Przetargi.pl
Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2024r.

Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 41-902 Bytom, Smolenia 35
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu
    Smolenia 35
    41-902 Bytom, woj. śląskie
    REGON: 240136989
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://mzdim-bytom.logintrade.net/rejestracja/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2024r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2024 roku z możliwością zastosowania opcji.2. Przedmiot zamówienia zakresu podstawowego oraz zakresu opcjonalnego obejmuje następujące rodzaje robót: 1) remont cząstkowy nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, 2) mechaniczna rozbiórka nawierzchni,3) frezowanie nawierzchni,4) ręczne ułożenie warstwy wiążącej,5) ręczne ułożenie warstwy ścieralnej,6) mechaniczne ułożenie warstwy wiążącej,7) mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej,8) ułożenie krawężnika betonowego,9) zalewanie szczelin,10)podbudowa z tłucznia kamiennego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ oraz w załącznikach do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w następującej wysokości:21 000,00 zł (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych i 00/100 PLN).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w VELO Bank O/Bytomnr rachunku 28 1560 0013 2010 4657 5000 0037 z dopiskiem "Wadium – Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2024r. - DNP.260.3.2024.TP2.RB”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Bytom – Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Bytomiu;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, iż:4.1 wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie roboty w zakresie: budowy lub przebudowy lub remontu nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych na łączną wartość co najmniej 1 300 000,00 zł brutto, w tym jedna robota na kwotę co najmniej 800 000,00 zł brutto,4.2 dysponuje lub będzie dysponował jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w co najmniej w ograniczonym zakresie lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,4.3 dysponuje narzędziami i urządzeniami technicznymi dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego tj.:a) koparko-ładowarka – 2 szt.b) rozściełacz mas bitumicznych o szer. min. 2,5m. – 2 szt.c) walec stalowy drogowy min 2-3t. – 2 szt.d) walec stalowy drogowy 7-10t – 1 szt.e) walec drogowy ogumiony – 1 szt.f) frezarka min. 0,5m – 2 szt.g) skrapiarka do bitumu – 1 szt.h) zamiatarka drogowa – 1 szt.i) zestaw do mechanicznej rozbiórki betonu asfaltowego: młot do kłucia – 2 szt.j) zalewarka mas bitumicznych – 1 szt.k) piła do asfaltu – 2 szt.l) zagęszczarka min. 200 kg. – 2 szt.ł) sprzęt pomiarowy: łata min. 4m. wraz z poziomicą min. 1m. – 1 kpl.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach