami w ruchu na czas robót, na koszt własny. 8. Wykonawca winien uzyskać decyzje na czasowe zajęcie pasa drogowego. Ulice ks. Jerzego Popiełuszki, R. Mielczarskiego oraz Dubois są drogami gminnymi. 9. Wykonawca zostanie przez Zamawiającego zwolniony z opłaty za uzgodnione czasowe zajęcie przedmiotowych chodników. 10. Remonty nawierzchni ulic należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 11. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 5.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgierza, Plac Jana Pawła II 16, 95-100 Zgierz

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji powyżej 5 lat
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umz.zgierz.pl/przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach