Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów

Gmina Wołów ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, Rynek 34
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713191305 , fax. 713191303
  • Data zamieszczenia: 2023-09-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wołów
    Rynek 34
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 713191305, fax. 713191303
    REGON: 931935000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Wołów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Modernizacja drogi gminnej w Krzydlinie Wielkiej”.W ramach zadania przewiduje się wykonanie przebudowy drogi wewnętrznej, którą zaprojektowano w istniejącym pasie drogowym. Przewiduje się usunięcie istniejącej nawierzchni jezdni z płyt betonowych drogowych. Projektowaną niweletę ukształtowano w sposób umożliwiający odprowadzenie wód opadowych na przydrożne pobocza oraz zieleńce. Zaprojektowano jezdnię o nawierzchni bitumicznej i szerokości zmiennej, dostosowanej do miejscowych warunków terenowych. Wzdłuż jezdni projektuje się pobocza utwardzone kruszywem łamanym 0/31,5. Projekt zakłada uzupełnienie i rekultywację terenu zielonego w obrębie pasa drogowego. Zaprojektowano zjazdy do posesji o konstrukcji nawierzchni analogicznej jak droga główna. Zjazdy zakończono krawężnikami najazdowymi o wymiarach 15x22 cm ze światłem 2 cm, ułożonymi na ławie z betonu C12/15, grubości 10 cm. Do wyokrąglenia łuków zastosowano promień R=3 m.Na istniejącej infrastrukturze podziemnej w pasie projektowanej jezdni znajduje się armatura zakończona zaworami, zasuwami i włazami studni, które należy wyregulować wysokościowo dopasowując do nowych rzędnych wysokościowych. W trakcie regulacji, skrzynki i włazy, które ulegną uszkodzeniu i nie będą nadawały się do ponownego obudowania należy wymienić na nowe. Roboty należy wykonywać w porozumieniu z Zarządcą sieci. Na czas remontu istniejące tabliczki orientacyjne na słupkach należy zdemontować i ponownie zamontować po zakończeniu prac.Woda opadowa z jezdni i poboczy odprowadzana będzie za pomocą spadków podłużnych i poprzecznych na zieleńce znajdujące się w terenie pasa drogowego. Pochylenie poprzeczne jezdni zaprojektowano jako jednostronne (w stronę istniejącego rowu) lub daszkowe o nachyleniu 2%.Projekt zakłada rekultywację terenu w granicach pasa drogowego poprzez uzupełnienie gruntem i obsiew trawą na warstwie humusu gr. 10 cm. Drzewa kolidujące z inwestycją należy usunąć. Wycinka zieleni objęta jest odrębną procedurą administracyjną jednak nasadzenia i wycinka są objęte niniejszym postępowaniem.Pod zjazdem z drogi powiatowej należy wykonać remont istniejącego przepustu. Zaprojektowano wymianę istniejącego przepustu na HDPE Ø600. Długość przepustu wynosi 6,4 m. Rura przepustu powinna być ułożona w spadku 1,5% w kierunku zachodnim, na 5 cm warstwie podsypki piaskowej oraz 10 cm warstwie fundamentu z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. Wlot i wylot projektowanego przepustu zaplanowano jako zabezpieczone ściankami czołowymi prefabrykowanymi o grubości 14 cm, posadowionymi na fundamencie betonowym. Na długości 2 m przed wlotem i wylotem przepustu zaprojektowano renowację i umocnienie jego skarp płytami MEBA wypełnionymi humusem i obsianymi trawą. Na dnie przy wlocie i wylocie należy ułożyć płyty MEBA wypełnione żwirem, na warstwie kruszywa zagęszczonego do wskaźnika zagęszczenia Is=1,00 gr. 10 cm. Pozostałe fragmenty należy przywrócić do stanu istniejącego poprzez humusowanie i obsiew trawą.W ramach kontraktu przewiduje się wprowadzenie zastępczej i docelowej organizacji ruchu.Szczegółowe informacje o projektowanych rozwiązaniach technicznych zawarto w dokumentacji projektowej, która stanowi załączniki do SWZ.W ramach inwestycji przewidziano przebudowę ul. Mickiewicza na długości ok. 388 mb. Jezdnię obramowano krawężnikiem granitowym 15x30 cm na ławie betonowej z oporem wystawionym na 12 cm nad nawierzchnię. Zakłada się wykorzystanie istniejących krawężników. Zaprojektowano chodnik przyległy do jezdni o szerokości 2,0 m od początku opracowania do skrzyżowania z ul. Wiejską, 3,0 m od skrzyżowania z ul. Chopina do zjazdu w km 0+383,20 oraz 2,5 m od zjazdu w km 0+383,20 do końca opracowania. Zjazdy indywidualne zaprojektowano z kostki betonowej do granicy pasa drogowego. Przyjęto szerokość zjazdów 3,5 – 4,5 m. Od strony jezdni zaprojektowano krawężnik obniżony o wymiarach 15x22 cm na ławie betonowej z oporem wystawiony na 2 cm nad nawierzchnię. W celu obsługi terenów i działek przylegających do pasa drogowego zaprojektowano przebudowę zjazdów.Pochylenie poprzeczne jezdni zaprojektowano jako jednostronne o spadku 2% na łuku poziomym w kilometrze 0+070,99 – 0+076,01 i daszkowe o spadku 2% na pozostałym odcinku. Zmianę pochylenia zaprojektowano na długości krzywej przejściowej.Chodniki obramowano obrzeżami betonowymi szerokości 8 cm ułożonymi na ławie betonowej z oporem. Spadek poprzeczny na zjazdach dostosowany jest do konfiguracji terenu. Maksymalne pochylenie na zjazdach wynosi 5%, przy czym w obrębie chodnika należy zachować spadek jak dla chodnika. Droga w profilu jest zbliżona do terenu istniejącego ze względu na konieczność zapewnienia powiązania z istniejącymi skrzyżowaniami, zjazdami. Pochylenia niwelety przyjęto w przedziale 0,71 – 3,68%. Załomy wygładzono łukami pionowymi o promieniach łuków 600 – 5 000 m. Pochylenie poprzeczne i podłużne dobrano tak, aby wody opadowe z projektowanych nawierzchni odprowadzać powierzchniowo do projektowanej kanalizacji deszczowej w ul. Mickiewicza.Komunikacja terenów przyległych pozostaje bez zmian. Pozostawiono istniejące zjazdy z dróg dostosowując nawierzchnię i ukształtowanie do projektowanych ciągów.Zaprojektowano tereny zielone pełniące funkcję izolacyjną. Zaprojektowano pas terenu zielonego o szerokości 1,2 – 1,7 m od krawędzi jezdni do granicy pasa drogowego. W pasie tym znajdują się znaki drogowe.Na przedmiotowym odcinku występują istniejące parkingi. Przewidziano uzupełnienie nawierzchni parkingów w granicach pasa drogowego.Woda opadowa z terenów utwardzonych zlokalizowanych w pasie drogowym ul. Mickiewicza odprowadzana będzie powierzchniowo do ulicznych wpustów deszczowych i do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej, która włączona zostanie do istniejącego systemem kanalizacji deszczowej w pobliżu skrzyżowania ul. Mickiewicza z ul. Księcia B. Wysokiego.W celu odwodnienia projektowanego odcinka drogi projektuje się budowę sieci kanalizacji deszczowej o długości ok. 345m. W związku z powyższym do likwidacji przeznaczono ok. 65 m istniejącej sieci kanalizacji deszczowej kd160 – kd300 między skrzyżowaniem ul. Mickiewicza z ul. Wąską i skrzyżowaniem ul. Mickiewicza z ul. Ks. B. Wysokiego. Sieć kanalizacji deszczowej przewidziano wykonać z rur PP klasy SN10 (10 kN/m2) DN200 ÷ DN600 łączonych na uszczelkę i studni betonowych, szczelnych, prefabrykowanych o średnicy DN1000 oraz DN1200, wyposażonych w włazy żeliwne klasy D400 i stopnie złazowe. Wody opadowe i roztopowe z pasa drogowego skierowane będą do ulicznych wpustów deszczowych za pomocą systemu pochyleń podłużnych i spadków poprzecznych. Studzienki wpustów deszczowych wyposażone będą w osadniki i kosze do wyłapywania zanieczyszczeń. Studzienki wpustów deszczowych wykonać należy z szczelnych, prefabrykowanych wpustów betowych DN500 i wyposażyć w kraty żeliwne klasy D400. Ze względu na włączenie się projektowaną siecią kanalizacji deszczowej do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej kd300 w pobliżu skrzyżowania ul. Mickiewicza z ul. Księcia Bolesława Wysokiego projektuje się wykonanie zbiornika retencyjnego wraz z regulatorem przepływu Qo = 15 dm3/s. Zbiornik retencyjny będzie miał na celu przetrzymanie wód deszczowych i roztopowych z części przebudowanej ul. Mickiewicza przed wlotem do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej. Do projektowanej sieci kanalizacji deszczowej przepięta zostanie także istniejąca sieć kd300 z ul. Chopina oraz zostanie wykonane odejście do podpięcia ul. Wiejskiej.W ramach inwestycji przewiduje się dobudowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej Holland gr. 8 cm, o szerokości zmiennej od 1,25 m do 2,0 m. Od strony jezdni chodnik należy ograniczyć krawężnikiem betonowym 15x30 cm wystającym na 12 cm, ułożonym na ławie z betonu C12/15 z oporem o grubości 10 cm. Od strony zieleńca chodnik należy ograniczyć obrzeżem betonowym 8x30 cm ułożonym na ławie z betonu C12/15 o grubości 10 cm. Zjazdy, podobnie jak chodniki, wykonane będą z kostki betonowej o gr. 8 cm o szerokości 3,5 m, zakończone skosami 1:1 i obramowane z 3 stron obrzeżami betonowymi 8x30 cm. Od strony jezdni zastosowano krawężnik najazdowy betonowy 15x22 cm na ławie z betonu C12/15 z oporem o gr. 10 cm. Wzdłuż krawężnika zaprojektowano ściek z kostki betonowej 16x16 cm ułożonej na ławie z betonu C12/15 o grubości 12 cm i obniżony względem krawędzi jezdni o 3 cm po stronie wschodniej oraz 2 cm po stronie zachodniej. Ścieki przykrawężnikowe należy wykonać po wcześniejszym wyrównaniu istniejącej krawędzi jezdni, a po ich wykonaniu, styk jezdni i ścieku należy wypełnić bitumiczną masą zalewową. Na odcinkach 0+150 – 0+170 i 0+263 – 0+295, gdzie nie ma możliwości usytuowania ścieku poza krawędzią istniejącej jezdni, należy go wykonać w ramach istniejącej szerokości jezdni. Na odcinku 0+168 – 0+193 wykonano poszerzenie istniejącej nawierzchni bitumicznej.Konstrukcję chodnika należy wykonać na podłożu gruntowym o grupie nośności G1. W przypadku stwierdzenia występowania w podłożu gruntów innych niż G1 założono podniesienie ich nośności do klasy G1 poprzez zastosowanie dodatkowej warstwy gruntu niewysadzinowego stabilizowanego spoiwem hydraulicznym o grubości 15 cm i Rm=1,5MPa zarówno dla chodników, jak i zjazdów oraz Rm=2,5 MPa dla poszerzenia jezdni.Odwodnienie jezdni realizowane będzie za pomocą jednostronnego, 2% spadku poprzecznego chodnika (w stronę jezdni) oraz spadkiem podłużnym odprowadzającym wody opadowe do projektowanego wzdłuż jezdni ścieku przykrawężnikowego o szerokości 16 cm z kostki betonowej. Następnie wody kierowane będą za pomocą ścieków przykrawężnikowych do projektowanych wpustów, które będą podłączone do istniejącej kanalizacji deszczowej. W miejscu wylotu istniejącej kanalizacji do rowu wyregulowano istniejącą skarpę oraz zastosowano umocnienie dna rowu i skarpy za pomocą kostki brukowej betonowej zatopionej w betonie.Na odcinku objętym opracowaniem zinwentaryzowano 2 przepusty znajdujące się na cieku Struga Mojęcicka, przepust o konstrukcji żelbetowej, skrzynkowej oraz przepust składający się z 2 rur o średnicy 500 mm. Ścianki czołowe od strony wschodniej mają konstrukcję żelbetową, od strony zachodniej ceglaną. Ze względu na fakt, iż ściana czołowa ceglana jest w bardzo złym stanie technicznym, przewidziano jej remont. Należy ją oczyścić, a następnie uzupełnić zaprawą spoiny, w których są ubytki. Zniszczoną górną warstwę cegieł należy skuć, odmurować i uzupełnić 6 warstw na długości ściany czołowej. Ścianki żelbetowe należy oczyścić z wykwitów przy pomocy preparatów do tego przeznaczonych, skuć luźne i skorodowane warstwy betonu, a zdrową powierzchnię oczyścić. Następnie powierzchnię „starego” betonu należy obficie zwilżyć wodą i po wstępnym przyschnięciu nałożyć warstwę kontaktową z zaprawy mineralnej. Ubytki należy wypełnić zaprawą na bazie cementu oraz PCC. Na koniec całą powierzchnię betonową zabezpieczyć powłoką antykarbonatyzacyjną barwioną na kolor szary (RAL 7045). Bariery w obrębie przepustów należy dokładnie oczyścić przy pomocy piaskowania do powierzchni nieskorodowanej. Następnie pomalować podkładową farbą antykorozyjną opartą na modyfikowanych alkidach oraz farbą nawierzchniową opartą na mieszance żywic alkidowych i uretanowych, zachowując biało (RAL 9010) – niebieską (RAL5010) kolorystykę stanu istniejącego.W projekcie nie przewiduje się wycinki drzew ani krzewów. Należy dokonać cięć pielęgnacyjnych gałęzi drzew i krzewów kolidujących ze skrajnią drogową, znajdujących się w pobliżu istniejących przepustów.Projektuje się remont jednego istniejącego wpustu (Wp6) poprzez wymianę na nowy wraz z przykanalikiem oraz budowę pięciu nowych wpustów (Wp1-Wp5) wraz z przykanalikami podłączonymi do istniejącej kanalizacji deszczowej, zlokalizowanej w poboczu drogi gminnej.Projektuje się remont fragmentu istniejącej kanalizacji deszczowej od studni (D1) do wylotu (W1) poprzez wymianę studni na nową oraz wymianie rury na nową o tej samej średnicy. Projektowany remont kanalizacji deszczowej obejmuje rury DN 200 PVC-U SN-8 łączone kielichowo oraz studnie betonową DN1000 (D1) zgodnie z projektem zagospodarowania terenu wraz z remontem wylotu W1. Na studni należy zastosować właz kanałowy żelbetowy, samoblokujący bez części ruchomych, o średnicy DN600 klasy D400. Studnia betonowa powinna spełniać wymogi normy PN-EN 1917. Wody opadowe będą odprowadzane z jezdni za pomocą projektowanych 6 wpustów ulicznych oraz przykanalików do istniejącej kanalizacji deszczowej za pomocą istniejących studni rewizyjnych. Jedynie wpust nr Wp2 będzie podłączony na trójnik bezpośrednio do istniejącego kanału deszczowego w rejonie przystanku autobusowego.W ramach inwestycji planuje się wykonać przebudowę istniejących dróg osiedla zlokalizowanego pomiędzy ulicami S. Żeromskiego oraz M. Curie – Skłodowskiej w Wołowie. Łączna długość objętych opracowaniem dróg wynosi około 2030m, w tym: 1) przebudowywany odcinek ul. Zbigniewa Herberta – długości około 250m; 2) przebudowywany odcinek ul. Jacka Kaczmarskiego – długości około 510m; 3) przebudowywany odcinek ul. ks. Jana Twardowskiego – długości około 100m; 4) przebudowywany odcinek ul. Jacka Kaczmarskiego (boczna) – długości około 50m; 5) przebudowywany odcinek ul. ks. Józefa Tischnera – długości około 140m; 6) przebudowywany odcinek ul. Stanisława Lema – długości około 100m; 7) przebudowywany odcinek ul. G. Herlinga - Grudzińskiego – długości około 480m; 8) przebudowywany odcinek ul. Marka Hłaski – długości około 70m; 9) przebudowywany odcinek ul. Józefa Czapskiego – długości około 170m; 10) przebudowywany odcinek ul. Czesława Miłosza – długości około 160m; Ulice Jacka Kaczmarskiego oraz G. Herlinga – Grudzińskiego zaprojektowano jako drogi o parametrach klasy L – lokalne. Pozostałe ulice objęte opracowaniem zaprojektowano jako drogi klasy D – dojazdowe. Do obsługi ruchu pieszego zaprojektowano chodniki oraz dojścia piesze do posesji. Do obsługi przyległych posesji i działek zaprojektowano zjazdy indywidualne, zachowując ich lokalizację. Nie planuje się wprowadzać zmian do istniejącego sposobu zagospodarowania terenów przyległych do inwestycji. Nie likwiduje się żadnego z istniejących zjazdów. W obszarze opracowania zaprojektowano 98 nowych miejsc postojowych dla pojazdów osobowych o wymiarach 2,5x6,0m oraz 5 miejsc dla pojazdów osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,6x6,0m. Łączna powierzchnia projektowanych miejsc postojowych wynosi około 1750m2. Planuje się wykonanie nawierzchni projektowanych jezdni, chodników, placów do selektywnej zbiórki odpadów, zjazdów oraz miejsc postojowych z kostki betonowej. Do odprowadzenia wód opadowych i roztopowych z obszaru inwestycji projektuje się budowę nowego odcinka kanalizacji deszczowej, składającego się ze studni rewizyjnych, wpustów ulicznych wraz przykanalikami, odwodnień liniowych oraz kanałów deszczowych. W ramach inwestycji zaprojektowano również przebudowę kolidującej sieci elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego. Planuje się wykonanie zieleńców, obsianych mieszanką traw. Konieczna jest wycinka części drzew i krzewów kolidujących z planowaną inwestycją. W ramach inwestycji zaprojektowano wykonanie nasadzeń kompensacyjnych - zieleni ozdobnej na terenach należącym do inwestora. Wody opadowe i roztopowe odprowadzone zostaną za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych do odbiorników w postaci istniejących i projektowanych wpustów deszczowych. Na potrzeby realizowanej inwestycji zakłada się wykonanie nowego odcinka sieci kanalizacji deszczowej. Kanalizacja deszczowa zostanie wykonana jako kanalizacja deszczowa grawitacyjna. Średnice sieci kanalizacyjnej w zakresie fi110 – fi300, spadki podłużne kanału deszczowego zgodne z wymaganiami prawnymi i normowymi.Zakres opracowania obejmuje przebudowę istniejącej, kolidującej sieci elektroenergetycznej – oświetlenia ulicznego.Należy zwrócić szczególną uwagę przy wykonywaniu robót na istniejący drzewostan. Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót przy korzeniach istniejących drzew i krzewów i dokonać ich zabezpieczenia. Wyznacznikiem zasięgu obszaru prac ręcznych jest zazwyczaj obrys korony drzewa.W ramach kontraktu przewiduje się wprowadzenie zmiany stałej organizacji ruchu. Przed wszczęciem postępowania w sprawie wydania decyzji o pozwoleniu na budowę dla Inwestycji sporządzono projekt organizacji ruchu, który stanowi odrębne opracowanie, zgodnie z §2 pkt. 1a Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. 2017 poz. 784 z późn. zmianami).Szczegółowe informacje o projektowanych rozwiązaniach technicznych zawarto w dokumentacji projektowej, która stanowi załączniki do SWZ.Uwaga:Zakres niniejszego postępowania obejmuje odcinek 2c wg dokumentacji kosztorysowej tzn. poniższe ulice:- przebudowywany odcinek fragment ul. Jacka Kaczmarskiego – długości około 200m; - przebudowywany odcinek ul. Stanisława Lema – długości około 100m; - przebudowywany odcinek ul. ks. Józefa Tischnera – długości około 140m; - przebudowywany odcinek ciągu pieszego nr 2 – długości około 160m.W ramach zadania przewiduje się zaprojektowanie i uzyskanie w imieniu Zamawiającego dokumentu uprawniającego do rozpoczęcia robót budowlanych oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację techniczną uzgodnioną z Zamawiającym dla zadania pn.: „Remont ul. Inwalidów Wojennych w Wołowie”. Przedmiotem opracowania projektowego i robót budowlanych jest wymiana nawierzchni drogowych (jezdnia i chodniki) w ulicy Kupieckiej w Wołowie oraz budowa brakującego odcinka ul. Batalionów Chłopskich wraz z chodnikiem i skrzyżowaniem z ul. Kupiecką. Przewidywany zakres opracowania obejmuje geodezyjne działki:Ul. Kupiecka - działka nr 80/1, 82/2 i 90 AM-43 obręb Wołów-Miasto, gm. Wołów Ul. Batalionów Chłopskich - działka nr 87, 89 AM-43 oraz 38 AM-48 obręb Wołów-Miasto, gm. Wołów Celem całego opracowania jest poprawa warunków ruchu i bezpieczeństwa ulicy Kupieckiej, połączenie jej z ul. Batalionów Chłopskich poprzez wykonanie skrzyżowania i dobudowa brakującego odcinka ul. Batalionów Chłopskich oraz poprawienie nośności konstrukcji drogi ul. Kupieckiej.Przewiduje się wymianę konstrukcji nawierzchni drogowych w ulicy Kupieckiej w Wołowie wraz chodnikiem. Długość projektowanego odcinka w ul. Kupieckiej wynosi łącznie około 250,00 m (od skrzyżowania z ul. Armii Krajowej do skrzyżowania z ul. Ułanów Krechowieckich oraz łącznik w kierunku boiska Orlik przy SP nr 1). W zakresie ul. Batalionów Chłopskich, odcinek około 35 m, należy zaprojektować i dobudować brakujący fragment ulicy oraz chodnika wraz ze skrzyżowaniem z ul. Kupiecką. Szerokość jezdni i chodnika oraz układ w ul. Batalionów Chłopskich należy dostosować do istniejącego na tej ulicy odcinka.Zakładane parametry drogowe:• kategoria obciążenia ruchem– KR 2 dla jezdni drogi klasy D,• prędkość projektowa – 30 km/h,• przekrój poprzeczny – daszkowy dla ul. Kupieckiej, do osi dla ul. batalionów Chłopskich, • szerokość jezdni – zmienna około od 4,00m do 5,00m, • szerokość chodnika pozostaje bez zmian w stosunku do szerokości istniejącej,• pochylenie chodnika w stronę jezdni i=1-3%.Wszelkie projektowane parametry drogowe muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych (Dz.U. 2022 poz. 1518).Niweletę drogi stanowi wysokościowe odtworzenie istniejącej sytuacji wysokościowej z dostosowaniem obecnego przebiegu w planie do istniejących zjazdów i skrzyżowań. Z uwagi na powyższe przed rozpoczęciem projektowania należy zinwentaryzować spadki podłużne i poprzeczne oraz sytuację wysokościową również na zjazdach i dojściach w celu odtworzenia sytuacji wysokościowej istniejących spadków w taki sposób, aby zapewnić skuteczne odwodnienia drogi za pośrednictwem wpustów deszczowych w istniejącej