Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych - ul. Żabia obręb Wodna i dz. nr ewid. 845 i 864 obręb geodezyjny Zakościelne

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23250 Urzędów, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2018-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26
    23250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 54908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych - ul. Żabia obręb Wodna i dz. nr ewid. 845 i 864 obręb geodezyjny Zakościelne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych - ul. Żabia obręb Wodna i dz. nr ewid. 845 i 864 obręb geodezyjny Zakościelne, w tym: Część I Zadanie nr 1A – Przebudowa ulicy Żabiej w Urzędowie; Zakres: Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe - roboty pomiarowe, rozebranie nawierzchni z trylinki, z płyt chodnikowych, z kostki brukowej, krawężników, obrzeży, nawierzchni z masy mineralno-bitumicznej; Roboty ziemne koryto wykonywane mechanicznie na całej szerokości jezdni i chodników; Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem gr. 15 cm i z kruszyw łamanych gr. 10 cm; Elementy betonowe - krawężniki i obrzeża; Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, gr 8 cm; Schody terenowe – krawężniki, obrzeża, podbudowa betonowa gr. 10 cm, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr.6 cm, poręcze z pochwytem; Roboty wykończeniowe – umocnienie skarpy płytami ażurowymi, palisady; Zadanie nr 1B – Przebudowa odcinka drogi gminnej na dz. nr ewid. 845 , w obrębie geod. Zakościelne Zakres: Roboty przygotowawcze – roboty pomiarowe; Roboty ziemne – wykonywane koparkami podsiębiernymi z wywozem ziemi samochodami, oraz profilowanie i zagęszczanie podłoża; Podbudowy – wykonanie warstwy odsączającej i dolnej podbudowy z kruszyw łamanych ; Obrzeża – ławy pod krawężniki, segregacja krawężników z odzysku ( z rozbiórki ul. Żabiej w Urzędowie), oraz wbudowanie krawężników; Nawierzchnie – segregacja i oczyszczenie trylinki z rozbiórki ul. Żabiej w Urzędowie, nawierzchnia z płyt sześciokątnych z rozbiórki; Roboty dodatkowe i towarzyszące – plantowanie skarp wykonywanych ręcznie. Część II Zadanie nr 2 – Przebudowa drogi gminnej na dz. nr ewid. 864 w obrębie geod. Zakościelne – odcinek I Roboty przygotowawcze – karczowanie krzewów gęstych, roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, rozebranie krawężników i nawierzchni z płyt drogowych, regulacja pionowa studni, usuniecie kolizji przyłącza hydrantu; Roboty ziemne – wykonywane koparkami podsiębiernymi z wywozem ziemi samochodami samowyładowczymi, wykonywanie koryta mechanicznie, oraz profilowanie i zagęszczanie podłoża i nasypów; Podbudowy i nawierzchnie – wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem, z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie, krawężniki, nawierzchnie z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; Odwodnienie – ścieki betonowe o pow. w świetle min. 80 cm2 z rusztem żeliwnym posadowione na ławie fundamentowej, ściek betonowy przykrawędziowy trójkątny; Roboty wykończeniowe – bariery ochronne stalowe, humusowanie skarp, wyrównanie terenu, pokrycie ziemia urodzajna, zagęszczanie, obsianie trawą. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu określają: opracowanie techniczne w tym rysunki techniczne, zagospodarowanie działki, opis techniczny, oraz załączone przedmiary robót ( zał. nr 1a) w poszczególnych częściach nr I i nr II. Przebudowa ul. Żabiej ( część I, zadanie nr 1A) realizowana będzie w kształtowanym od XV wieku zabytkowym układzie urbanistycznym miasta Urzędowa. Przedmiot zamówienia realizowany będzie pod nadzorem inspektora nadzoru archeologicznego ustanowionego przez Zamawiającego. Wszelkie roboty ziemne należy prowadzić ze szczególną ostrożnością, zgodnie z warunkami zawartymi w pozwoleniu na prowadzenie robót budowlanych Lubelskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków IN.5142.407.1.2017 z dnia 30.08.2017r. (pozwolenie w załączeniu). Działki nr 244, 264 i 1355 przy ul. Żabiej w Urzędowie objęte są wpisem do rejestru zabytków woj. Lubelskiego pod nr A/192. W przypadku gdy w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zaistnieje konieczność uzyskania zgody na zajęcie pasa drogowego drogi powiatowej, wykonawca uzyska stosowne zezwolenie i poniesie koszty. Przedmiot zamówienia obejmuje również i inne prace towarzyszące, m. in.: 1) zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz wody, energii na cele budowlane, a także prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., 2) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, 3) oznakowanie i zabezpieczenie dróg publicznych w rejonie prowadzonych robót, opracowanie czasowej organizacji ruchu, gdy dotyczy 4) opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, 5) naprawę zinwentaryzowanych urządzeń podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, gdy dotyczy, 6) uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego, 7) dokonywanie uzgodnień z właścicielami posesji przyległych do pasa drogowego w zakresie terminu wykonywania robót uniemożliwiających tymczasowo dojazd do posesji ( gdy dotyczy), 8) nadzór przedstawicieli służb technicznych zarządców sieci i urządzeń podziemnych, jeśli jest on wymagany. 2. Wykonawca jest zobowiązany do porównania zgodności przekazanych opracowań - w szczególności formularze pn. przedmiary robót - zał. nr 1a, jak i zapisów niniejszego ogłoszenia, propozycji umowy, itp., i w przypadku jakichkolwiek niezgodności, wątpliwości zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykazywanie przez wybranego wykonawcę niezgodności (dla zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia), w ww. dokumencie po terminie składania ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej, zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, określa następujące wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę a także Podwykonawcę na podstawie mowy o pracę osób wykonujących roboty ( czynności) w zakresie realizacji niniejszego zamówienia, wskazane przez zmawiającego, jeżeli ich wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 par. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r. poz. 1502 ze zm.): 1) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę to: - wykonywanie robót budowlanych szczegółowo określonych w przedmiarach robót – zał. nr 1a do niniejszej siwz - tj. czynności (związane z przebudową dróg w ww. częściach), tzw. pracowników fizycznych, z wyłączeniem kadry kierowniczej, osób kierujących budową, pracowników administracyjnych, a także wykonujących obsługę geodezyjną i dostawców materiałów; 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych: – wykonawca w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy, przedłoży zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych są zatrudnione na podstawie umowy o pracę zarówno przez wykonawcę jak i podwykonawców. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, - rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, - podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; W przypadku wystąpienia zmian dot. zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane przez zamawiającego, wykonawca ma obowiązek w terminie do 3 dni od ich zaistnienia zgłosić na piśmie zmianę zamawiającemu. 3) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań o których mowa w art. 29 ust 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, a także sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań: - w trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów np. kopii zanonimizowanych umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy, umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, a informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu, stanowisko, powinny być możliwe do zidentyfikowania, lub zaświadczeń właściwego oddziału ZUS, potwierdzających opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, poświadczonych za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę, lub kopii dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika, pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowango w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, itp., b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, d) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający ma prawo do skierowania wniosku do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. 5. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w propozycji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: siwz) podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli , składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do siwz; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do siwz; 3) wykonawca, który polega na zdolnościach ( zasobach) innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 7 do siwz); 4) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części VI; 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części VI , składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. 7) kosztorysy ofertowe opracowane na podstawie załączników nr 1a pn. przedmiary robót na wyszczególnione przez zamawiającego części, na które zostanie złożona oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach