Przetargi.pl
Przebudowa budynku Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej w ramach dostosowania do przepisów przeciwpożarowych

SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ ogłasza przetarg

  • Adres: 43-365 Wilkowice, Żywiecka 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ
    Żywiecka 19
    43-365 Wilkowice, woj. śląskie
    REGON: 010657175
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa budynku Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej w ramach dostosowania do przepisów przeciwpożarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania p.n. „Przebudowa budynku Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej w ramach dostosowania do przepisów przeciwpożarowych” zgodnie z załączoną dokumentacją projektową zamierzenia inwestycyjnego p.n. „Przebudowa budynku Szpitala Kolejowego Wilkowice- Bystra w ramach dostosowania do przepisów przeciwpożarowych”.2. Zakres zamówienia został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ (pozwolenie na budowę, elektryka, konstrukcja, architektura, przedmiary, przebudowa wejścia, dodatkowe drzwi) , w tym w szczególności w przedmiarze robót zamierzenia inwestycyjnego. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w wysokim standardzie wykończenia, w szczególności elementów wpływających na ostateczny efekt wizualny, estetyczny lub funkcjonalny. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia wartości zamówienia o dodatkową wymianę drzwi wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych i zabezpieczeń stanowiska pracy (maksymalnie do 6 drzwi). Wykonawca w oparciu o pozycje w przedmiarze robót określi w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ ryczałtową cenę wymiany jednych dodatkowych drzwi. Dodatkowe drzwi zostaną zaznaczone kolorem niebieskim na rzutach.4. O wymianie dodatkowych drzwi o których mowa w ust. 3 Zamawiający poinformuje pisemnie Wykonawcę maksymalnie do dwóch tygodni od dnia podpisania umowy. 5. Warunki skorzystania z prawa opcji: skorzystanie z zamówienia opcjonalnego uzależnione będzie od potrzeby i możliwości finansowych Zamawiającego jako uprawnienie, z którego może, lecz nie musi skorzystać. Zamawiający ma prawo skorzystania z prawa opcji w czasie trwania umowy. Zamówienia realizowane w ramach prawa opcji są jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Brak złożenia zamówienia objętego prawem opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia przewidzianego prawem opcji na warunkach opisanych w SWZ i wzorze umowy.6. Zamawiający oczekuje przebudowy instalacji elektrycznej zgodnie z Wytycznymi stanowiącymi Załącznik nr 2a do SWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (tylko, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie niepieniężnej).Wymagana forma:a) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100),b) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert ii utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.c) Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 97 ust.7 ustawy pzp.d) Jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.e) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 87 1560 0013 2006 9269 4000 0002 (VeloBank S. A.) z dopiskiem „wadium w postępowaniu na roboty budowlane p.n. Przebudowa budynku Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej w ramach dostosowania do przepisów przeciwpożarowych” (a potwierdzenie wpłaty należy załączyć do oferty). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.f) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.g) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:i. upływu terminu związania ofertą;ii. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznegoiii. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesieniah) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:i. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;ii. którego oferta została odrzucona;iii. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;iv. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.i) Złożenia wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utrata przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.j) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie niepieniężnej, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, jeżeli:i. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, z przyczyn lezących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postepowaniu i brak podstaw wykluczenia, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty jako najkorzystniejszej;ii. Wykonawca, którego oferta została wybrana:- odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,- nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;- zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: - Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że:a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 500 000,00 zł (oświadczenie – Załącznik nr 1 do SWZ – formularz ofertowy),b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 500 000,00 zł dla jednego zdarzenia.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą:a) z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (Wykaz osób – Załącznik nr 7 do SWZ)b) z uprawnieniami w specjalności elektrycznej i teletechnicznej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, która będzie pełnić funkcję kierownika robót lub odpowiadającymi im uprawnieniami wydanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (Wykaz osób – Załącznik nr 7 do SWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach