Przetargi.pl
Przebudowa dostosowawczą pomieszczeń po pralni na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej w szpitalu w Hajnówce ul. Doc. A. Dowgirda 9, w systemie zaprojektuj i wybuduj

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 17-200 Hajnówka, ul. Doc. Adama Dowgirda 9
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 684 26 79 , fax. 85 684 26 79
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Doc. Adama Dowgirda 9 9
    17-200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 684 26 79, fax. 85 684 26 79
    REGON: 05058250000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dostosowawczą pomieszczeń po pralni na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej w szpitalu w Hajnówce ul. Doc. A. Dowgirda 9, w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej dla potrzeb remontu i przebudowy dostosowawczej pomieszczeń po pralni na potrzeby Dziennego Domu Opieki Medycznej w Szpitalu w Hajnówce ul. Doc. A. Dowgirda 9, a następnie wykonanie robót remontowo - budowlanych oraz instalacyjnych na podstawie wykonanego przez Wykonawcę i zatwierdzonego przez Zamawiającego projektu. Obiekt będący przedmiotem wykonania zlokalizowany jest w zespole budynków A,B,C,D,E szpitala SP ZOZ w Hajnówce przy ul. Doc. A. Dowgirda 9 na działce nr geod. 3038/20, obejmuje w swym zakresie część pomieszczeń po pralni. Przebudowa i remont obejmuje część pomieszczeń na parterze po pralni w bloku E. Powierzchnia użytkowa objęta remontem ok. 251,4 m2 . 2. Wykonawca w ramach wykonania przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie do opracowania w sposób kompletny i zgodny zarówno z zasadami tworzenia n/w dokumentów jak i obowiązującymi przepisami, kompletnej dokumentacji zawierającej: 2.1. Projekty budowlane - w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na roboty budowlane. 2.2. Projekty instalacji wodno - kanalizacyjnej i c.o. 2.3. Projekty wykonawcze instalacji elektrycznych wewnętrznych. 2.4. Projekty wykonawcze instalacji teletechnicznej (telefonicznej, telewizyjnej i komputerowej). 2.5. Projekty wykonawcze instalacji sygnalizacji p-poż i dźwiękowego systemu ostrzegania (DSO). 2.6 Kompleksowe Specyfikacje Techniczne Warunków Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2.7. Przedmiary i kosztorysy robót - z podziałem na poszczególne wyżej wymienione branże. 2.8. Dokumentację projektową należy opracować na podstawie Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ w uzgodnieniu z Zamawiającym. 2.9. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych dokumentów formalnoprawnych (w tym warunków technicznych) i uzgodnień potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkich niezbędnych pozwoleń warunkujących rozpoczęcie prac budowlanych, a także pozwoleń na użytkowanie. 2.10. Przeprowadzenie konsultacji roboczych z Zamawiającym na etapie projektowania oraz zorganizowania spotkań w celu uściślenia przyjętych rozwiązań projektowych, standardu wykończenia i wyposażenia; 3. Planowany zakres robot budowlanych/prac obejmuje: a. Rozbiórkę części istniejących ścian działowych i wyposażenia pralni. b. Rozbiórkę części posadzek. c. Demontaż części instalacji wewnętrznych. d. Wykonanie ścianek działowych w nowym podziałem pomieszczeń. e. Wykonanie posadzek. f. Wykonanie okładzin ściennych ceramicznych w łazienkach i fartuchów przy umywalkach. g. Wstawienie nowej i częściową wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej. h. Montaż wyposażenia: biały montaż. i. Wykonanie instalacji wewnętrznych (wg opracowań branżowych- elektryczne, teletechniczne, SAP, DSO). j. Wykonanie schodów zewnętrznych i podjazdu dla osób poruszających się na wózkach. k. Wykonanie utwardzenia nawierzchni z kostki polbrukowej - chodnik i parking na 5 miejsc postojowych w tym dwa dla niepełnosprawnych. l. Wykonanie badań i pomiarów wymienionych w dokumentacji oraz badań jakości wody i stężenia substancji szkodliwych w powietrzu. W skład pomieszczeń DDOM wchodzić będzie: Nr pom nazwa Pow użytkowa [m2] Część objęta remontem dostosowawczym 251,4 1 Wiatrołap 4,0 2 Korytarz 62,6 3 pomieszczenie ze stołami i krzesłami, służące jako miejsce spotkań i jadalnia, pomieszczenie kuchenne lub aneks kuchenny wyposażony w sprzęt, urządzenia i naczynia do przygotowania i spożywania posiłku, pomieszczenie z zestawem wypoczynkowym i sprzętem audiowizualnym wspólne z terapią zajęciową oraz jadalnią 35,4 4 dyżurka pielęgniarska 16,8 5 pomieszczenie dla chorych częściowo leżących z co najmniej 2 łóżkami na 10-15 uczestników programu, szafką przyłóżkową oraz umywalką w pomieszczeniu; 19,8 6 gabinet diagnostyczno-zabiegowy 15,6 7 dyżurka lekarska 16,2 8 gabinet pracy psychologa z pełnym wyposażeniem 15,6 9 pomieszczenia do rehabilitacji leczniczej 20,5 10 pomieszczenia do rehabilitacji leczniczej 19,8 11 wc mężczyzn 3,0 12 wc personelu 3,0 13 wc kobiet 3,3 14 łazienka z umywalką, prysznicem i krzesełkiem wraz z uchwytami oraz wydzielonym pomieszczeniem na środki przeznaczone do pielęgnacji i higieny 7,5 15 szatnia 8,4 do wykorzystania istniejące pomieszczenia bez remontu 30,4 16 pomieszczenie lub miejsce na sprzęt medyczny i bieliznę pościelową 30,4 RAZEM CAŁOŚĆ 281,8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452151008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w kwocie: 10.000,00zł 2. W zależności od wyboru oferenta, wadium może być wniesione w: -pieniądzu, (wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. 76 1020 1332 0000 1902 0037 4843 i wnosi się przed terminem składania ofert), -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych , -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.), Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a. ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach