Przetargi.pl
Przebudowa dostrzegalni przeciwpożarowych położonych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba

PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, Sikorskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. +48 15 8467452 , fax. +48 15 8467377
  • Data zamieszczenia: 2018-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Nowa Dęba
    Sikorskiego 2
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. +48 15 8467452, fax. +48 15 8467377
    REGON: 83001774200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nowadeba.lublin.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dostrzegalni przeciwpożarowych położonych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn: „Przebudowa dostrzegalni przeciwpożarowych położonych na terenie Nadleśnictwa Nowa Dęba.” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiary robót, dokumentacja projektowo- techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: Przedmiar robót— załącznik nr 1 do SIWZ, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -załącznik nr 2 do SIWZ; Dokumentacja projektowo – techniczna- załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1. Przebudowa istniejącej wieży przeciwpożarowej w leśnictwie Berówka, Lokalizacja – obr. ewid. Alfredówka (Buda Stalowska), działka nr ewid. 1191, obręb ewidencyjny Alfredówka, powiat tarnobrzeski, gmina Nowa Dęba; oddział: 05-03-1-01-84-c-00. Wieża stalowa będąca przedmiotem przebudowy jest przestrzenną konstrukcją kratową o wysokości H=35m. Całkowita wysokość, uwzględniając wyniesione fundamenty ponad poziom terenu oraz kabinę obserwatora wynosi około 37,5m. Wieża na całej długości jest zbieżna, rozstaw krawężników u jej podstawy wynosi 2,38m, na szczycie 0,75m. Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje zabezpieczenie placu budowy, demontaż istniejących instalacji, anten oraz kabiny obserwatora, izolacja przeciwwilgociowa fundamentu, pionowanie wieży wraz z remontem połączeń przegubowych, wymiana skorodowanych śrub i pomostów, montaż wzmocnienia wieży i wsporników, czyszczenie strumieniowo cierne (piaskowanie) konstrukcji wieży, malowanie konstrukcji, wykonanie przyłącza elektrycznego, remont ogrodzenia, opracowanie dokumentacji powykonawczej. Część 2. Przebudowa istniejącej wieży przeciwpożarowej w leśnictwie Krasiczyn. Lokalizacja – Durdy, działka nr ewid. 1929/6, obręb ewidencyjny Durdy, powiat tarnobrzeski, gmina Baranów Sandomierski; oddział: 05-03-3-14-24-n-00; Wieża stalowa będąca przedmiotem przebudowy jest przestrzenną konstrukcją kratową o wysokości H=35,2m. Całkowita wysokość, uwzględniając wyniesione fundamenty ponad poziom terenu oraz kabinę obserwatora wynosi około 37,7m. Wieża na całej długości jest zbieżna, rozstaw krawężników u jej podstawy wynosi 2,36m, na szczycie 0,77m. Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje zabezpieczenie placu budowy, demontaż istniejących instalacji, anten oraz kabiny obserwatora, wykonanie tymczasowego zabezpieczenia wieży, wzmocnienie fundamentu, izolacja przeciwwilgociowa fundamentu, pionowanie wieży wraz z remontem połączeń przegubowych, wymiana skorodowanych śrub i pomostów, montaż wzmocnienia wieży i wsporników, czyszczenie strumieniowo cierne (piaskowanie) konstrukcji wieży, malowanie konstrukcji, remont instalacji elektrycznej, remont ogrodzenia, opracowanie dokumentacji powykonawczej. Część 3. Remont istniejącego masztu przeciwpożarowego w leśnictwie Bojanów.Lokalizacja – Bojanów, działka nr ewid. 3615/1, obręb ewidencyjny Bojanów, powiat stalowowolski, gmina Bojanów; oddział: 05-03-2-06-265-k-00; Maszt stalowy będący przedmiotem remontu jest konstrukcją o wysokości 34m z zamontowaną na jej szczycie kabiną dostrzegalni przeciwpożarowej. Tron masztu na całej długości wykonany jest z rury o średnicy 508mm i grubości ścianki 11mm. Komunikacja odbywa się za pomocą schodów umieszczonych wokół trzonu masztu. Odciągi masztu wykonane z liny o średnicy 22mm, trzon masztu posadowiony na stopie fundamentowej żelbetowej, odciągi zakotwione w blokach oporowych żelbetowych. Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje zabezpieczenie placu budowy, rektyfikację sił w odciągach wraz z ich konserwacją, wymiana skorodowanych śrub, demontaż zbędnych skrzynek i anten, wymiana skorodowanych elementów, czyszczenie konstrukcji poprzez szczotkowanie oraz malowanie, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej fundamentów, remont instalacji zasilającej i uziemiającej, opracowanie dokumentacji powykonawczej. 3.Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot umowy nieodpłatnej gwarancji jakości na okres nie krótszy niż 60 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót. Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne wykonawca będzie ponosił na zasadach określonych w kodeksie cywilnym (5 lat). 4.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia robót zamiennych w stosunku do przewidywanych dokumentacją projektową. 5.Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia, w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami. 6.Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami dotyczącymi bhp przy wykonywaniu robót budowlanych tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401), przepisami ppoż. oraz zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru. 7.Roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, wymogami niniejszej SIWZ, z należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością i właściwą organizacją pracy. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację właściwości użytkowej lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w/w dokumenty najpóźniej przy odbiorze końcowym zadania. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: Polskie Normy; polskie aprobaty techniczne; polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych; krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2016.1570 tj. z dnia 2016.09.28). 8.Użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 7 i 29 ustawy PZP, a mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje materiały równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały zostały zmienione i określić, jakie materiały w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie tych materiałów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca i zrealizuje inwestycję w nieprzekraczalnym czasie zadeklarowanym przez Wykonawcę w ofercie. 9.Wykonawcy mają możliwość dokonania wizji lokalnej obiektów przeznaczonych do modernizacji i remontu oraz terenu pod budowę masztu antenowego w celu zapoznania się z warunkami realizacji zadania oraz stanem technicznym istniejących wież. 10.Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonywania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 11.Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia, polegające na pracach: robotach ogólnobudowlanych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy tekst jedn.: Dz.U. z 2018 poz. 108). Realizacja tego postanowienia będzie kontrolowana przez Zamawiającego przede wszystkim w oparciu o oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących ww. czynności składane przed przystąpieniem do realizacji zamówienia oraz w trakcie jego realizacji. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 13 do SIWZ. Zamawiający może żądać również innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie oraz stosować sankcje z tytułu braku spełnienia opisanego wyżej wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: - dla części nr 1 - 1 900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset zł i 00/100 zł), - dla części nr 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł i 00/100 zł), - dla części nr 3 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset zł i 00/100 zł), 2.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. tj: 25.05.2018 r. godz.9:00 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta BGŻ S.A. O/Tarnobrzeg 36-2030-0045-1110-0000-0020-9850 z dopiskiem: „WADIUM – Nr zamówienia: SA.270.2.6.2018”). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formie dokumentów, o których mowa w ust.3 pkt 2-5, należy złożyć w oryginale w pokoju nr 13 Zamawiającego - w terminie przewidzianym na składanie ofert, lub dołączyć do oferty, w sposób, który pozwoli bez zdekompletowania oferty zwrócić oryginał dokumentu Wykonawcy. 6.Wadium wnoszone w formie poręczeń i gwarancji musi w swej treści gwarantować bezwarunkową wypłatę pieniędzy na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia sytuacji, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z zastrzeżeniem pkt 9 poniżej, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie innej omyłki, polegającej na niezgodności treści oferty ze SIWZ niepowodującej istotnych zmian w treści oferty, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje do tego warunku żadnego opisu wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca będzie zobowiązany złożyć (bez wezwania) do Zamawiającego oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11do SIWZ) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach