Gmina Szczuczyn ogłasza przetarg
- Adres: 19230 Szczuczyn, Plac 1000-lecia
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 273 50 80 , fax. 86 273 50 81
- Data zamieszczenia: 2018-02-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczuczyn
Plac 1000-lecia 23
19230 Szczuczyn, woj. podlaskie
tel. 86 273 50 80, fax. 86 273 50 81
REGON: 45066976600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.szczuczyn.pl , www.bip.um.szczuczyn.wrotapodlasia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych na ulicach Stodolna, Wiśniowa i Spokojna w mieście Szczuczyn oraz drogi gminnej w miejscowości Niedźwiedzkie gm. Szczuczyn - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych na ulicach Stodolna, Wiśniowa i Spokojna w mieście Szczuczyn oraz drogi gminnej w miejscowości Niedźwiedzkie gm. Szczuczyn. Operacja będzie polegała na przebudowie czterech odcinków dróg gminnych, na które składają się trzy odcinki w mieście Szczuczyn - wykonane z kostki betonowej oraz jednego odcinka drogi w miejscowości Niedźwiedzkie - przebudowanego w systemie bitumicznym. Przebudowywane odcinki dróg: a)Przebudowa ulicy Os. Pawełki (odcinek D10-D11) w m. Szczuczyn – ul. Spokojna. b)Przebudowa ulicy Stodolnej w m. Szczuczyn. c)Przebudowa ulicy Wiśniowej w m. Szczuczyn. d)Przebudowa drogi gminnej w m. Niedźwiedzkie. Roboty należy wykonać na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej, uzyskanej decyzji o pozwolenie na budowę nr 118/2009 z dnia 25.06.2009r. wydanej przez Starostę Grajewskiego (dotyczy ul. Stodolnej i ul. Spokojnej), oraz stosownych zgłoszeń (dotyczy ul. Wiśniowej i drogi w m. Niedźwiedzkie). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowy zakres robót/prac do wykonania zawiera załącznik numer 5 i 8 do SIWZ, stanowiące wzór umowy, dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz elementy, które podane są do uwzględnienia przy obliczaniu ceny oferty. Dokumentacja na podstawie której należy wykonać przedmiot zamówienia opracowana jest przez: Przedsiębiorstwo Projektowo – Inwestycyjne DOMINO Waldemar Paprocki, Krzysztof Zwornicki, ul. Al. Legionów 131, 18-400 Łomża, oraz P. Bogusława Kuczyńskiego, Os. Południe, 19-200 Grajewo. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018r. poz. 108) Są to następujące czynności: 1)Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób - robotników budowlanych – minimum 4 osób (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018r., poz. 227), wykonujących czynności określone w katalogach nakładów rzeczowych (KNR), dla robót ujętych w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz. 1125): •czynności związane z robotami drogowymi wykonywane przez robotników budowlanych tj. operatorów koparek i sprzętu drogowego (rozkładarka masy, walec itp.), kierowców pojazdów ciężarowych, brukarzy w okresie realizacji wskazanych robót, zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo finansowym wykonania robót. 2)Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej, na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 3 dni robocze, przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej lub oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: •dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, •datę złożenia oświadczenia, •wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy Kopie umów lub innych dokumentów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym terminie żądanych przez Zamawiającego dokumentów w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w opisie przedmiotu zamówienia czynności Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2.000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych), za każdy ujawniony przypadek. 5.W przypadku wystąpienia w którymkolwiek z załączników do SIWZ nazw producentów produktów lub rozwiązań, wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła pochodzenia lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust.1 pkt 2) i ust.3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Przy czym, jeśli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają minimalne wymagania określone w SIWZ. 6.Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy Pzp. 7.Stosownie do treści art. 30 ust. 8 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga dostosowania projektu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. najpóźniej do dnia 09 marca 2018r. do godz. 10:00, przy czym wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Szczegółowe warunki wnoszenia wadium określono w Rozdziale XIII SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja infrastruktury drogowej i wodno-kanalizacyjnej na terenie Gminy Hajnówka
Dodano: 2024-04-22 - Poprawa warunków komunikacji poprzez przebudowę z rozbudową drogi powiatowej Nr 1841B gr. gm. – Stare Bajki – Wyszowate z przebudową drogi gminnej we wsi Wyszowate
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa ulic: Szumiących Traw i Jesiennych Liści we wsi Porosły gm. Choroszcz
Dodano: 2024-04-15 - Przebudowa drogi gminnej w m. Olendy (działka nr ewid. 64)
Dodano: 2024-04-12 - Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Milejczyce
Dodano: 2024-04-04 - Budowa ulicy Długiej oraz odcinków ul. Prostej i ul. Górnej w m. Klepacze wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
Dodano: 2024-03-29 - Przebudowa odcinków dróg w miejscowości Dobry Las polegająca na ich ulepszeniu i wzmocnieniu poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej.
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa infrastruktury w Gminie Perlejewo.
Dodano: 2024-03-19 - Przebudowa ul. Szczęśliwej w Olmontach gmina Juchnowiec Kościelny w formule zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2024-03-18 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 1844B Okrągłe – Niewiarowo – Czekołdy na odcinku Okrągłe - Niewiarowo
Dodano: 2024-03-13