lokalizacji. Wszystkie wpusty deszczowe wraz z przykanalikami kwalifikują się do wymiany ze względu na zły stan techniczny. Zakres opracowania dokumentacji i robót budowlanych w br. sanitarnej (kanalizacja deszczowa) obejmuje:• wymianę wszystkich istniejących wpustów kanalizacji deszczowej na nowe,• wymianę istniejących przykanalików na nowe,• renowację istniejących studni zlokalizowanych w jezdni lub w przypadku braku możliwości, wymianę na nowe.Szczegółowy zakres poszczególnych części zadania znajduje się w PFU, dokumentacji projektowej oraz SWZ, które stanowią załączniki do materiałów przetargowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, w poniżej przedstawionym zakresie:a) Wiedza i doświadczenie:Dla części nr 1Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) minimum:• dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią bitumiczną, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 700.000,00 zł brutto każda.Dla części nr 2Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) minimum:• dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią bitumiczną, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 1.000.000,00 zł brutto każda.Dla części nr 3Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) minimum:• dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic w tym również samych chodników o nawierzchni z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 350.000,00 zł brutto każda.Dla części nr 4Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) minimum:• dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o nawierzchni z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 1.500.000,00 zł brutto każda.Dla części nr 5Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie 5 ostatnich lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie) minimum:• dwóch zadań inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 500.000,00 zł brutto każda.b) Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji jaka zostanie im powierzona:Dla części nr 1Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia:• Funkcja: Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba, która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią bitumiczną, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 700.000,00 zł brutto każda.Dla części nr 2Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie:• Funkcja: Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba, która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią bitumiczną, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 1.000.000,00 zł brutto każda.Dla części nr 3Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie:• Funkcja: Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba, która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 350.000,00 zł brutto każda.Dla części nr 4Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie:• Funkcja: Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba, która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 1.500.000,00 zł brutto każda.Dla części nr 5Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie:• Funkcja: Kierownik Budowy – co najmniej 1 osoba, która: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadającymi im uprawnieniami budowlanymi wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pełniła funkcję kierownika budowy przy co najmniej dwóch zadaniach inwestycyjnych lub remontowych – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 500.000,00 zł brutto każda.• Funkcja: Projektant – co najmniej 1 osoba, która: posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane do projektowania, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, pełniła funkcję projektanta przy co najmniej jednym zadaniu inwestycyjnym lub remontowym – budowy, przebudowy lub remontu dróg/ulic o jezdni z nawierzchnią z kostki betonowej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, o wartości umownej min. 50.000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-09-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach