Przetargi.pl
Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż Odry (ul. Podwale w Brzegu Dolnym) w „Krainie Łęgów Odrzańskich”

Gmina Brzeg Dolny ogłasza przetarg

  • Adres: 56120 Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 319 51 17 , fax. 71 319 56 83
  • Data zamieszczenia: 2019-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeg Dolny
    ul. Kolejowa 29
    56120 Brzeg Dolny, woj. dolnośląskie
    tel. 71 319 51 17, fax. 71 319 56 83
    REGON: 93193493400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzegdolny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż Odry (ul. Podwale w Brzegu Dolnym) w „Krainie Łęgów Odrzańskich”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa, biegnącej wzdłuż rzeki Odry, ulicy Podwale w Brzegu Dolnym na ścieżkę pieszo-rowerową o nawierzchni bitumicznej z utwardzonymi poboczami. 2. Nieużytkowana droga zostanie przebudowana i na nowo zagospodarowana jako ścieżka pieszo-rowerowa wraz z punktem postojowym wyposażonym w: - stojak na rowery aluminiowy na 8 rowerów - ( szt 1) - urządzenie do rekreacji dla dorosłych fitness – Ławka +prostownik pleców na pylonie - ( szt 1) - urządzenie zabawowe dla dzieci – panel edukacyjny „kółko i krzyżyk” - (szt 1) - ławo – stół na 8 osób – ( szt 2) - kosz na śmieci 40l – (szt 1) - nasadzenia: róża aptekarska, lawenda wąskolistna, głóg dwuszyjkowy W pasie ścieżki pieszo -rowerowej występują linie energetyczne podziemne, sieć wodociągowa, sieć telefoniczna. Całkowita długość ścieżki wynosi 630,15 mb. Na długości od km 0,000 do km 0+070,50 konstrukcja nawierzchni ścieżki składa się: 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego A11S 5 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego A11W 20 cm – podbudowa z kruszywa kamiennego stabilizowanego mechanicznie 0-31 mm Na długości od km 0+070,50 do km 0+630,15 konstrukcja nawierzchni ścieżki składa się: 4 cm – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego A11S 20 cm – podbudowa z kruszywa kamiennego łamanego stabilizowanego mechanicznie 0-31 mm Odwodnienie ścieżki będzie realizowane przez: - spadek poprzeczny - koryta ściekowe bet 60x50 15 cm – 23 mb - koryto z kostki betonowej o szer. 80 cm – 68 mb Dojścia i dojazdy wykonane będą z kostki bet. gr 8 cm na podbudowie o pow. – 115,55 m2 Istniejące schody i zejścia należy przebudować jako schody terenowe z kostki bet. gr 8 cm na warstwie stabilizacji Rm=5Mpa ograniczone obrzeżem bet. 8x30cm. Ogrodzenie z siatki od km 0+070 do km 0+150 należy zdemontować i ponownie zamontować. Zestawienie powierzchni: - pow. bitumiczna o szer. 3,00-3,50m - 1925,70m2 - pow. utwardzonych poboczy - 495,12m2 - pow. utwardzona z kostki bet. – 115,55m2 Prace porządkowe: - wywóz ziemi i gruzu - plantowanie formowanych skarp 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ (Dokumentacja projektowa). Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały – wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 4. Stosownie do postanowień § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, Zamawiający informuje, że w związku z przyjętą zasadą wynagrodzenia ryczałtowego, przedmiar zostaje załączony wyłącznie pomocniczo i nie stanowi części dokumentacji projektowej (załącznika nr 6 do SIWZ). 5. Przed złożeniem oferty wskazane jest wykonanie wizji lokalnej. 6. Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną i zobowiązany jest do sporządzenia inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 7. Zamawiający nie posiada i nie wskazuje miejsc na składowanie betonu z rozbiórki i gruntu. Wywóz na miejsce składowania wraz z kosztami utylizacji jest w gestii Wykonawcy i należy go skalkulować w ofercie wg. rzeczywistych odległości transportu i kosztów utylizacji. 8. Na przedmiot umowy Wykonawca udziela gwarancji i rękojmi. Minimalny okres gwarancji ustala się na 36 miesięcy. Okres rękojmi biegnie równolegle z okresem gwarancji. W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca gwarantuje nieodpłatne usunięcie wad. 9. Okres gwarancji (rękojmi) będzie punktowany zgodnie z opisem kryteriów oceny ofert zawartym w rozdziale 18 SIWZ. 10. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie: 1) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: –wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych; 2) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: – dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt 1 zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Dotyczy to także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, – Wykonawca na każde pisemne żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany, w terminie 5 dni, do przedstawienia dokumentów potwierdzających bieżące opłacanie składek i należnych podatków z tytułu zatrudnienia osób wskazanych w wykazie, o którym mowa w ust. 2. Zamawiający nie może zwracać się ze wskazanym żądaniem częściej niż 1 raz w miesiącu. – Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez wykonawcę (lub podwykonawcę i dalszego podwykonawcę); 3) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań , o których mowa w art. 29 ust. 3a: –Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanego obowiązku lub zmiany sposobu zatrudnienia określonych osób, również prawo odstąpienia od umowy i naliczenia dodatkowo kary umownej jak za nienależyte wykonanie zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania należy wnieść wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100). 2. Wadium można wnieść w formie: 1) pieniężnej; 2) poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowej; 4) gwarancji ubezpieczeniowej; 5) poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Szczegółowe postanowienia odnośnie wadium zawiera SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach