Przetargi.pl
Ochrona i dozór mienia w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach przy ul. Sejneńskiej 84 oraz monitorowanie szaletu miejskiego przy ul. Noniewicza 71A w Suwałkach

Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 84
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 566 78 55 , fax. 87 565 99 26
  • Data zamieszczenia: 2016-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Suwałkach
    ul. Sejneńska 84 84
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 566 78 55, fax. 87 565 99 26
    REGON: 20066207700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.suwalki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona i dozór mienia w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach przy ul. Sejneńskiej 84 oraz monitorowanie szaletu miejskiego przy ul. Noniewicza 71A w Suwałkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona i dozór mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w siedzibie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńska 84, oraz monitorowanie szaletu miejskiego przy ul. Noniewicza 71A w Suwałkach. W zakres bezpośredniej ochrony siedziby wchodzi ochrona budynków oraz terenu obiektu przy ul. Sejneńskiej 84. 2. Dodatkowo, Wykonawca zapewni funkcjonowanie grupy interwencyjnej, której zadaniem będzie patrolowanie (raz dziennie) szaletu miejskiego przy ul. Noniewicza 71A w Suwałkach oraz wsparcie ochrony obiektów (przy ul. Sejneńskiej 84 oraz ul. Noniewicza 71A) - na wezwanie dyżurującego pracownika ochrony, podczas wystąpienia sytuacji zagrożenia. Grupa interwencyjna sporządzi notatkę z każdej kontroli (przeprowadzonej wskutek patrolu oraz interwencji), w której wykaże zaobserwowane nieprawidłowości. 3. Wykonawca obejmie całodobową ochroną szalet miejski przy ul. Noniewicza 71A w Suwałkach poprzez kontrolę obrazu z monitoringu znajdującego się w budynku szaletu. Dyżurujący pracownik ochrony po zaobserwowaniu sytuacji zagrożenia skontaktuje się z grupą interwencyjną, która uda się na interwencję. 4. Czas reakcji grupy interwencyjnej w sytuacjach, o których mowa w pkt. 2 i 3, nie może być dłuższy niż 10 minut od momentu zgłoszenia przez strażnika pełniącego dyżur. 5. Ochrona obiektu przy ul. Sejneńskiej 84 w Suwałkach obejmuje wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami, dozór - posterunek jednoosobowy: a) w dni robocze (od poniedziałku do piątku) - od godz. 15:00 do godz. 6:00 dnia następnego; b) w soboty oraz dni wolne od pracy - całodobowo. Do zakresu obowiązków Wykonawcy należy obchód całego obiektu. 6. Teren bazy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach zaznaczony jest na mapie stanowiącej Załącznik nr 10 do SIWZ. 7. Wykonawca ma obowiązek wykonać plan ochrony obiektu przy ul. Sejneńskiej 84 w Suwałkach w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy. 8. Wykonawca złoży upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi pisemne raporty dotyczące zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas służby - niezwłocznie po zdarzeniu, nie później niż w ciągu 24 godzin. 9. Wykonawca będzie prowadził książki dyżurów i raportów z przebiegu służby. 10. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa projekt umowy - załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach w Banku PKO SA O/Suwałki nr 08 1240 3363 1111 0010 4425 3775 w terminie do dnia 24.03.2016 r. do godz. 10:00. 4. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w oryginale w sekretariacie Zarządu Dróg i Zieleni w Suwałkach, ul. Sejneńskiej 82, (pokój nr 115) przed upływem terminu składania ofert. (Wykonawca dla celów dowodowych powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w sekretariacie ZDiZ). 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.suwalki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach