Przetargi.pl
"Przebudowa budynku Przedszkola Niepublicznego BAJKA w Braniewie".

Gmina Miasta Braniewa ogłasza przetarg

  • Adres: 14-500 Braniewo, Kościuszki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 556440102 , fax. 552432928
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Braniewa
    Kościuszki 111
    14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 556440102, fax. 552432928
    REGON: 170747968
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.braniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa budynku Przedszkola Niepublicznego BAJKA w Braniewie".
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku Przedszkola Niepublicznego „Bajka” w Braniewie poprzez dostosowanie obiektu do obecnie obowiązujących przepisów w zakresie ochrony przeciwpożarowej i warunków technicznych. W trakcie realizacji zamówienia Przedszkole będzie zamknięte jedynie w miesiącu lipcu 2018r. Zakres prac budowlanych obejmuje: • roboty rozbiórkowe, w szczególności demontaż stolarki drzwiowej, demontaż stolarki okiennej, demontaż balustrady przyschodowej w głównej klatce schodowej, usunięcie palnych okładzin oraz łatwopalnych elementów wystroju wnętrz okładzin ściennych z dróg ewakuacyjnych, demontaż części instalacji elektrycznej wg. projektu elektrycznego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, demontaż istniejących hydrantów wg. projektu sanitarnego, stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, usunięcie stropu nad klatką schodową w centralnej części budynku: należy usunąć dwie płyty pomiędzy ścianą zewnętrzną a ścianami ograniczającymi klatkę schodową (również projektowanymi) oraz stojące na nich ażurowe ścianki, wykucie otworu w dachu pod wymiar klapy oddymiającej, zgodnie z wytycznymi producenta klapy, poszerzenie części otworów drzwiowych – wykucie fragmentów ścian, poszerzenie wnęk na nowe hydranty, • roboty murowe, w szczególności wymurowanie nowych ścianek wygradzających klatkę schodową oraz przestrzeń szatni na parterze z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm, wylanie nowego stropu żelbetowego nad klatką schodową opartego na dwuteownikach, zgodnie z projektem konstrukcji, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, odbudowanie tunelu prowadzącego przez stropodach wentylowany: na stropie żelbetowym wymurować ścianki z Silki gr. 12 cm, które będą jednocześnie konstrukcją utrzymującą klapę oddymiającą, • roboty wykończeniowe, w szczególności zamontowanie nowej stolarki okiennej i drzwiowej, uzupełnienie ubytków w ścianie po montażu hydrantów, wykonanie wszystkich instalacji, wg. projektów branżowych, zamontowanie klapy oddymiającej, zamontowanie nowych barierek schodowych oraz wykonanie innych koniecznych prac wykończeniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: załącznik nr 1 do SIWZ – Projekt budowlano – wykonawczy, załącznik nr 2 do SIWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, załącznik nr 3 do SIWZ – Przedmiar robót. Przedmiot zamówienia obejmuje także przedstawienie Zamawiającemu protokołu z odbioru prawidłowości wykonanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 8.000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3. Wadium musi być wniesione na okres do końca terminu związania ofertą. 4. Kserokopia wniesienia wadium w pieniądzu musi być dołączona do oferty. 5. Oryginał wadium wniesionego w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) , należy dołączyć do oferty. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: 69 8313 0009 0036 9006 2000 0040 . 7. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium reguluje ustawa Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunku należy potwierdzić oświadczeniem o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży w/w oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, wg. załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 4 do SIWZ) – w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.5.3), składa dokument, lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewiedziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa VI.5.3), wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach